Айде и аз в отбора и веднага проблем (сериозен )
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- poklonnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: сгодни женици
Айде и аз в отбора и веднага проблем (сериозен )
Здравейте ,след дълго умуване и под фанатичният натиск на брат ми (дългогодишен член на форума и болен на тема Е39) найсетне смених е30-ката с е39-ка ,дотук добре търсихме, търсихме, тъъъъърсихме и най-накрая се спряхме на една що годе читава мома с 2хил. кубиково ванус сърце,от 1998-мо лето,(трудно се скача от е-30 на е-39
) и дотук добре, 200-тина хил. км ,позапазенка,понапудрена ,абее ставаа за любовница
иии веднага проблем и то според мен мнооого сериозен:
такааа ,маслото е на хилядатина км ,като се покара повече от час в тежки градски условия СВЕТВА ЛАМПАТА НА МАСЛОТО (червената ) когато колата е на тихи обороти,като подам газ след около 1000 оборота лампата гасне,до следващото падане на оборотите .........
...диагнозите .....брат ми смята ,че е маслена помпа ,а аз лагери
та ви моля за компетентните ви мнения


иии веднага проблем и то според мен мнооого сериозен:
такааа ,маслото е на хилядатина км ,като се покара повече от час в тежки градски условия СВЕТВА ЛАМПАТА НА МАСЛОТО (червената ) когато колата е на тихи обороти,като подам газ след около 1000 оборота лампата гасне,до следващото падане на оборотите .........
...диагнозите .....брат ми смята ,че е маслена помпа ,а аз лагери
та ви моля за компетентните ви мнения
e-30 forever
- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Първо пробвай да смениш маслото и филтъра с качествени разбира се, и после чак се хвърляй в приключения.Пожелавам ти да се оправи само със смяната.
Последна промяна Vader на 18 Юли 2008, 19:33, променена общо 1 път
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Дано е това което врачува колегата, другото може да измериш налягянето в маслената система за да премахнеш маслената помпа като дефектирала и остава датчика за налягане да се провери.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
E39 написа:възможен проблем и в датчика за маслото
И аз така мисля.
А иначе описанието е велико само ако пуснеш снимков матерял...

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани