Пак за спортните филтри

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Пак за спортните филтри

Мнение от landikar » 12 Сеп 2004, 8:45

Има ли някакво значение точно как е разположен филтърът?Възможно ли е при неправилно разположение да се получават някакви завихряния и дебитомерът да се шашка от това.Ако филтърът е разположен на пътя на силна струя въздух дали това пречи?Потокът преди филтъра какъв трябва да бъде?Трябва ли да е ориентиран предварително?Проблем ли е ако има много силен въздушен поток напречно на филтъра.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 12 Сеп 2004, 12:09

ако е студен въздух струя му е доста добре, не бих казал че му пречи, но ако смуче топъл въздух струя от някъде му пречи доста....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 12 Сеп 2004, 14:21

Ясно,че няма да го сложа да смуче от изпускателите. :D Въпросът ми е пречи ли нещо ако филтърът е напречно разположен на силна струя въздух?Някой има ли версия?Трябва ли да има специална фуния,която да ориентира струята спрямо геометрията на филтъра?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 12 Сеп 2004, 20:34

няма кой знае какво зна4ение как е ориентиран филтъра стига да не опира някъде корпуса му.... но ако е с тръба за студен въздух е най хубаво(нали за кони4ен става въпрос) да е надлъжно сложен...
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 15 Сеп 2004, 9:15

това е добро решение за cold air intake :arrow: само ме притеснява да не смукне вода там, но всички казват че са water proof :roll:
Изображение
Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 15 Сеп 2004, 9:49

този начин колкото и да е защитен от вода, не можете да ме убедите, че колата не смуче вода, верно е дърпа много студен въздух, но едното за сметка на другото, аз не бих си го направил така :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 15 Сеп 2004, 11:34

Замукването на вода ще е трудно да ти кажа - може би трябва малко да го дигне да няма пряка видимост защото така доста се замърсява ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 15 Сеп 2004, 13:27

Пич по-добре го махни от там! Един приятел си тества оригиналния колд аир интейк на АЕМ. Намокри филтъра и си пропусна водица без никви ядове. Ако искаш хидро локинг си карай така... Освен това събира страшно много боклуци и после като го минат с водоструйката на автомифката... :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 15 Сеп 2004, 13:31

ми нали затва е направен да се пере. кво трябва да се притеснява човек от боклуци, просто по често ще трябва да се пере... :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Сеп 2004, 15:13

МАЛКО вода във двигателя от време на време, особено на капки, не е лошо- има почистваш ефект за клапаните. съвсем сериозно..

дебитомера е смятан за определен диаметър на тръбата на дебитомера. до колкото не сменяш диаметъра- дебитомера ще показва вярно. елемента трябва да е обърнат както е фабрично. повечето изглеждат че нямат лице и гръб, но всъщност са смятани за определен ъгъл под които да са изложени на струята.

относно формата на потока- бе да ти кажа мисля че има някакъв ефект, защото на много от дебитомерите пред елемента има една изправяща решетка (много ситна, ама 2см дебела). та ми се струва че щом я слагат - има ефект от нея. от друга страна популярен тунинг е да я махнеш- дава 5-7 коня... та не знам...

въздухозаборник във линията на видимост отпред е идеялния вариант. при скорости над 140 дори помпа малко.

ако те е страх от водата, сложи 2 пластини диаметрално противоположни една на друга дето покриват половината тръба вътре наклонени под 45 градуса една след друга (на около 5-10см) така че да се застъпват.. после пробии отдолу на тръбата между двете пластини една малка дупчица за да се изтича водата... почти нищо няма да влезе (е, ша го задушиш малко ма, няма решение без жертви)...

аз лично не бих го мислил много много. просто ако вали силно няма да карам много бързо..
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 15 Сеп 2004, 21:31

Начи кво? С пулвелизатора да пръскаме в интейка, а? :shock:
Нещо се майтапиш...

П.С. Начи ето ква била тайната на Шел Випауър да почиства клапаните! Сипвали му по малко водица... :lol:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Сеп 2004, 23:26

ти ако видиш как на драгстерите им пръскат директно във входящите колектори вода и ония плюят отзад цели парчета карбони от клапаните- няя се смееш. и аз първия път си помислих че нещо се е провинил и го мъчат ма се оказа че го чистят..

хидролок шока се проявява ако изведнаж му ливнеш доста и няма време да се изпари..
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Сеп 2004, 23:44

аз също си играх с една спринтцовка с вода , само я доближаваш до вакумния щуцер и хоп сам си я изсмуква , но тове беше поредния жалък опит да си опрявя мотора, мислеики че проблема е нагар по клапаните ,но уви просто 8-те изпускателни ми бяха криви



иначе мноо хора пръскат вода или комбинация от вода и спирт за горене или метанол, казват че има ефект :) даже го доказват ,но пак човек ако разчита на тях става мноо зависим, много е досадно особено ако колата е за всекидневна употреба , еии отивам на море проверявам: масло ,охладителна течност, бензин казан4е за чистачки металноказан4е :0 и тн и тн ее нема кр

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 18 Сеп 2004, 23:57

Значи от снимката ще видите аз как реших да сложа филтъра.Точно над него ще има заборник,който по принцип е за кулера.Ама кулера вече е на друго място.
Относно мокренето.Имах следния проблем.Когато е сухо няма проблем и колата вървеше на 1 бар без прекъсвания с оригиналните дюзи.Когато заваля проливен дъжд,обърнете внимание-проливен!!!,колата почна да насича,когато филтъра се намокри обилно.Според мен водата по филтъра почна да променя показанията на дебитомера,той почна да показва повече влязал въздух,щото водата му охлажда жицата повече.ЕКУ-то почва да дава повече гориво,дюзите отиват на максимум и се включва кът фуела на компютъра.Ограничих малко буста и насичането изчезна.После като спря да вали върнах пак на един бар и нямаше насичане.Същото насичане идва когато се даде по-голям буст отколкото могат да понесат дюзичките.Което ме наведи на мисълта,че мокрия филтър води до завишени показания от дебитомера.А водната инжекция се поставя по принцип точно преди дросела.Обаче аз съм я слагал и доста далече от дросела,50/50 метанол и вода,когато нямах голям интеркулер.Постига се ефект от интеркулер,освен че има и почистващ ефект.Тръбата на дросела беше направо студена.Карах така на 2 бара с оригиналните бутала и не успях да счупя мотора. :D ...Обаче счупих друго.
Въпросът ми за положението на филтъра и потока преди него беше заради странно поведение на колата ми в ниски и средни обороти.Заради него смених една камара дебитомери и ходих при всички оторизирани мишоци,които си мислят,че разбират от Субару(Субару България,Митковци разни,Леонидовци и т.н.)Они само мигаха на парцали.Уплашиха се от вида на колата и не смеяха да пипнат нищо.Много съм бил разбъркал всичко и нищо не можели да разберат. :mha: А оня дето се перчи с СТИ-то на Божурище се беше огъзил под колата да гледа кво има там.казах му да чезне бързо да полира новата СТИ-ка на БАТО(400 коня фабрично :shock: )Ма ша я видим дали е толко.....Накрая реших проблемата сам.Оказа се че белята е просто пипане на една джаджа с мръсни ръце,което е довело в смущение на работата на ламбда сондата.Проблемът беше отстранен с едни клещи резачки,щото аз немам компютрите на Субару България,ама имам клещи,дето режат яко.И също махнах мрежичката от дебитомера.Ама дал има 5-7 коня горница не съм видял :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Сеп 2004, 7:44

друго си е да имаш отново 300++ коня разпределени на 4-те гуми :), аз се повозих и като се сетя :shock: :shock: :shock:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook