Малко размишления
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Малко размишления
Здравейте колеги,
Ще си купувам скоро нов биммер E39 и исках да споделя малко размишления та ако може и вие да вкарате някоя идея
Вариантите са:
520и 2000 година 150 коня харчи 13-14 градско x 1.20
525 2001 година 163 коня харчи 9 градско х2.60
Както и да извъртам нещата все ми изглежда че бензина на газ ще е най оферта още повече че аз ще искам и да настъпвам и клима да си пускам но ме е яд че има понятие като "акциз" и немога да си взема 170 или 193 коня на които да им сложа GUZ и затова искам да ми кажете с какво common rail е по добър от бензина
Ще си купувам скоро нов биммер E39 и исках да споделя малко размишления та ако може и вие да вкарате някоя идея
Вариантите са:
520и 2000 година 150 коня харчи 13-14 градско x 1.20
525 2001 година 163 коня харчи 9 градско х2.60
Както и да извъртам нещата все ми изглежда че бензина на газ ще е най оферта още повече че аз ще искам и да настъпвам и клима да си пускам но ме е яд че има понятие като "акциз" и немога да си взема 170 или 193 коня на които да им сложа GUZ и затова искам да ми кажете с какво common rail е по добър от бензина
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей, common rail е за дизелите, тук влиза и качеството на нашта нафта, че нещо чувам, че тая система е малко "капричоза", но виж как са цените на горивата и си решавай сам. За бензинов агрегат - слагаш ГИ, доста познати имам които са с ГИ и нямат грижи. Паричките са ти в джоба и решавай сам. Моето мнение е, че за личен автомобил по-добро от бензина няма, плюс алтернативата на ГАЗ или МЕТАН.
От тези два модела безспорно дизела е по-добър.
Конските сили са повече - 163 при 4000 оборота, при бензина са 150 при 5900.
Въртящия момент ти е по голям - 350 Nm и ги имаш още от 2000-2500 чак до 4750 оборота в минута, което ти дава голямо удоволствие от карането. За сравнение - бензиновия двулитров мотор има 190 Nm чак при 3500 оборота в минута.
Аз бих взел дизела без да се замислям.
Не харчи чак толкова много, че да се замисляш за икономия от гориво.
Конските сили са повече - 163 при 4000 оборота, при бензина са 150 при 5900.
Въртящия момент ти е по голям - 350 Nm и ги имаш още от 2000-2500 чак до 4750 оборота в минута, което ти дава голямо удоволствие от карането. За сравнение - бензиновия двулитров мотор има 190 Nm чак при 3500 оборота в минута.
Аз бих взел дизела без да се замислям.
Не харчи чак толкова много, че да се замисляш за икономия от гориво.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Re: малко размишления
noname написа:525 2001 година 163 коня харчи 9 градско х2.60
В софия забрави за такъв разход !!! На мен под 11 не ми пада !!
излъгах бащата като я кара пада .. ама имам чувството че я бута

От дизела съм очарован !!! много динмичен двигател... определено сравнение със 520-ка, 525Д-то направо си те лепи за седалката !!! примерно 523и и 525Д вървят еднакво !!
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
нещо се чупи когато не се употребява правилно и или вече е много старо и подлежи на задължителна смяна !!!
разликата в цената на подръжката мисля не е толкова голяма и кефа със сигурност е по голям при 525Д

разликата в цената на подръжката мисля не е толкова голяма и кефа със сигурност е по голям при 525Д
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
syntaxerr написа:map13 написа:нещо се чупи когато не се употребява правилно
купи си фиат браво тогава хи хи хи....
какъв беше смисъла от това което написа

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: малко размишления
noname написа:Както и да извъртам нещата все ми изглежда че бензина на газ ще е най оферта още повече че аз ще искам и да настъпвам и клима да си пускам но ме е яд че има понятие като "акциз" и немога да си взема 170 или 193 коня на които да им сложа GUZ и затова искам да ми кажете с какво common rail е по добър от бензина
525D също е акцизна, тъй че взимай акцизната 520(след фейса) и не се замисляй

- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Re: малко размишления
noname написа:525D също е акцизна

Благодаря ви за изказаните мнения
Благодаря ви за изказаните мнения. Мисля че въпреки че 163 коня ще са по добре разликата в цента на горивото ГАЗ-ДИЗЕЛ ще си каже тежката дума.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Е за какво ти е тая газ ....вярно тънко ,ама все пак искаш да караш бмв ....дизел е разликата ще ти е 10тина лева да кажеме каде ще ти е кяра ако не минаваш много километри ?

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Че тя на бензин 520-ката да не би да харчи под 15 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани