BMW върви към нова стратегия при двигателите за своите „М”

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 12 Юли 2008, 22:22

[steeN] написа:икономия на гориво бе ачка (пък и малко повече нютонметърчета не са излишни)... нали това ти казвам... ;) а новия корвет си е атмосферка ...

Отдавна чакам тая тема да се появи тук и там.За мен основната причина,ако въобще турбинирането на М моторите се случи, ще бъде разхода на гориво.Всички мотори на които означението започва с S са известни с исключителните си мощностни показатели,но също така са и порядъчно лакоми.До преди една година,да речем, това нямаше толкова важно значение,но това което се случва с цените на горивата в световен мащаб със сигурност ше повлияе дори на Ламбо,Ферари и Астон Мартин, ако щете.
Голяма част от купувачите на М моделите са хора от средната класа,и разхода на гориво въобще не е маловажен фактор.В Европа бензина отдавна е на космически цени.Тука в шатите след като цената се удвои за има-няма 2 години хората вече почнаха да си правят сметката.
Едно М5 да речем както и да го караш,се си лапа.Един изпипан турбо мотор е като доктор Джекил и мъстър Хайд-ако го галиш само може да е много икономичен,а ако го настъпваш има мощност в излишък.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 12 Юли 2008, 22:26

bawareca написа:
kamus11 написа:kompressor се пише с К а не с - С :idea: а Тди не може да пише защото е запазена марка само за марките на фолксваген груп :!:

С "К" е на немски, на английски си е "COMPRESSOR"


KOMPRESOR значи суперджардър на немски
COMPRESSOR е компресора които нагнетява въздуха както в турбочарджър така и в суперчарджър , затова казах че има малко обърквация

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Мнение от kamus11 » 12 Юли 2008, 23:03

bawareca написа:
kamus11 написа:kompressor се пише с К а не с - С :idea: а Тди не може да пише защото е запазена марка само за марките на фолксваген груп :!:

С "К" е на немски, на английски си е "COMPRESSOR"
:uups: да се ебъъъъъ у главата па и аз.........
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 13 Юли 2008, 12:24

значи 4.8би колко ще гори долу-горе,като какъв двиг?
щот 1.4турбо с компресор на фаг се рекламираше,че е баси икономика,а се оказа,че си гори като атмосферен с такива показатели
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 13 Юли 2008, 14:04

някакви факти отново ? ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 13 Юли 2008, 14:34

pavlin_e30 написа:значи 4.8би колко ще гори долу-горе,като какъв двиг?
щот 1.4турбо с компресор на фаг се рекламираше,че е баси икономика,а се оказа,че си гори като атмосферен с такива показатели



е рекламни трикове , сяка кола е така , ти да си видял някоя дето гори толкова колкото по каталог , на всички дават 6-7 на 100 за 200-250 коня машини ама само те си знаят как са ги мерили :) сигурно по нанадолнище на свободна , на с65 амг гледах някаде среден разход 12 на 100 :mhihi:
It`s party time !

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 13 Юли 2008, 17:41

Evelin Cotsev написа:
pavlin_e30 написа:значи 4.8би колко ще гори долу-горе,като какъв двиг?
щот 1.4турбо с компресор на фаг се рекламираше,че е баси икономика,а се оказа,че си гори като атмосферен с такива показатели



е рекламни трикове на с65 амг гледах някаде среден разход 12 на 100 :mhihi:
няма никви рекламни трикове, с 120 км/ч (с колкото се тестват на стенд) това АМГ и по-малко от 12 може да гори :idea: Друг е въпроса, че на магистрала и 25+ може да харчи :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 13 Юли 2008, 19:29

krika написа:
Evelin Cotsev написа:
pavlin_e30 написа:значи 4.8би колко ще гори долу-горе,като какъв двиг?
щот 1.4турбо с компресор на фаг се рекламираше,че е баси икономика,а се оказа,че си гори като атмосферен с такива показатели



е рекламни трикове на с65 амг гледах някаде среден разход 12 на 100 :mhihi:
няма никви рекламни трикове, с 120 км/ч (с колкото се тестват на стенд) това АМГ и по-малко от 12 може да гори :idea: Друг е въпроса, че на магистрала и 25+ може да харчи :twisted:


хм не споря може , имаме един клиент които кара такъв и тои ми е казвал че под 20 никога не му е горял , но на него му е тежък крака .
It`s party time !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Мнение от kamus11 » 13 Юли 2008, 21:01

за С65 незнам но МЛ63 средния разход от Ст. Загора до София е точно 41 :idea: а му дават 16.6 среден
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 13 Юли 2008, 22:22

ако сте заредили зара бенз си е нормално
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 14 Юли 2008, 11:46

Какъв е проблема БМВ да правят двигатели с турбо? Правили са го първи преди толкова години, показват че и сега го могат след като спечелиха каквито награди имаше за двигател на годината, та защо да него правят и за напред? С това за мен показват само едно: видяхте, че няма по-добри от нас при натурални двигатели, елате сега да ви покажем как се прави и с турбо! :twisted:

Или какво? Лошо ще ви е следващата М5 с 600 коня от V10 bi-turbo ли? (примерно)

Мерцедес не ги гледайте. Те имат такива дълбоки финансови залежи, че в момента, в който се вкиснат, че някой се опитва да ги прескочи, веднага биха се наежили да му запушат устата. До сега правеха двигатели с чарджери, които бяха ултра успешни (старата E55 AMG за 14.4 до 200 е без коментар мисля), сега показват че големи литри с много Нютони също знаят как се прави.

.... Ауди били имали през 30те автомобили V12 и дори V16 с компресори, които са писали златни страници в историята им, та сега отново ще се пробват да зарежат частично турбо двигателите си и да покажат с компресор дали се получава. Става дума за новия 3.0TFSI. Там само времето ще покаже до колко са успешни нещата, но принципно сериозни надежди са хвърлени и искат дори на S моделите си дори да го имплантират.


Binev_OuT написа::( Ако това стане няма да е на добре.Тези от Ауди които се мислят за конкуренция на БМВ за6тото те не са.Според мен те са просто марка която върви по стъпките на БМВ само куатрото ги разли4ава и безпорно липсата на спрот в автомобилите им.Мповер няма равен в момента нито от Ауди нито МБ за6тото е 4истокръвен атмосверен мотор и задно предаванев автомобилите .Сега това няма да е така 6те сбъркат според мен ако нару6ат тази традиция носила и о6те носи толкова слава на БМВ.
Та това са наи добрите двигатели :banghead: Мамкаму.
Идват хубави времена за РС И АМГ :(


Мнооу си сладък. Честно! :D :winky:
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Юли 2008, 12:39

Е жалко за традициите. Аз съм сигурен, че от БМВ още могат да продължат да правят атмосферни мотори и да продължават да са конкуренти по този начин на РС и АМГ, но ако наистина въпроса опира до икономия както каза бавареца, наистина не знам за друг начин. Защото те първа ще става още по-зле с бензина. :(

Както и да е, с турбо и без турбо пак съм сигурен, че от БМВ няма да ни разочароват. Да не забравяме на коя марка е първия сериен турбо автомобил. ;)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 14 Юли 2008, 12:39

Ми незнам дали е сладък, обаче М е нещо, което означава много повече от AMG или пък S или RS.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 14 Юли 2008, 12:56

Ми сладък си е. Също като мен! Защото аз мисля, че RS е повече от //М :D Ма нали се сещаш това колко променя нещата? Надявам се сам да си отговориш, че иначе одма изписаме 7-8 безсмислени страници, за радост на отбора модератори ;)

Факт е, че Ауди RS6 ЕДВА СЕГА с V10 bi-turbo успя да надвие по ускорение М5, която е толкова отдавна на пазара. Факт е, че Е63 AMG не е нищо драматично по-различно по отношение на ускорение спрямо старото Е55. Факт е, че от десет години насам, от както излезна М5 V8 400hp, първи ВИНАГИ БМВ казват "А", а след тях Ауди и Мерцедес изреждат "Б, "В"...

Така че, в този ред на мисли въобще не виждам Вие, БМВ ентусиастите, за к'во точно се притеснявате? Изображение Седи гледай мача! Тепърва става интересно ;)
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 14 Юли 2008, 13:04

само дано петрола да не свърши някъде по-средата на процеса ;)
четох някакъв press release, че даже ферари разработват хибридна система... наистина тепърва ще става интересно (10-15 години)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook