Обслужване на 320-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Обслужване на 320-ка
Колеги ква пара стъпва горе долу обслужването на м2б20 - ремъци, филтри и масло (полусинтетика)?
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Ремък и ролка - около 80 лева DAYCO
Масло - приблизително 10-12 кинта литър ( събира малко повече от 4 литра )
маслен филтър - максимум 15 лева
въздушен не знам.
труд - към 50 кинта
това са приблизителни цени, горе доло да добиеш представа.
аз си ги сменях сам и ми легна доста по тънко.
Масло - приблизително 10-12 кинта литър ( събира малко повече от 4 литра )
маслен филтър - максимум 15 лева
въздушен не знам.
труд - към 50 кинта
това са приблизителни цени, горе доло да добиеш представа.
аз си ги сменях сам и ми легна доста по тънко.
Последна промяна Myxa-TePoPuCT на 13 Юли 2008, 0:10, променена общо 1 път
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
На комбото преди време ми беше нещо от рода на 80-тина лева ремъка и ролката (ако не се лъжа, бяха DAYCO и INA), маслото 9-11 лева литъра някъде се намира тип "Дарукар-ско" (оригинал BMW) полусинтетика (някои от официалните магазини на BMW), а филтъра 20-тина лева да е - масления, а там някъде са въздушния и горивния. Значи според мен грубо го сложи около 200 лева, в зависимост от кой магазин пазаруваш, за споменатите от теб комсумативи. Не те съветвам да пестиш и да взимаш най-евтините неща, нито пък има смисъл да купиш от най-скъпите.
Друг е въпроса, че на мен ми се наложи да се сменят 2 семеринги (колянов и разпределителен вал) + 3-те ремъка (алтернатор, хидравлика, климатик), но те са по-евтини.
Друг е въпроса, че на мен ми се наложи да се сменят 2 семеринги (колянов и разпределителен вал) + 3-те ремъка (алтернатор, хидравлика, климатик), но те са по-евтини.
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
KIM написа:има и други варянти
И той е прав - друг вариянт е някакво DAYCO от kanex.bg за 23 лева


п.с. Вариянт 3 - масло Мотул 35 лева литъра, другите части от Дарукар и даваш пари като за още 1 Е30-ка, щото си маняк

BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ти па кво разбираш от МАНЯЩИНА бе дрисък.....а по темата:ремъка на дайко е чудесен-25лв....ролката не-ама е 70 кинта...маслото 15лв/л..филтри само на ман,а не филтронamd написа:KIM написа:има и други варянти
И той е прав - друг вариянт е някакво DAYCO от kanex.bg за 23 лева+ някаква също толкова евтина ролка + 25 лева Лукойл масло 15/40 (не е чак толкова лошо, 4 литра туба) + 3 филтъра за 40 лева и си в психологическата граница от около 100 кинта за обслужване
п.с. Вариянт 3 - масло Мотул 35 лева литъра, другите части от Дарукар и даваш пари като за още 1 Е30-ка, щото си маняк





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани