Как си ползвате климатика?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Как си ползвате климатика?
Винаги съм се чудел как точно БМВ не могат да направят климатика да духа като хората.. поионе във всички модели до Е39 климатика е най-отварителното нещо.. или духа силно... или не духа.. или духа -10 или духа топло..
ЗАщото мога да си контролирам климатика от копчетата за градусите и от врътката на централната конзола.. супер тъпо ми се вижда...
Другите коли имат студено - ппсукаш спираш..
абе мноо е ужасно..
от тоя климатик ме боли глава.. тръгна на дълъг път и правив колата зима а ена 25 градуса и е на автоматичен режим..
ЗАщото мога да си контролирам климатика от копчетата за градусите и от врътката на централната конзола.. супер тъпо ми се вижда...

Другите коли имат студено - ппсукаш спираш..
абе мноо е ужасно..
от тоя климатик ме боли глава.. тръгна на дълъг път и правив колата зима а ена 25 градуса и е на автоматичен режим..
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
С две думи, иска да каже, че сензорът му за вътрешна температура не работи
И един съвет, не го оставяй на Auto да комадва от къде да духа.Нагласи си го да духа на предното стъкло и на краката например, защото когато е на Auto духа често от средните и температурата в купето си е 25*С, но ти стоиш точно пред духалките, от които излиза въздух на 7-12*С

И един съвет, не го оставяй на Auto да комадва от къде да духа.Нагласи си го да духа на предното стъкло и на краката например, защото когато е на Auto духа често от средните и температурата в купето си е 25*С, но ти стоиш точно пред духалките, от които излиза въздух на 7-12*С

- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
E39 написа:колега от твоита тема ништо не разбрах ме имаш много правописни грешки
Точно ти ли намери да правиш забележки ?!?
Относно темата , същите размисли и страсти са в главата ми. Не мога да разбера защо толкова много изстудява при нагласени толкова високи градуси. Правиш , струваш и накрая от най-селската врътка за топло и студено нещата заспиват. Нека някой наистина запознат с правилното функциониране на климатроника да обясни , що за парадокс е това.
Едни и същи главоболия при Е39/Е46/Е60/Е90 ...., като при Е90/Е60 има и допълнителни настройки през I-driva и още повече се объркват нещата.
П.С. Намирам темата за интригуваща и съм сигурен , че много от вас се питат и чудят същото.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
И аз винаги това съм се чудил ква е идеята изобщо на тая, както колегата много правилно се изрази, най-селската врътка горе.
Същите проблеми имах и с Е36-цата ма беше с врътките и си викам аха ей сега на Е39-тката като има "ауто" нещата ще заспиват - като на повечето съвременни коли например даваш му 22градуса на ауто и не се занимаваш повече грам
Аз го държа на ауто ама на моменти се принуждавам да го спирам
А нещо със селската врътка не успявам да го издокарам
Абе недомислица според мен..

Същите проблеми имах и с Е36-цата ма беше с врътките и си викам аха ей сега на Е39-тката като има "ауто" нещата ще заспиват - като на повечето съвременни коли например даваш му 22градуса на ауто и не се занимаваш повече грам



Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
аз пък съм си доволен от климата - лятото на 19 зимата на 22 само на ауто всичко и това е - то явно си е индивидуално
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Правописните грещи бяха.. защото трети ден подсмърчам като бременна циганка... и няма оправия.. по цял ден съм почти в колата и влизам излизам три пъти.. и съм потен, болен и не знам какво още...
Въпроса ми беше как го ползвате, за да се чувствате максимално комфортно...
Като писах темата бях малко нервен..

Въпроса ми беше как го ползвате, за да се чувствате максимално комфортно...
Като писах темата бях малко нервен..



Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
От всички мнения, които прочетох в тази тема, разбирам, че просто не знаете как да си ползвате климатрониците.
Та да започна с обясненията:
1.Когато колата е била спряна на слънце, всички ламарини и пластмаси са нагрети много и дори и да нагласите на 27*С, климатикът ще духа на максимум, докато не се охлади интериора и всичко около датчиците за вътрешна температура.
2.При нагласяне на Т примерно 24*С и каране на дълъг път в слънчево време, изключете средните духалки.В колата има множество датчици, които мерят къде е най-висока температурата и си наглася от къде да духа.Таблото е почти винаги под преки слънчеви лъчи и обикновенно духа през средните и тези на челното стъкло.В опита си климатроника да охлади средната част на автомобила, започва да духа през средните въздух с Т 7-12*С, а се сещате, че вие сте точно срещу тях и за това ви се струва, че в колата е прекалено студено, но всъщност е студено само пред вас.
3.Пускайте климатроника на AUTO само в началото, за около 2-3мин на 22*С, докато започне да намалява вентилатора.Когато вентилатора стигне средно положение си нагласете да духа само на предното стъкло и в краката и оставете вентилатора на средно положение.Нагласете температурата на 25*С, за да може около предните седалки да е ~22-24*С.
4.Не очаквайте при градско каране, когато се слиза и качва в колата често, климатроника да ви поддържа еднаква температура.Климатроника е перфектен при дълъг път или поне 30мин да не се отварят врати и прозорци.
Всичко от Т2 и Т3 мога да ви го обясня лесно смилаемо така:Ако сте в една стая с климатик, независимо че температурата в стаята е нормална, ако застанете точно под климатика, ще е доста по-студено, от колкото в края на стаята, където Т ще е в рамките на комфорта.
Също така, 22-23*С си е ниска температура, при положение, че стоите неподвижно и сте с леко лятно облекло тип джапанки, шорти и потник
При мен климатика си работи абсолютно перфектно, като единственият кусур според мен е, че не се включва автоматично според зададената температура.Например да си го наглася на 22*С и ако в купето е по-топло, да се включва компресора сам.Това не мога да разбера защо е така, но явно така са решили Баварските инДжИнерИ
Опитах се да обясня всичко без технически термини, за да е лесно за разбиране, ако някой не е разбрал нещо, да пита
Та да започна с обясненията:
1.Когато колата е била спряна на слънце, всички ламарини и пластмаси са нагрети много и дори и да нагласите на 27*С, климатикът ще духа на максимум, докато не се охлади интериора и всичко около датчиците за вътрешна температура.
2.При нагласяне на Т примерно 24*С и каране на дълъг път в слънчево време, изключете средните духалки.В колата има множество датчици, които мерят къде е най-висока температурата и си наглася от къде да духа.Таблото е почти винаги под преки слънчеви лъчи и обикновенно духа през средните и тези на челното стъкло.В опита си климатроника да охлади средната част на автомобила, започва да духа през средните въздух с Т 7-12*С, а се сещате, че вие сте точно срещу тях и за това ви се струва, че в колата е прекалено студено, но всъщност е студено само пред вас.
3.Пускайте климатроника на AUTO само в началото, за около 2-3мин на 22*С, докато започне да намалява вентилатора.Когато вентилатора стигне средно положение си нагласете да духа само на предното стъкло и в краката и оставете вентилатора на средно положение.Нагласете температурата на 25*С, за да може около предните седалки да е ~22-24*С.
4.Не очаквайте при градско каране, когато се слиза и качва в колата често, климатроника да ви поддържа еднаква температура.Климатроника е перфектен при дълъг път или поне 30мин да не се отварят врати и прозорци.
Всичко от Т2 и Т3 мога да ви го обясня лесно смилаемо така:Ако сте в една стая с климатик, независимо че температурата в стаята е нормална, ако застанете точно под климатика, ще е доста по-студено, от колкото в края на стаята, където Т ще е в рамките на комфорта.
Също така, 22-23*С си е ниска температура, при положение, че стоите неподвижно и сте с леко лятно облекло тип джапанки, шорти и потник

При мен климатика си работи абсолютно перфектно, като единственият кусур според мен е, че не се включва автоматично според зададената температура.Например да си го наглася на 22*С и ако в купето е по-топло, да се включва компресора сам.Това не мога да разбера защо е така, но явно така са решили Баварските инДжИнерИ

Опитах се да обясня всичко без технически термини, за да е лесно за разбиране, ако някой не е разбрал нещо, да пита

hellbull написа:хаха на това му се вика мексикански климатик
а аз имам друг въпрос за климатика. като пусна парното през зимата и натисна бутона за издухване на джамовете компресора трябва ли да се включи.
зимата ти требе топъл въздух на прозореца да не се поти закакво ти е компресора да работи...а лятото като се запоти джама само студено го оправя... мадпресли обясни ама пак защо е тази врътка на централната конзола не мога да разбера и аз ..а и рест бутона бачка ли ви ? и тои за какво е да рест-ва така ли ? в 520ката не светваше като го натисна , и в 540ката така не светва хм..
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
BIKA_73 написа:Ами незнам коя кола,като се качиш в нея и веднага ще ти регулира температурата за да ти напрай кефа!!! А пък,като не Ви отърва климата на off,4-те джама долу и сте океййййй! Ай стига с тез смешни теми!
Ай стига с тези постни коментари. Темата въобще не е смешна , след като няколко човека ни интересува едно и също нещо.
Благодарим на mad_presley за изчерпателния отговор. Утре ако ми остане време задължително ще изпробвам инструкциите


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани