М52 Б20 - проблем с разхода?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
М52 Б20 - проблем с разхода?
М52 Б20 автоматик - в началото като я взех вървеше горе-долу добре,но похарчваше около 17-18,колата не беше карана повече от година.След около месец се наложи да я оставя при маистора ми,които я е"покарал както трябва" и тя почна да върви забележимо по-добре,а разхода падна на 16-17с цял ден каране с клима. Въпросът ми е - според вас до колко за това има вина катализатора,които ми се струва,че вече е почнал да сдава багажа или пък е пргорял и има вече надежда да не харчи толкова или направо да го махна? Знам ,че темата е за Е36 форума ,но колата е на жена ми,а на мен ми предстои обновяване на комбито с М50 Б25 и някои съмнения ме човъркат от вътре,
,така че даите съвет или идея?

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Дали да махнеш катализатора, дали да си сложиш М50, дали ще ти харчи като 20ката или за кое искаш съвет?
Катализатора не очаквай да ти свали осезаемо разхода
За другите неща, за М50-то, гледам масово слагат..
За харчлъка ... ако очакваш да ти върне ..
Катализатора не очаквай да ти свали осезаемо разхода
За другите неща, за М50-то, гледам масово слагат..


За харчлъка ... ако очакваш да ти върне ..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Съвет ми трябва само за катализатора,дали липсата му ще промени лакомията и вървежа на колата?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: .
Mecho Puh написа:Съвет ми трябва само за катализатора,дали липсата му ще промени лакомията и вървежа на колата?
Еми при мен резултат имаше, че маааааааалко по-лесно тръгва в ниските, ама може и да се заблуждавам.. иначе откъм разход .. надали, пък и тя ако почне да върви повече, дали ще я караш за разход




Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: М52 Б20 - проблем с разхода?
Този разход е много висок за мотор като M52, както и даго карашMecho Puh написа:М52 Б20 автоматик - в началото като я взех вървеше горе-долу добре,но похарчваше около 17-18,колата не беше карана повече от година.След около месец се наложи да я оставя при маистора ми,които я е"покарал както трябва" и тя почна да върви забележимо по-добре,а разхода падна на 16-17с цял ден каране с клима. Въпросът ми е - според вас до колко за това има вина катализатора,които ми се струва,че вече е почнал да сдава багажа или пък е пргорял и има вече надежда да не харчи толкова или направо да го махна? Знам ,че темата е за Е36 форума ,но колата е на жена ми,а на мен ми предстои обновяване на комбито с М50 Б25 и някои съмнения ме човъркат от вътре,,така че даите съвет или идея?

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
пиши,кво е станало по-натам 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
ти много-много не се смеи че току виж съм дошъл при тебе ти да го решиш проблема
,ама аиде нали така и так съм при тебе в събота...

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани