разлика между 3.0д 218кс и 3.0д 231кс
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
разлика между 3.0д 218кс и 3.0д 231кс
някой има ли наблюдения върху M57TUD30 и съответно M57TU2D30?
осезаема ли е разликата? бързина, разход, чупливост? има и друг мотор с 235кс?
осезаема ли е разликата? бързина, разход, чупливост? има и друг мотор с 235кс?
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала 

ТДС - Турбо Див Селянин
На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала Wink
Дай малко повече инфо по проблема с дюзите и буталата, че в момента съм в бокса за основен ремонт на Е65 730д и никой не може да ми каже защо се спукало буталото, а на колата са сменяни дюзи преди това.
Благодаря предварително

- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
filipf написа:На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала Wink
Дай малко повече инфо по проблема с дюзите и буталата, че в момента съм в бокса за основен ремонт на Е65 730д и никой не може да ми каже защо се спукало буталото, а на колата са сменяни дюзи преди това.
Благодаря предварително
а ти ми дай някакво инфо за колата, на колко км е, от къде е купена, как точно се счупи и какво се счупи...?
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
filipf написа:На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала Wink
Дай малко повече инфо по проблема с дюзите и буталата, че в момента съм в бокса за основен ремонт на Е65 730д и никой не може да ми каже защо се спукало буталото, а на колата са сменяни дюзи преди това.
Благодаря предварително
Правихме една Х5-ца с такъв мотор със сменени дюзи.И точно 4-ти и 6-ти цлиндър,тея на които им бяха сменяни дюзите бяха прецакали буталата.При смяната се прави нещо(май със софта не се сещам точно,но това не го знае всеки пишман майстор),защото дюзите пускат повече гориво и в тея цилиндри се получава съвсем друга температура и става мазало.Горенето в цилиндъра си продължава за кратко време и при спрян мотор.Правихме едно тестче,но това БМВ батките го знаят само и при спряни някой работи само новите дюзи пишкат гориво още

ТДС - Турбо Див Селянин
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани