До хората който ще сменят дебитомер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
До хората който ще сменят дебитомер
Дано тая информация да помогне на някой и да се опази от ненужна инвестиция като мен.
Преди да решите да купувате дебитомер проверете си кабела. Моя се опираше до тръбата от АГР-а и се беше поразтопил малко.Преди да разбера че се разтопил кабела ходих на 2 реномирани сервиза(който няма да споменавам) за диагностика и двата казаха дебитомер.Като откача буксата и колата тръгва ( явен знак за дефектен дебитомер)- и реших да инвестирам. Купих си нов , сложих го работи около час и пак се соъна колата - побеснях направо.Пак - диагностика - пак дебитомер показа(все едно дефектен) Накрая се оказа , въпреки температуроустойчивата гофрираната тръбичка единия кабел от температурата на тръбата а АГР-а(там минават изгорели газове) му се е разтопила изолацията и омасява в тръбичката (която е метална). А иначе на всички дианостики казаха дебитомер за смяна и такава грешка излизаше. След като раделих и изорирах кабелите - хванах ги със 4-5 свински опашки за долния маркуч, който е за антифриз, колата хвръкна.Пробвах и двата дебитомера - работят. . Късмет съм имал защото тоя кабел който е омасявал е давал информация на компа със стойност на съпротивление спрямо масата и затова нищо не е изгоряло - просто колата не върви защото се подава съпротивление 0 . Най добрия вариант е ако имате някой приятел с ТДС - сложете вашия на неговия и го вижте как ще се държи колата.
Преди да решите да купувате дебитомер проверете си кабела. Моя се опираше до тръбата от АГР-а и се беше поразтопил малко.Преди да разбера че се разтопил кабела ходих на 2 реномирани сервиза(който няма да споменавам) за диагностика и двата казаха дебитомер.Като откача буксата и колата тръгва ( явен знак за дефектен дебитомер)- и реших да инвестирам. Купих си нов , сложих го работи около час и пак се соъна колата - побеснях направо.Пак - диагностика - пак дебитомер показа(все едно дефектен) Накрая се оказа , въпреки температуроустойчивата гофрираната тръбичка единия кабел от температурата на тръбата а АГР-а(там минават изгорели газове) му се е разтопила изолацията и омасява в тръбичката (която е метална). А иначе на всички дианостики казаха дебитомер за смяна и такава грешка излизаше. След като раделих и изорирах кабелите - хванах ги със 4-5 свински опашки за долния маркуч, който е за антифриз, колата хвръкна.Пробвах и двата дебитомера - работят. . Късмет съм имал защото тоя кабел който е омасявал е давал информация на компа със стойност на съпротивление спрямо масата и затова нищо не е изгоряло - просто колата не върви защото се подава съпротивление 0 . Най добрия вариант е ако имате някой приятел с ТДС - сложете вашия на неговия и го вижте как ще се държи колата.
Доста кончета в един обор.


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колко се изръси за нов?
и всички ли тдс-и имат дебитомери ? защо останах с впечатление че някои нямат
и всички ли тдс-и имат дебитомери ? защо останах с впечатление че някои нямат

- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
- Lexus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.05.2005
- Местоположение: München
- Кара: E39 2003 525i Touring
- FLEX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E39 540ia Е65 745i
при мене е на моменти ту варви ту неще диагностиката показа дебитомера проверих кабела здрав е на диагностиката отчита че измерва нещо но не е в нормите маи карах и без дебитомер същата работа бях исключил буксата./писна ми от тоя ТДС/ 

vanko_terziev написа:emok ,дали би могъл да приложиш снимки?
Не нямам никакви снимки. по- принцип няма нищо сложно - маха се кутията на въздушния филтър откачат се 2 маркуча и си готов - работа за около 15-20 мин ако не бързаш и внимаваш.
FLEX то хубаво че на диагностиките излиза дебитомер но доколкото знам ако е само дебитомер като откачиш буксата на дебитомера колата тръгва нормално и се форсира само че малко по тромаво, но нито прекъсва , нито тресе....Поне при мен беше така - проста става по-мудна в ниските обороти - до 2200 и после си тръгва но с повече газчица.
Това трябва да прави ако е само дебитомер защото когато е откачен компютъра взема някакви средни стойности и не би трябвало да има нищо по-различно освен да се качи малко разхода и да се форсира по-бавно.
При теб може да има и нещо друго.
Признаците за смяна на дебитомер при мен бяха такива - на празен ход работи перфектно - до около 2200 точно преди да надуе турбината - се форсира нормално и над 2200 просто умира - само реве, не върви и най много да качи до 3000-3500 оборота но с голям зор и засилване.От време на време се поотпушваше и пак тръгваше нормално, но на високи обороти прекъсва. Абе кошмар тя колата направо не е за каране.
Доста кончета в един обор.


Търся си дибитомер
Здравей те и аз имам проблем с дибитомера и искам да питам дали някой има и го продава вместо да си купя нов също така трябва да бъде пилбър или нещо подобно така ми казаха
slav4o1 написа:sambeto написа:Абе аз немога да разбра,какви са признаците за смяна на дебитомер?
на свободна скорост не работи не равномерно. имам от 523и дебитомер - 150лв ако някои го иска
Имаш го колега , но тук май няма много 523-ки. За 520 не става. За да се сложи ще трябва и кутията на въз. филтър горната част защото е с по голям диаметър

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Всеки дебитомер си е за съответния двигател
. А след това се налага и препрограмиране за новия дебитомер

Re: До хората който ще сменят дебитомер
Колеги имам такъв въпрос относно дебитомерите,днес ходих в една автокъща да си купувам една 523-ка естествено се качих да я пробвам, колата работи перфектно на празен ход и в движение,но познаваики по принцип моща на двигателите на бмв особено тези които са с повече кончета за мое учудване колата беше доста куца и мудна,абе просто нямаше мощ а аз съм карал и преди същия автомобил и знам какво са 170к.с и 6 цилиндров бензинов мотор,веднага си помислих за дебитомер но тъй като населеното място от където щях да я взимам нямаше сносен сервиз се отказах.Иначе пак казвам мотора си работи като часовник всичко е ок но колата набира супер бавно.Моля ако някой може да ми даде съвет или е имал подобен случай нека да пише нещичко,ще ми е от голямя полза !!!!
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Колега айде на бас, че не може да усетиш проблем от дебитомера, хеле на бензинката. Не се ли замисли, че може бензиновия филтър да е задръстен, или да работи на 5 цилиндъра ? Да не е била руска зглобка от Калининград ?
Re: До хората който ще сменят дебитомер
Абе незнам руска ли е виетнамска ли е ама вчера бях в наис кар Пловдив и диагностиката показа че всичко е 6,мотора работи перфектно дебитомера уж и той,ама има нещо сигурен съм 100%,има резон да е от филтъра,може да е от прецакан катализатор,въпреки че ми казаха че той отчита с ламбдата пък тя също беше ок.Накрая им казах че не ме удовлетворявя диагностиката и се разбрахме пак да мина тия дни защото предния ден от автосалона от който я купих я бях закачали на елкон и момчето ми звънна и ми каза че деиствително е показало проблем с дебитомера и били зачистили някаква грешка,която е много вероятно пак да се покаже след няколко дни но вчера я нямаше.Ако има някой да даде друг съвет ок,и ще съм благодарен ако не се правят разни класификаций на колата,все пак форума е за това да обменяме опит един от друг и да си помагаме.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани