Е30 324D седан или E30 touring diesel?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bikerider_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.07.2008
Е30 324D седан или E30 touring diesel?
Здравейте!
Мисля да си взимам Е30-так, обаче още се колебая кой да бъде - дали лимузина или туринг.
1 съсед ми предлага неговата, сребриста, седан, 324D, 88г., много запазен двигател, но е на 290хил. км почти вече, разход 8/100 градско и до 6 на извънградско, без никакви забележки, освен щората на задното стъкло. Човекът си я кара от 12г. и я си гледа като писано яйце. Тук там по купето има някоя и друга точица ръжда, но като цяло, когато забележи такава, той веднага я почиства и закърпва. Чудя се обаче, дали като я взема, няма да имам ядове с тази ръжда и да започне да избива на повече места и то не само като точици? Или с двигателя, който въпреки, че звучи много добре, е вече на почти 300К км. И въпреки това дърпо доста, даже собственикът ми се хвали че бягала и бензинки. Колата няма и климатик, а в тези жеги само на вентилатор не е оферта. Доколкото знам и слагането му допълнително излиза най-малко хилядарка, та май не е много на сметка да се вземе кола без и да и' се слага след това?
По принцип, май комбитата от този модел специално ми харесват повече, по-спортно изглеждат, докато лимузините са по-ретро, но се чудя, дали да рискувам да търся комби тук или от Германия, при положение, че ми се предлага горепосочената лимузина? А и като гледам, комбита се предлагат доста по-рядко, тъй че ще намеря доста по-трудно, а и не се знае, дали колата, която ще намеря няма да е доста по-малтретирана от тази, за която писах по-горе и дали няма да съжалявам за избора си после.
И последно - дизел или бензин е по-добре според вас, като разход и мощност на двигателя? Кое предпочитате - комби или лимузина?
Мисля да си взимам Е30-так, обаче още се колебая кой да бъде - дали лимузина или туринг.
1 съсед ми предлага неговата, сребриста, седан, 324D, 88г., много запазен двигател, но е на 290хил. км почти вече, разход 8/100 градско и до 6 на извънградско, без никакви забележки, освен щората на задното стъкло. Човекът си я кара от 12г. и я си гледа като писано яйце. Тук там по купето има някоя и друга точица ръжда, но като цяло, когато забележи такава, той веднага я почиства и закърпва. Чудя се обаче, дали като я взема, няма да имам ядове с тази ръжда и да започне да избива на повече места и то не само като точици? Или с двигателя, който въпреки, че звучи много добре, е вече на почти 300К км. И въпреки това дърпо доста, даже собственикът ми се хвали че бягала и бензинки. Колата няма и климатик, а в тези жеги само на вентилатор не е оферта. Доколкото знам и слагането му допълнително излиза най-малко хилядарка, та май не е много на сметка да се вземе кола без и да и' се слага след това?
По принцип, май комбитата от този модел специално ми харесват повече, по-спортно изглеждат, докато лимузините са по-ретро, но се чудя, дали да рискувам да търся комби тук или от Германия, при положение, че ми се предлага горепосочената лимузина? А и като гледам, комбита се предлагат доста по-рядко, тъй че ще намеря доста по-трудно, а и не се знае, дали колата, която ще намеря няма да е доста по-малтретирана от тази, за която писах по-горе и дали няма да съжалявам за избора си после.
И последно - дизел или бензин е по-добре според вас, като разход и мощност на двигателя? Кое предпочитате - комби или лимузина?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- bikerider_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.07.2008
Да, вярно че са стари колите но... де да знам 300К км са си 300К! Доста са...
Не знам. Дали не може да се намери някоя, която не е минала TUV с оригиналния си двигател, и заради това със сменен двигател под 200К?!
Иначе да, комбито ми харесва много повече. Някак много спортно стои и ме привлича повечко. Пък и голям багажник има. Колело, макар и разглобено побира...
Чудя се обаче дизел ли да го търся или да е бензинка? Понеже дизелите комби са доста малко, дори в mobile.de.
А и не знам дали си заслужава рискът, понеже както казах, може да попадна на нещо наглед добро, а да се окаже доста издухано.
btw какво мислите за седана, от първия ми пост? Струва ли си или не?

Иначе да, комбито ми харесва много повече. Някак много спортно стои и ме привлича повечко. Пък и голям багажник има. Колело, макар и разглобено побира...

А и не знам дали си заслужава рискът, понеже както казах, може да попадна на нещо наглед добро, а да се окаже доста издухано.
btw какво мислите за седана, от първия ми пост? Струва ли си или не?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Стига с тези километри бе, вие се унасяте да мечтаете. 300 хиляди били много... 300 000 са перфектни километри, лошото е, че повечето са над половин милион ! Да не би за 20+ години тази кола да се е движила само първите 5 и после да е седяла в гаража, за да е на 300 000? Особено немските се движат на големи разстояния.
Мен комбито ми харесва доста повече от 4 врати, а пък турбо дизела и върви повечко, този чистия дизел си е мудна работа. Има вероятност да си намериш комби и с повечко екстри.
Мен комбито ми харесва доста повече от 4 врати, а пък турбо дизела и върви повечко, този чистия дизел си е мудна работа. Има вероятност да си намериш комби и с повечко екстри.
BMW only!
- bikerider_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.07.2008
И на мен атмосферния дизел без турбо ми се струва малко мудничък, ама съседът разправя, че била много мощна колицата и добре вървяла. В крайна сметка, не ми трябва разход 14/100, 8 си е добре.
Няма да ходя на гонки с нея.
Къде препоръчвате да търся читаво комби дизел? В БГ мобиле има само 1-2 най-много, 1-та в 1 автокъща на разклона за Горна Баня(може да отида да я погледна
), но е чукната отзад и не съм сигурен дали е читава и по-добра от седана на съседа. В немското мобиле има малко повече, но и там не са много. А и трябва някой разбирач да ми я избере и докара от там.
Иначе искам климатик задължително, както и еърбеци. Чудех се какво мислите за серво-то?

Къде препоръчвате да търся читаво комби дизел? В БГ мобиле има само 1-2 най-много, 1-та в 1 автокъща на разклона за Горна Баня(може да отида да я погледна

Иначе искам климатик задължително, както и еърбеци. Чудех се какво мислите за серво-то?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
тва е много по-бавно и от 316 ... а това граничи с невъзможното
как да не е мудно... тия бензинки дето ги е бягал не знам какви са били
то бива бива изхвърляне ама чак пък толкова.


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- bikerider_
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.07.2008
И като стана дума, какво мислите за тая оферта
http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details
Цената не е неприлично ниска? Или знаейки какво предлага, човекът не и' иска повече?!
Ето я и чукнатата горнобанка
http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details
http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details
Цената не е неприлично ниска? Или знаейки какво предлага, човекът не и' иска повече?!
Ето я и чукнатата горнобанка
http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
porostorm написа:Чистия дизел си е мудна работа, ахахаахмудна беше твойта "чисто" скопена 20-ка...
Май искат да им показвам кво правят "чистите дизели" кат им туриш от ония скъпите филтри

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
deyan-enchev написа:porostorm написа:Чистия дизел си е мудна работа, ахахаахмудна беше твойта "чисто" скопена 20-ка...
Май искат да им показвам кво правят "чистите дизели" кат им туриш от ония скъпите филтри

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
МРЪСНИЯТ_ХАРИ написа:deyan-enchev написа:porostorm написа:Чистия дизел си е мудна работа, ахахаахмудна беше твойта "чисто" скопена 20-ка...
Май искат да им показвам кво правят "чистите дизели" кат им туриш от ония скъпите филтри
Не така с вратити напред,ве мой да не си намразя 316-ката
Че то къв е тоя чист дизел,аз не ги различавам на чист и мръсен,на бензиностанцията е един маркуча за нафта


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
айде достатъчно глупости се изписаха!
нали сте чували за чертата на изчезващите мнения...
----------------------------------------------
нали сте чували за чертата на изчезващите мнения...
----------------------------------------------
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани