Пак за спортните филтри

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Сеп 2004, 15:14

тоз филтър на субито- дори да ти го няма интеркулера там отгоре- лошо, лошо място. особено за конусовиден. като се движиш всичката топлина от двигателя се издига нагоре, отива под капака и се изнизва откъм чистачките (освен ако нямаш други начини (heat extractors на капака)... и във целия този процес двигателя го засмуква тоз въздух. ако смяташ да го държиш филтъра там поне направи някаква кутия и сложи един плосък филтър които да смуче само отгоре. щото конуса смуче отвсякъде- отгоре (студено), ма и отстрани и отдолу където е въздуха е доста горещ.

но най-добре е да си извиеш една по-дълга тръба, да я изолираш където трябва и да изведеш филтъра другаде... по-възможност по-напред. знам че конфигурацията на субито е кофти за такива изпълнения, ма си струва...

от тая конфигурация губиш поне едно 15-20 коня на гумите в момента...

мое си впечатление ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 19 Сеп 2004, 16:33

Я пак помисли.Дали глупавите японци ще сложат интеркулера точно там.Където мотора напича най-яко?Има още два отвора отпред.При висока скорост струята е ужасно силна заради заборника.Няма начин топлината да отива нагоре през зааборника.Виж,на място е съвсем друго.Мисля да екранирам филтъра отдолу.Или да мина на вариант еърбокс или друг вид филтър.

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Сеп 2004, 20:43

тия неща не ги мисля. тия неща ги знам. а интеркоолера го духа отгоре и минава през него.. не е същото като да го сравняваш със конусовиден филтър които смуче отвсякъде.

а за на място- да. ма като се замислиш повечето драгове почват от място и по правило си седял минута-две преди това със работещ двигател.. та така.

напълно подкрепям идеята ти за аирбокс. каквото и да е, ма да смуче само отгоре.

вземи си един готварски термометър и го бодни във интаке-а .. и може да си екпериментираш как потока ша е най-студен ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 19 Сеп 2004, 20:51

Мммм,ще помисля сериозно по въпросът.То затова и пуснах темата.Мисля да взема от ония филтри,дето са като гъба и смучат само отгоре.Ма нещо скъпички.И дано да има място да го сложа.Не ми се кривят нови тръби пак.
А относно драгът.Аз не правя кола за драг,а за удоволствие.Мен тръпката ми е високата скорост в балкана или на магистралата.Затова и няма да слагам керамичен съединител повече.
И другото дето пак е важно.Ако изцепя голяма мощност още от 1-ва гаранция заминава кутията.Ще трябва да се намали буста при старта.Аз искам колата да бяга след 3-та и нагоре.За да тръгва добре на 1-ва иска доста инвестиции в трансмисията,което сега не е на дневен ред. :D Все пак ше се возим,нема само да се бегаме.На първа тръгвам като таксиджия,на втора почвам като голфаджия,и на трета почва лудницата :D
Последна промяна landikar на 19 Сеп 2004, 21:09, променена общо 2 пъти

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 19 Сеп 2004, 20:54

landikar написа:Мммм,ще помисля сериозно по въпросът.То затова и пуснах темата.Мисля да взема от ония филтри,дето са като гъба и смучат само отгоре.Ма нещо скъпички.И дано да има място да го сложа.Не ми се кривят нови тръби пак.
А относно драгът.Аз не правя кола за драг,а за удоволствие.Мен тръпката ми е високата скорост в балкана или на магистралата.Затова и няма да слагам керамичен съединител повече.
:yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 7.08.2004

на клиото .... :)

Мнение от kikcho » 07 Окт 2004, 20:05

сложих си конусовиден филтер и е точно над двигателя ( на мястото на кутията на стандартния), поставил съм една тръба да взима студен въздух от бронята и я докарва на 4-5 см напречно на филтера, това е и варианта на снимката на K&N за моя двигател , в смисъл че те препоръчват такава конфигурация. така че вие малко оспорвате една доста сериозна фирма за филтри :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Ето как е при мен

Мнение от hafte » 08 Окт 2004, 7:01

надявам се за феновете на Е30 да е полезно.

Ето линк: http://bubu.to/storage/hafte/My%20Pictures/BMW/

защото са много и да не товаря форума :lol:

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 08 Окт 2004, 20:35

пич и аз го бях изолирал до скоро със същия материал, но не беше от голяма полза, на филтъра можеше да си пе4еш наденици след 1 час каране градско, сега измислих един нов вариант, на който скоро ще покажа снимка, ефекта е повече от добър, още несъм го измерил с термометъра, но като бръкна вътре с ПРЪСТ; ) температурата е доста по ниска от преди :roll: :lol:
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 10 Окт 2004, 5:59

Ще дам едно мнение за сп.филтър-един приятел с е36,купе,и еска ми подари чисто нов К Н филтър.Каза че няма ефект,само като че ли разхода се вдигнал.Та сложих го и аз,разлика :nono: .Направих топлинен щит,извеждах дори с тръби студен въздух като на quixzole,дръжки.Аз на колата оригинално съм с кутия,от която има изведена тръба да смуче студен въздух до левия бъбрек.Махнах всичките му К Н,тръби... и си поставих пак кутията,ама без никакъв филтър-ефект отново нула,въпреки че би трябвало да бяга повече отколкото с кн.Та сега съм си с оригиналната система.На две коли тоя филтър не дава промяна,а е оригинален.Единствено изглежда по-красиво,а от това файда няма

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 10 Окт 2004, 9:23

Ма не слагай К&N!!! Иди и купи от Илиенци китайски за 22,50 лв.Тогава ще стане работата - много power за без пари :D Китайците си знаят работата.Ако ставаше с един филтър в София немаше да има кола под 200 коня. :D.Или поне на Илиенци!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 10 Окт 2004, 9:56

Само ги мийте много редовно тези филтри, защото не носят на прах като хартиените. Иначе за помагането - имат ефект, но както сме говорили 100ци пъти преди, не ги инсталирайте да смучат въздух право от двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.02.2004

Мнение от crazy-M » 10 Окт 2004, 10:13

на колко хиляди километра се мият?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 10 Окт 2004, 11:08

Зависи в какви условия караш.Преглеждай го и като ти се стори зацапан го мий.У нас е доста прашно.Аз си мия филтрите всеки месец,ако карам колата редовно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 10 Окт 2004, 11:44

Малко инфо да внеса и относно това дали филтъра дига или не дига мощност.
Начи ако колата е с хартиен филтър и се сложи K&N в кутията най-много да се изкарах 2-4коня! Без филтър 6 коня с откачена траба, както и без филтър но със затворена кутия. Тези коне са измерени на колелата при 150WHP!

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 7.08.2004

...

Мнение от kikcho » 10 Окт 2004, 14:21

За това че няма полза само от филтър съм съгласен. Аз съм със Supersprint и като сложих конусния филтър мисля че имa положителен ефект.
LANDICAR с какво го миеш? Има K&N препарати за почистване и т.н. но не са евтини. Имах мотоциклет и филтъра му не се намираше лесно и го бях почиствал с препарат на Моторекс. Знам че се намазват с някакво специално "тънко масло", което предполагам че липсва като си купиш китайски? И каква е разликата между китайските и оригиналните сравнявах един за 100лв и моя който струва 45лв. На външен вид са еднакви естествено материала се предполага , че е по-качествен, но да дава някаква огромна разлика ?

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook