На кръстопът
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
syntaxerr написа:честита ми газова ама се отказах![]()
![]()
няма да слагам не ми дава сърцето...
Едно от най-правилните решения в живота ти !!!
syntaxerr написа:честита ми газова ама се отказах![]()
![]()
няма да слагам не ми дава сърцето...
Подкрепям


Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
syntaxerr написа:честита ми газова ама се отказах![]()
![]()
няма да слагам не ми дава сърцето...
Само така! Кой каквото иска да ми говори, но инженерите са го измислили да работи на бензин този двигател и това е най доброто гориво за него (мое мнение)
- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колега, това да караш БМВ и да му сложиш газ е все едно на твоита мацка да и махнеш силикона = престъпление................но това си е лично мое мнение! Успех.
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Аз също карам по толкова на година и не съм се замислял даже за газова, обаче пък и колегата mad_presley е прав, може би ще караш повече, пари няма да спестиш!
Абе незнам, важното е да си оптимален и да се простираш според възможностите ти, а не да си "гъзар" като 90% от българите, т.е. те си мислят, че са гъзари, щото не знаят кви са, не го осъзнават въобще къде са!
Абе незнам, важното е да си оптимален и да се простираш според възможностите ти, а не да си "гъзар" като 90% от българите, т.е. те си мислят, че са гъзари, щото не знаят кви са, не го осъзнават въобще къде са!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
EnthusiasT написа:...Не може да имаш льв и да го храниш сас сено !
Тук си личи, кой не е бил в час по химия

Октановото число на пропан бутана е над 100, а бензина който си сипваш е 95

А сега да видим, кое е сено и кое люцерна

Истината е, че ако двигателят се направи да върви само на газ, ще бъде с поне 20% по-мощен.Тестове в нета колкото щеш.Лошото е, че тогава вече не може да се кара на бензин

Има и друг вариант, като газов инжекцион Vialle, който работи на течна газ, без изпарител и вдига от 5 до 7к.с и тук ли говорим за "сено".Ето и материал на БГ за четене http://carsoft.yoree.org/index.php?PHPS ... =72.msg214
А колко е елементарно човек да се поинтересува малко преди да напише някоя глупост

На повечето тук двигателите са на по 300к+ километра и ако ще се срути едва ли ще е заради качестен газов инжекцион.Да не говорим пък за долнопробното качество на бензина в нашата родина, който скапва двигателя още повече

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
При теб просто не си струва инвестицията.Ако минаваш по 200-250км на ден средно, тогава просто не виждам нищо лошо в това, да се чувстваш поне малко доволен, че прецакваш скапаната държава (акциза на газта е строго определен от ЕС и за това нашите мъдри глави се чудят как да я забранят, за да карат всички на бензин и да си пълнят гушите, но няма да ги върже
)

- vladibkolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м Трезвен!!!
- Детайли за колата: Е39, 525 тдс
Колега, разликата между фабричен газов инжекцион и смешните опити в тази област на нашите псевдо майстори е от тук до Марс, така, че съжелявам, но за мен това е излишно и разваля облика на един класен автомобил.................било тои дори и на 300к и тнт. въпроса е, че има хора които си слагат ГАЗ и на почти чисто нови автомобили и ги е срам да си сожат лепенки на задното стъкло. Поздрави от мен!!!
А що се отнася до мощността...........................има и други начини
А що се отнася до мощността...........................има и други начини

- vodkarulez
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
vladibkolev написа:Колега, разликата между фабричен газов инжекцион и смешните опити в тази област на нашите псевдо майстори е от тук до Марс, така, че съжелявам, но за мен това е излишно и разваля облика на един класен автомобил.................било тои дори и на 300к и тнт. въпроса е, че има хора които си слагат ГАЗ и на почти чисто нови автомобили и ги е срам да си сожат лепенки на задното стъкло. Поздрави от мен!!!
А що се отнася до мощността...........................има и други начини

Последна промяна vodkarulez на 08 Юли 2008, 1:07, променена общо 1 път
Колега Mad Presley, това за сеното не е най-правилното сравнение, но мислиш ли, че нещо което е мислено, и то доста, и след това произведено, и то пак доста добре, и не случайно е станало марка, може да се подобри от някой, който работи в някакъв сервиз, макар и много известен, но само в квартала или в махалата? Защо след като октановото число на газта е 100, колата харчи повече газ в сравнение с бензин? Защото тези двигатели са направени за бензин! Язък за цялата електроника и БК! Никой не искам да ангажирам с моето мнение, но хем искаме да караме БМВ, защото е БМВ, обаче ако може тъничко! Да си купиш бензиново, може и акцизно, че като му сложиш газ хем да остане мощно, хем и да е тъничко, ама и лепенка да няма, щот да не ми се смеят! Разбирам дискусиите за части и сервизи, но неразбирам разсъждения като тези тук - хем сърби, хем боли!
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
vodkarulez написа:vladibkolev написа:Колега, разликата между фабричен газов инжекцион и смешните опити в тази област на нашите псевдо майстори е от тук до Марс, така, че съжелявам, но за мен това е излишно и разваля облика на един класен автомобил.................било тои дори и на 300к и тнт. въпроса е, че има хора които си слагат ГАЗ и на почти чисто нови автомобили и ги е срам да си сожат лепенки на задното стъкло. Поздрави от мен!!!
А що се отнася до мощността...........................има и други начини
Само ще добавя , че скоро дори и господата от Брюксел обърнаха сериозно внимание на въпросните "майстори" в България и дори беше подписана някаква резолюция , която беше много категорична и ясна, че ако нещата в милата ни родина не се променят и ако не почнат да се слагат газови уредби само в оторизирани сервизи от компетентни и вещи лица с гаранционен срок за експлоатация минимум 3 години , има опасност в края на 2009 година всяка незаводско поставена газова уредба да бъде конфискувана или автомобила принудително спиран от движение до отстраняването и. Така ,че добре се замисляйте преди да правите тази глупост... Таксиметровите шофьори полудяха , защото виждат накъде отиват нещата .. Следващите кои ще са - собствениците на БМВ-та ли ?!?!?!?
в грешка си:
резолюцията е за цяла европа и гласи че автомобилите може да се зареждат само с гориво за което е произведена колата, влиза в сила от 2010, от тогава всички газови уредби ще се спират от употреба
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани