K&N Air filter
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
bip написа:re : Максимум 5/10hp
ne e li vse pak procentno spriamo tova kolko konia e kolata inak ?
: ili tova e konkreten otgovor za konkretna moshtnost.
Razbira se che e procentno!!! (ne moje da vdigne na edno Tico 10HP i na edan M3 E46 pak 10 HP !!!) ne stavaite smeshni! Sigurno na Ticoto shte vdigne s 3 HP a na M3-kata s 30HP....
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- ATM racing team
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.12.2002
За филтъра: аз карам с такъв "гърбавия"...не е K&N защото е излишно скъпо...струва 50 лв. и се пере на всеки 10 000 км., към него си купуваш 1 спрей зя 12лв. и го пръскаш...той е с 1 смес лепкава като смола и събира гадостите....обикновенно живота на филтъра е около 30 000 км. спроред мен си заслужава....но чекията е предимно душевна:) За това дали повишава мощостта: настройката на сместа се променя...голямия приток на 02 се нуждае и от повечко ториво....но факта е че СОто си остава същото, но само на 1 поглед.О2 е в поголямо количество и следователно пълненето от засмукването на цилиндрите е по-бързо. ! да не пресушите моторчето...защото по-бедната смес дава по голяма скорост, но и по голямо загряване и прегряване...но това е теория. истината е ,че се получава 1 много характерно свистене на въздуха / типичен стийл на OLD SCHOOL/ при подаване на газ. А за принципа на "освободените гърнета" :ролята на тези оплетени тръби "хедърс" е да изравнят разстоянието от изхода на газовете до тяхното съединяване...т.е. всяка тръба да е с еднаква дължина и с по-голямо Фи....после следва 1 пура....тя играе ролята на резонатор...премахва острите звуци...но по важното е че премахва тяхното "вредно неправолинейно движение....и чак след това следва проходното задно гърне.....то и с него и без него звука е 1....но с него е басов, по този начин се увеличават скороста на изпразване на цилиндъра.....помага за по-добро развъртане на мотора....тоест динамика .....и начин да се влияе върху въртящият момент. Това разбира се изчислява....но ако няма и пипнато в мотора само ще ревете по улиците....е то и това е кеф:))
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
ATM сори ама нищо не разбрах от поста ти! Обясни ми моля те какъв е тоя "гърбавия" кое точно струва 50лв и има ли шанс с него да пресуша мотора 


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- ATM racing team
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.12.2002
Филтъра струва 50 кинта......поне моя.....но там разликата е в закрепването...."гърбавия" е моя VW костенурка/вижте в ляво, какво карам:))/ А за това дали можете да пресушите мотора....не мисля....но е добре като го сложите да минете на 1 стенд за СО да ви направят сместа....мощността няма да вдигнете....опитах се да ви обясня какво се получава.....но май не става..Сори.....Магазинерите и тези дето ви ги продават...могат да ви говорят всичко....и да ви дадът колкото си искат к.с. от тях:)))нали трябва да си продъдат филтрите. Вдигането на мощност е комплексен фактор....свързан главно с ОБОРОТИТЕ.....съвременната технология позволява да се подобри нещо и от електрониката, т.н. чип тунинг....но в България за малко пари ще ви сложат руски бъзикни/не че са лоши/...Аз карах онзи ден 1 А4турбо...от 150к.с. уж го дакарали на 195!!!незнам....наистина върви и то страшно...но има 1 придърпвания при резките подавания на газ...не е много приятно и като знам от тях какво става на буталата , биелите и турбото...надали бих го направилна моя кола.....Иначе хората са го измислили....разпределителен вал с по-дълги фази на засмукване и повече обороти , степен на сгъстяване..../казват ,че за стрийт автомобили да не се вдига повече от 10.5/ , може и олекотен колянов вал.....и след това другите гъзарии - филтри ...гърнета, но това е свързано с това какво искаш и какво си склонен да платиш....Пример:
В момента с 1 приятел правиме двигател за неговата костенурка...1776куб.см. ще дойде между 125 и 140 к.с. в зависимост какви клапани използва...до тук е дал около 2000лв. само за частите....проблема дойде от това, че няма кой да те светне с нищо....и се принудихме да караме мотора във Варна да го досглобяват....затова внимавайте...че майсторите са много...но отворените малко...та исках да Ви кажа следното: питаме фирмата от където изписвохме частите: О.К. правиме го това и това.....а какво е съотношението между вложените пари и постигнатите резултати? , а те ни отговориха/може би защото разбраха ,че сме българи/- Щом питате това, значи не можете да си го позволите:))))дано ме разбархте
В момента с 1 приятел правиме двигател за неговата костенурка...1776куб.см. ще дойде между 125 и 140 к.с. в зависимост какви клапани използва...до тук е дал около 2000лв. само за частите....проблема дойде от това, че няма кой да те светне с нищо....и се принудихме да караме мотора във Варна да го досглобяват....затова внимавайте...че майсторите са много...но отворените малко...та исках да Ви кажа следното: питаме фирмата от където изписвохме частите: О.К. правиме го това и това.....а какво е съотношението между вложените пари и постигнатите резултати? , а те ни отговориха/може би защото разбраха ,че сме българи/- Щом питате това, значи не можете да си го позволите:))))дано ме разбархте
Eto kak da si napravim K&N s toplinna zashtita....Ot kartinkite e dosta yasno vsichko...no ako vse pak nesho n razbirate...kajete i shte go prevedem
http://www.rose-hulman.edu/~smithm3/mods/cais/index.htm

http://www.rose-hulman.edu/~smithm3/mods/cais/index.htm
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани