BMW-X5(E53)
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
BMW-X5(E53)
Немислимо беше БМВ да остане без SUV. Х5 не е вдигната на високо Петица със задвижване на четирите колела. Моторите на БМВ са най-хубавото, което фирмата предлага, само че тежката 2.3 тона каросерия на Х5 до голяма степен отнема от тяхното вълшебство. Това се усеща най-силно при малкия трилитров бензинов мотор, който има сила чак във високите обороти и изпразва 93 литровия резервоар почти толкова бързо, колкото и най-малкия от трите осемцилиндровите мотори. Усещането за мощност при V8 е великолепно, но на бензиностанцията се изяснява, че най-добрият мотор за Х5 всъщност е дизеловият. Неговата мощност дори в ниските обороти помага не само при каране из труднодостъпни терени, но дори в града пази съединителя с по-бавно износване при тегленето на тежки каравани. Дизелът е най-препоръчителен, макар че при пълноценно използване на допустимите килограми за теглене износването на съединителя е почти неизбежно.
Най-често срещани повреди
Инжекцион: проблеми с помпата на комън-рейла
Електрика: чести случаи на разредени акумулатори, единични случаи на неточно отчитане на горивото (принудително спиране, поради свършване на бензина)
Три обратни повиквания в сервизите на компанията, между които и за по-здраво закрепване на спирачния педал и спирачни маркучи
История на модела
5/00 Старт на модела, SUV с пет врати с 3.0 литров шестцилиндров мотор с 231 к.с. и 4.4 литров V8 с 286 к.с. Еърбегове за главите серийно.
4/01 Трилитров шестцилиндров дизелов мотор с 184 к.с.
10/01 Нов 4.6 литров V8 с 346 к.с.
10/03 Фейслифт
4/04 Нов 4.8 iS с 360 к.с.
+ много високо качество на изработката, силни мотори, сигурно поведение на пътя, достатъчно пространство
Най-често срещани повреди
Инжекцион: проблеми с помпата на комън-рейла
Електрика: чести случаи на разредени акумулатори, единични случаи на неточно отчитане на горивото (принудително спиране, поради свършване на бензина)
Три обратни повиквания в сервизите на компанията, между които и за по-здраво закрепване на спирачния педал и спирачни маркучи
История на модела
5/00 Старт на модела, SUV с пет врати с 3.0 литров шестцилиндров мотор с 231 к.с. и 4.4 литров V8 с 286 к.с. Еърбегове за главите серийно.
4/01 Трилитров шестцилиндров дизелов мотор с 184 к.с.
10/01 Нов 4.6 литров V8 с 346 к.с.
10/03 Фейслифт
4/04 Нов 4.8 iS с 360 к.с.
+ много високо качество на изработката, силни мотори, сигурно поведение на пътя, достатъчно пространство

- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
аз минах пред 3-4 месеца от 530 е39 а Х5 края на 2002 точно модела преди фейс лифта с 3d двигател.
Мога да кажа само че съм повече от очерован - това е кола мечта. Единствено ми липсват малко конете което го осещам само на магистралата и само като почна да гоня скорости от 220 нагоре.
Мания автомобил - друго няма какво да се каже. Догодина съм планувал да взема последната Х5 пак 3d ама с 2та турбо компресора и с 280 коня ...
Какво му трябва повече на човек - готина клола, те яките мацки сами скачат вътре ... ехехехехе
Мога да кажа само че съм повече от очерован - това е кола мечта. Единствено ми липсват малко конете което го осещам само на магистралата и само като почна да гоня скорости от 220 нагоре.
Мания автомобил - друго няма какво да се каже. Догодина съм планувал да взема последната Х5 пак 3d ама с 2та турбо компресора и с 280 коня ...
Какво му трябва повече на човек - готина клола, те яките мацки сами скачат вътре ... ехехехехе
има ли нужда 3д от чип?
имам последната х5 3д 235к. чудя са акао и сложа чип дали ще се почувства осезаемо ако някой има наблюдение моля да драсне нещо благодаря.
- BMW-X5
- Е53 Фанатик
-
- Мнения: 1260
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: xDrive
bmwista написа:Инжекцион: проблеми с помпата на комън-рейла
Напълно вярно!
bmwista написа:Електрика: чести случаи на разредени акумулатори, единични случаи на неточно отчитане на горивото (принудително спиране, поради свършване на бензина)
И до ден днешен си отчита грешно за случаите на принудително спиране няма да пиша

Скоростните кутии които слагат до 2002-2003 също са от слабите страни на Х5.
vhcs написа:аз минах пред 3-4 месеца от 530 е39 а Х5 края на 2002 точно модела преди фейс лифта с 3d двигател.
Мога да кажа само че съм повече от очАрован - това е кола мечта. Единствено ми липсват малко конете което го осещам само на магистралата и само като почна да гоня скорости от 220 нагоре.
Мания автомобил - друго няма какво да се каже. Догодина съм планувал да взема последната Х5 пак 3d ама с 2та турбо компресора и с 280 коня ...
Какво му трябва повече на човек - готина клола, те яките мацки сами скачат вътре ... ехехехехе
Колега тя колата едвам 210 вдига ти за 220 говориш, че и на горе

До 180 ускорява много добре обаче от 180 нагоре е голям зор 200-210 максимално повече по някои баир надолу

Колега тя колата едвам 210 вдига ти за 220 говориш, че и на горе Rolling Eyes
До 180 ускорява много добре обаче от 180 нагоре е голям зор 200-210 максимално повече по някои баир надолу Wink
принципно си прав, аз имам обаче чип .... дава още 10-20км горница и малко повече динамика, но май ще го махам защото файдата не е кой знае колко голяма а рисковете ги знаем всички
За мене Х5 е най-великата кола ... догодина ще мина или на новата или на Х6 - чудя се още а и зависи от финансите
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани