трудно палене
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
трудно палене
По прицнип БМВ-тата които сме имали (6-7 някъде) всичките с едно бутане на ключа, независимо от сезона палят и заковават оборотомера. Обаче сега Е34-ката, 520, взе нещо да иска повечко въртене докато запали и понякога (може би така ми се струва?) изкарва сив, тъмно сив, до черникъв пушек при палене сутрин, хем гърнето е пробито здраво. При рязане няма пушек. Бензина 95 е ясно, че е скапан, ама не сме богаташи, едвам издържаме колата, а В-пауър е ужасно скъп. Да сложим ли някаква добавка? Или ? В смисъл каква е по-наложителната профилактика, защото пълна не можем да си позволим.
BMW only!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
провери
1 во свещите кабели клеми е такива леки4ки работи и тогава по4ваи да правис профилактика пак за 4ерния дим батка неееееееееее добре мирисеми на ремонт 4е или некое сигмент4е но нали ти азвам прожери пурво тези неща и тогава ако има проблем питаи аз сам разбрал едно 4исти свещи здрави кабели и свестен акумолатор и винаги пали нема проблеми
1 во свещите кабели клеми е такива леки4ки работи и тогава по4ваи да правис профилактика пак за 4ерния дим батка неееееееееее добре мирисеми на ремонт 4е или некое сигмент4е но нали ти азвам прожери пурво тези неща и тогава ако има проблем питаи аз сам разбрал едно 4исти свещи здрави кабели и свестен акумолатор и винаги пали нема проблеми



- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
При мен има същия проблем с паленето.
Провери си регулатора за налягането на бензина (клапанче).
При мен от него е проблема.
Провери си регулатора за налягането на бензина (клапанче).
При мен от него е проблема.
BMW - The king of the route.


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
ми благодаря, но май не трябваше да пускам тая тема, поради следните причини - аз лично съм голям любител на диагностиката, защото така колата наистина най-добре се чувства, но сме от Видин, демек само пътя до там е пари и занимавка които не бихме отделили, отделно да не говорим,ч е е абсурд да навия баща ми, той е противник, понеже е наясно, че за БМВ си трябват доста, доста сериозни пари. Това е стара кола, видинска. Не е особено подържана и въпреки сравнително запазения си вид като се почне ... Има да се сменят и слагат камара неща. За електрониката само чистачките май правят проблем, но за бензина... Въздушен, бензинов филтър на мотора и на бензиновата помпа, отделно самата помпа, гадости и налепи по самите клапани, милиони неща, всяко едно от което струва много пари, много труд, а и наистина няма да мога да накарам баща си да се занимава, аз без негово разрешение не ща да бъркам. Мисълта ми беше няма ли някакви по-леки неща като добавка, директно впръскана в инжекцията и такава, която да почисти самата помпа и филтър + още някъв трик (примерно наскоро чух за капки вода...). А и напоследък май не виждам тия проблеми, ту ги има ту ги няма, май и температурата има значение.
BMW only!
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
И във Видин има алтернативи!
Иди при Крум под надлеза. Той подържа моята кола във великолепно здраве (без забележки!) за много малко пари. Освен това е отличен специалист и мисля, че ще останеш много доволен! Относно електроника и диагностиката й, той може да те упъти къде най близо могат да ти направят такава.
Успех!
Успех!
Niky Georgiev
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
аа фък, не се усетих
Ооо веднага ще кажа на бащата, ама той със сигурност знае всички хора в тоя град на пръста си и ще си каже мнението. Даже имам съмнение да не е един по-близък човек крум... НЕ помня дали с това се занимаваше. Е, невероятно, благодаря:)

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не можем да се сетим обаче, явно не го знаем. Трябва да минем при него. Телефон да му знаеш?
BMW only!
Re: трудно палене
amd написа:По прицнип БМВ-тата които сме имали (6-7 някъде) всичките с едно бутане на ключа, независимо от сезона палят и заковават оборотомера. Обаче сега Е34-ката, 520, взе нещо да иска повечко въртене докато запали и понякога (може би така ми се струва?) изкарва сив, тъмно сив, до черникъв пушек при палене сутрин, хем гърнето е пробито здраво. При рязане няма пушек. Бензина 95 е ясно, че е скапан, ама не сме богаташи, едвам издържаме колата, а В-пауър е ужасно скъп. Да сложим ли някаква добавка? Или ? В смисъл каква е по-наложителната профилактика, защото пълна не можем да си позволим.
Така.Добра вечер.Не знам какък тип ти е мотора обаче си мисля като гледам коя година е М20В20.Проблемът ти ми е до болка познат.Там където ти е въздушният филтър е дебитомера.ТОЙ Е.Ако имаш интерес ще ти обяснявам пак.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
да, такъв е мотора. В интерес на истината въздушния филтър е за смяна, а баща ми го е изчистил временно тоя, щото не му се дават огромните 15 лева... Има ли вероятност тоя дебитометър да се е наебал нещо? И какво вършеше това нещо?
BMW only!
amd написа:да, такъв е мотора. В интерес на истината въздушния филтър е за смяна, а баща ми го е изчистил временно тоя, щото не му се дават огромните 15 лева... Има ли вероятност тоя дебитометър да се е наебал нещо? И какво вършеше това нещо?
Филтъра може и по евтино.на FILTRON е мисля 10лв.И е доста добро качество.В София имам познати в няколко Газ сервиза и работят с тая полска фирма.Значи са добри.Защото на газ центровката ако е гадна хартията не става.Значи са долу горе ОК.Та за дебитомера.Той ти определя количеството въздух което влиза в колекторите.На 99% от петиците със стария мотор дебитомера е скапан от каране.Почти не подлежи на ремонт.След ремонт кара малко и отново е същото.Намери си втора употреба.Ама го пробвай.Да не кажа даже да отидеш на диагностика.Там сместа излиза веднага на компютъра.И аз карах такава кола и бая проблем докато намеря читав от Германия.А разхода ми беше от 13-14 нагоре до 20.А после като го смених падна доста.

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
абе аз да имам 2 бона тая кола ще я направя баш си расова бегачка, ама няма. Благодаря за съветите, поне знам кое да гледам.
BMW only!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани