пускам си проекта
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
пускам си проекта
Така колата си беше доволно изгнила но това не ме притесни и без това щях да я разколачвам
единственото което търсех е 6 цилиндрово купе с изпъната линия и рекоро.
ето я и нея
ето малко работата и по главата
след главата доиде ред и на блока намерих си б25 е се започна с
едни праскалки едни нови лагери ,сегменти, бутала абе всичко
ккк27 и огромно кулерче
днес ще качвам новите снимки че вече напреднаф доста
нови водачи и легла на клапани


ето я и нея
ето малко работата и по главата
след главата доиде ред и на блока намерих си б25 е се започна с
едни праскалки едни нови лагери ,сегменти, бутала абе всичко


ккк27 и огромно кулерче
днес ще качвам новите снимки че вече напреднаф доста






нови водачи и легла на клапани

Последна промяна anastas83 на 19 Юни 2008, 14:57, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
от iX ест 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
Тая турбина няма вграден гейт, а виждам от снимката, че ще ползваш външен. Заедно с турбината ли го взе? И на вакуум ли работи или на буст?
И друго - на какъв буст ще я караш? Щото турбината е голямшка, особено топлия охлюв, пък и кулера като гледам не е малък... да не стане много лагава?
И друго - на какъв буст ще я караш? Щото турбината е голямшка, особено топлия охлюв, пък и кулера като гледам не е малък... да не стане много лагава?
K27 написа:Тая турбина няма вграден гейт, а виждам от снимката, че ще ползваш външен. Заедно с турбината ли го взе? И на вакуум ли работи или на буст?
И друго - на какъв буст ще я караш? Щото турбината е голямшка, особено топлия охлюв, пък и кулера като гледам не е малък... да не стане много лагава?
турбинката е екстра само изглежда голямка топлия е даже малак иначе си мисля за някакви 1.5 бара макс

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
човек големичко е турбото от дето и да го погледнеш тука имахме един ентусиаст със 2.7 с такова турбо и мъка го надуваше,не казвам че не въреше яко ама в ниските се губеше и накра човека го смени със по малко
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
anastas83 написа:K27 написа:Тая турбина няма вграден гейт, а виждам от снимката, че ще ползваш външен. Заедно с турбината ли го взе? И на вакуум ли работи или на буст?
И друго - на какъв буст ще я караш? Щото турбината е голямшка, особено топлия охлюв, пък и кулера като гледам не е малък... да не стане много лагава?
турбинката е екстра само изглежда голямка топлия е даже малак иначе си мисля за някакви 1.5 бара макс
с оригиналната електроника ли смяташ да го караш или с мегаскуирт? А този бууст 1.5 не е малко множко, ако си с оригиналните карантии. До колкото съм чел че безопасният максимум за М20, който няма да скъси живота на двигателя много е 12psi~0.7бар-а
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
anastas83 написа:320iPower написа:човек големичко е турбото от дето и да го погледнеш тука имахме един ентусиаст със 2.7 с такова турбо и мъка го надуваше,не казвам че не въреше яко ама в ниските се губеше и накра човека го смени със по малко
колко ниски 3к. 4к.
човек не мога ти кажа точно,ама имаше кофти стартове колата,друг е въпроса че после излизатеше като се набере,просто изведнъж набиваше турбото,пак казвам колата върви изрудски обаче няма мощност в целия диапазон ами изведнъж набива турбото и едни пушилки едни неща

за драг колата става супер обаче за плъзгане и тем подобни не му харесваше на човека,иначе някъде във vbox имаше клип където се гонят с 400коня корвет и бмв-ето бие!!!
и колата беше със неината си електроника
320iPower...
ако се сещам е е30-ката на "камикадзе" от форума
ето го и клипа: http://www.vbox7.com/play:60a8e3d3
ако се сещам е е30-ката на "камикадзе" от форума
ето го и клипа: http://www.vbox7.com/play:60a8e3d3
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
да това е колата обаче няма нищо общо с на камикадзе
тая си е със салон със сичко няма олекотено и т.н
човека се казва Светлио и сам си е правил всичко,неговата кола е сменила повече мотори и от на явор
тая си е със салон със сичко няма олекотено и т.н
човека се казва Светлио и сам си е правил всичко,неговата кола е сменила повече мотори и от на явор

zoomer написа:с оригиналната електроника ли смяташ да го караш или с мегаскуирт? А този бууст 1.5 не е малко множко, ако си с оригиналните карантии. До колкото съм чел че безопасният максимум за М20, който няма да скъси живота на двигателя много е 12psi~0.7бар-а

за 1.5 наистина е малко опасно можеби ще е само в екстремни ситуации

44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани