разлика между 3.0д 218кс и 3.0д 231кс

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

разлика между 3.0д 218кс и 3.0д 231кс

Мнение от simeon » 21 Юни 2008, 18:46

някой има ли наблюдения върху M57TUD30 и съответно M57TU2D30?
осезаема ли е разликата? бързина, разход, чупливост? има и друг мотор с 235кс?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 22 Юни 2008, 2:06

На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 23 Юни 2008, 18:08

На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала Wink



Дай малко повече инфо по проблема с дюзите и буталата, че в момента съм в бокса за основен ремонт на Е65 730д и никой не може да ми каже защо се спукало буталото, а на колата са сменяни дюзи преди това.

Благодаря предварително :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Мнение от simeon » 23 Юни 2008, 19:35

filipf написа:
На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала Wink



Дай малко повече инфо по проблема с дюзите и буталата, че в момента съм в бокса за основен ремонт на Е65 730д и никой не може да ми каже защо се спукало буталото, а на колата са сменяни дюзи преди това.

Благодаря предварително :!:


а ти ми дай някакво инфо за колата, на колко км е, от къде е купена, как точно се счупи и какво се счупи...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 25 Юни 2008, 1:10

filipf написа:
На чупливост първия май е по-напред в класацията,но и двата често са в сервиза.Внимавай с дюзите,че при сменя и ненастройка става едно мазало,което се оправя само с нови бутала Wink



Дай малко повече инфо по проблема с дюзите и буталата, че в момента съм в бокса за основен ремонт на Е65 730д и никой не може да ми каже защо се спукало буталото, а на колата са сменяни дюзи преди това.

Благодаря предварително :!:

Правихме една Х5-ца с такъв мотор със сменени дюзи.И точно 4-ти и 6-ти цлиндър,тея на които им бяха сменяни дюзите бяха прецакали буталата.При смяната се прави нещо(май със софта не се сещам точно,но това не го знае всеки пишман майстор),защото дюзите пускат повече гориво и в тея цилиндри се получава съвсем друга температура и става мазало.Горенето в цилиндъра си продължава за кратко време и при спрян мотор.Правихме едно тестче,но това БМВ батките го знаят само и при спряни някой работи само новите дюзи пишкат гориво още ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook