Помощ за смяна от фаренхайт към С
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Помощ за смяна от фаренхайт към С
Докато си занулявах маслото , съм го направил на фаренхайт , търсих по форума но неможах да намеря , сигурен съм че го имаше някъде ! Помощ от приятел!
Re: Помощ за смяна от фаренхайт към С
simoniko написа:Докато си занулявах маслото , съм го направил на фаренхайт , търсих по форума но неможах да намеря , сигурен съм че го имаше някъде ! Помощ от приятел!
и мене ме интересува ако някои знае да сподели...
Колеги и мойта беше така и никои не успя да ми помогне
затова отидох първо в Камор (за първи път изобщо и за последен) там приемчика ми каза 50кинта
от там направу в Дару излезе пича за една минутка я оправи и не взе нито стотинка
а иначе въртя на контакт ипипа нещо по радиото но аз не разбрах точно
а може да има значение и с кой борд си аз съм с големия
такая че най добре бягайте да Дару






- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Аз съм с малкия!
Натискаш копчето на километража и даваш на контакт, после мисля че още веднъж се натискаше.
Ръчкай с това копче така се променяха някак си! Сам си го нацелих аз като никой не ми помогна, но задължително преди да дадеш на контак и после даваш!
Натискаш копчето на километража и даваш на контакт, после мисля че още веднъж се натискаше.
Ръчкай с това копче така се променяха някак си! Сам си го нацелих аз като никой не ми помогна, но задължително преди да дадеш на контак и после даваш!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- alnik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d Combi
Здравей, колега,
сменя се от настройки на компютъра, с копчетата на радиото /за голям борд/
Поздрави
сменя се от настройки на компютъра, с копчетата на радиото /за голям борд/
Поздрави
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
аз съм си го сменял ето по тези инструкции : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 572#234572
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Елементарно е: (за малкия борд) Натискаш копчето на таблото (без да си на контакт) даваш на контакт и задържайки копчето на таблото изключваш от контакт, пускаш копчето на таблото, и при следващото включване на контакт ще видиш че се е променило. Успех.
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
ioshev.al написа:много се извинявам колега че се намесвам във темата, въпросчето ми е само как да си зануля маслото ,че се опитва един маистор но неуспя да направи нищо че и за капак ми обарна градусите във ФАРЕНХАИТ![]()
Ако си с NAVI-то:
1. бутон MENU
2. Избираш SET
3. Скролираш до желаното подменю, в твоя случай температура
4. От там избираш С' или F'
Значи, ако си без навигация правиш следното елементарно действие:
1. Вземаш контактния ключ и го пъхаш "там" , натискаш левия бутон на таблото , тоя за настройки,
2. та задържаш въпросния бутон и с контактния ключ даваш контакт....
3. Връщаш контакта, отпускаш бутона и
4. О, ЧУДО, господин Фаренхайт е избягал. muhihihihi
а за инспекцията виж тук : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... A%F6%E8%FF
ioshev.al написа:много се извинявам колега че се намесвам във темата, въпросчето ми е само как да си зануля маслото ,че се опитва един маистор но неуспя да направи нищо че и за капак ми обарна градусите във ФАРЕНХАИТ![]()
Той голям МАЙСТОР ще е бил след като едното с другото нямат нищо общо http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm

Да ТОВА Е НАИНА!
Пробвай с задържане на копчето и бързо включване и изключване на контакта - действа със сигурност.
[quote="sajonara"]Елементарно е: (за малкия борд) Натискаш копчето на таблото (без да си на контакт) даваш на контакт и задържайки копчето на таблото изключваш от контакт, пускаш копчето на таблото, и при следващото включване на контакт ще видиш че се е променило. Успех.[/quote]
Пробвай с задържане на копчето и бързо включване и изключване на контакта - действа със сигурност.
[quote="sajonara"]Елементарно е: (за малкия борд) Натискаш копчето на таблото (без да си на контакт) даваш на контакт и задържайки копчето на таблото изключваш от контакт, пускаш копчето на таблото, и при следващото включване на контакт ще видиш че се е променило. Успех.[/quote]
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани