Балончета в маркуча за гориво

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Балончета в маркуча за гориво

Мнение от vladibkolev » 18 Юни 2008, 0:09

Здравейте, от скоро съм на дизел и не съм много в час. Въпроса ми е да в маркучето което излиза от горивния филтър е нормално да има мехурчета в нафтата...............не би ли трябвало да няма въздух. Благдаря ви!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 18 Юни 2008, 20:30

Абсолютно ненормално си е. Ако си сменил горивния филтър и при монтажа всички уплътнения са си легнали на мястото следващата интервенция след проверка на всички тръбопроводи и връзки от резервоара до филтъра е смяна на горивоподкачващата помпа, намираща се в резервоара. Гасне ли ти двигателя когато уреда за горивото отчита под 15 литра? Ако да - сменяш горивоподкачващата помпа. Около 220лв е, но има и по евтини.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 19 Юни 2008, 8:20

Благодаря колега ще погледна какво е и ще кажа после!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 19 Юни 2008, 12:39

Нормално е да има мехурчета с въздух , но ако дължината на мехурчетата в маркуча е по-дълга от дължината запълнена с нафта има проблем. Проблема може да е в запушен горивен филтър или в помпата в резервоара. Ако е в помпата има вариант да е запушена или да е развалена и да е за смяна. Другия начин , по-който можеш да разбереш тези мехурчета дали са проблемни е ако колата върти повече докато запали т.е. запалва трудно , значи има проблем , но ако си пали нормално няма проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: м Трезвен!!!
Детайли за колата: Е39, 525 тдс

Мнение от vladibkolev » 19 Юни 2008, 19:17

Мерси колега за полезния съвет, мехурчетата са много малки така, че мисля че няма проблем

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 19 Юни 2008, 19:19

За тдс това е съвсем нормално не се ваикаи
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 19 Юни 2008, 19:58

vladibkolev написа:Мерси колега за полезния съвет, мехурчетата са много малки така, че мисля че няма проблем



:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 19 Юни 2008, 21:04

За първи път чувам, че било нормално в дизелова горивна система да има въздух. Щом е нормално, то от каде идват тез мехурчета

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

Мнение от RASI » 28 Юни 2008, 19:26

колеги и моита има мехури но си е добре като загрее малко по трудно пали но четох че това било от веригата

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: стара загора

Мнение от fiko2000 » 29 Юни 2008, 0:52

ми може да пробвате едно нещо-поне с нищо не пречи.на мъркуча преди горивния филтър се слага възвратен клапан(15 кинта е) и има вероятност да се реши проблема.видях го поне на три коли и всичко е ОК.обясниха ми че помпата имала някакъв клапан и когато тои вземе да изпуска,тая джиджавка задържа налягането(съответно не дава на нафтата да изтича)аз заради тоя проблем се отказах от една баварка.не бях сигурен от какво е въздуха в системата(губеше нафтата за по-малко от два часа) и се натресох с една друга с шум в скоростната кутия-ама тва си е вече друга тема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Re: балончета в маркуча

Мнение от kinazo2000 » 12 Юли 2008, 11:27

vladibkolev написа:Здравейте, от скоро съм на дизел и не съм много в час. Въпроса ми е да в маркучето което излиза от горивния филтър е нормално да има мехурчета в нафтата...............не би ли трябвало да няма въздух. Благдаря ви!!!



Аз го имам същия проблем и от известно време започна да ми пали по-трудно. върти повечце време на стартер, когато е в покой над 1 час.
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Мнение от KARAIVANOV » 12 Юли 2008, 14:12

и аз го имах този проблем,но след почистване на цедката на помпата в резервоара(намира се под задната седалка от дясно) вече нямам никакви мехурчета и не е нормално да има

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 18 Юли 2008, 21:57

И аз имах-първо малки,после започнаха да стават по-големи докато започна да гасне и да пали много трудно.Смених помпата в резервоара и сега всичко е 6,няма изобщо мехурчета.Не е нормално да има!!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook