МПС-то се наводни 520i - решението
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
ммМоля колега ,дай по-подробно инфо каде еKarlo написа:Значи имай предвид, че това е бая под филтъра - дупката е на ламарината,
която стои под кутията на филтъра, а не дупката на пластмасата.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Абе трябваше да го снимам, че и без това ми е разглобена колата...
Ако не успея знай следното: копаш под филтъра, ламарините образуват
нещо като фуния, с дупка в ламарината най-долу. Според мен е
ужасно тъпо, но... Няма как да не видиш дупката, още повече сигурно при
теб има вода, или поне доста боклуци, които водят към нея.
За съжаление и на диаграма от realoem не мога да го покажа.
Ако не успея знай следното: копаш под филтъра, ламарините образуват
нещо като фуния, с дупка в ламарината най-долу. Според мен е
ужасно тъпо, но... Няма как да не видиш дупката, още повече сигурно при
теб има вода, или поне доста боклуци, които водят към нея.
За съжаление и на диаграма от realoem не мога да го покажа.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Мерси колега ,мисля че те разбрах за къде става въпрос ,почвам да разглобявамKarlo написа:Абе трябваше да го снимам, че и без това ми е разглобена колата...
Ако не успея знай следното: копаш под филтъра, ламарините образуват
нещо като фуния, с дупка в ламарината най-долу. Според мен е
ужасно тъпо, но... Няма как да не видиш дупката, още повече сигурно при
теб има вода, или поне доста боклуци, които водят към нея.
За съжаление и на диаграма от realoem не мога да го покажа.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Мерси още веднъж на колегата Карло, точно от там се оказа, имаше поне 2 литра вода, беше запушил отводнителния отвор с листа и пясък.Karlo написа:А при мен даже се виждаше и нивото на водата, докъде е била![]()
Поне 2 литра на пръв поглед
Тенкс.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Решението - баници. Пак е мокър мокета под стелката. И то все повече,
в тия дъждове. За пореден път доверието ми към марката е сериозно
разклатено.

в тия дъждове. За пореден път доверието ми към марката е сериозно
разклатено.

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Karlo написа:Решението - баници. Пак е мокър мокета под стелката. И то все повече,
в тия дъждове. За пореден път доверието ми към марката е сериозно
разклатено.




Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Кажи къде точно ти подмокря, от към прага ли е, под волана ли е, около кормилния прът ли е, от страната на конзолата ли е...Да ти подмокря мокета вариантите са няколко:
1.Нямаш кора под двигателя и при силен дъжд ти мокти около кормилния прът.
2.Запушено ти е отичането на вратите и ти мокри до прага.
3.Разлепило ти се е стъклото някъде и водата се стича някъде долу в краката.
4.Задръстен дрен на казанчето за конденза на климатика, мокри до конзолата.
5.Запушен дрен на коритото зад торпедото (вече си го отпушил, но ти предлагам да минеш през едни домашни потреби и да си вземеш едно жило за отпушване на канали и да го продухаш пак).
6.Запушен дрен на шибедаха, мокри където му падне, понякога таванът си е чист и трудно се установява.Предните дренажи се чистят лесно, задните е почти невъзможно.
7.Спукано съединение или слаба връзка към радиатора на парното.Мокри до конзолата и губи антифриз, но при теб ясно не е това, щом се проявява само след дъжд и автомивка.
За това се сещам аз, ако има нещо, което не си проверил, давай.Мен най ме съмнява запушено отичане на врата.Погледни вратата отдолу, може да видиш дренажа, ако не се види, трябва да се смъква кората.
1.Нямаш кора под двигателя и при силен дъжд ти мокти около кормилния прът.
2.Запушено ти е отичането на вратите и ти мокри до прага.
3.Разлепило ти се е стъклото някъде и водата се стича някъде долу в краката.
4.Задръстен дрен на казанчето за конденза на климатика, мокри до конзолата.
5.Запушен дрен на коритото зад торпедото (вече си го отпушил, но ти предлагам да минеш през едни домашни потреби и да си вземеш едно жило за отпушване на канали и да го продухаш пак).
6.Запушен дрен на шибедаха, мокри където му падне, понякога таванът си е чист и трудно се установява.Предните дренажи се чистят лесно, задните е почти невъзможно.
7.Спукано съединение или слаба връзка към радиатора на парното.Мокри до конзолата и губи антифриз, но при теб ясно не е това, щом се проявява само след дъжд и автомивка.
За това се сещам аз, ако има нещо, което не си проверил, давай.Мен най ме съмнява запушено отичане на врата.Погледни вратата отдолу, може да видиш дренажа, ако не се види, трябва да се смъква кората.
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Мерси много на mad_presley, това се казва изчерпателен отговор.
Имам какво да проверявам в следващите дни.
Абе возиме сериозни водни масиви в тия беемвета
Къде ли не.
Имам какво да проверявам в следващите дни.
Абе возиме сериозни водни масиви в тия беемвета

Къде ли не.
Между-другото и аз имах сериозен проблем с теча и не можах да повярвам като видях от къде тече. Имах досадно мокрене на предния мокет от тапите по пода - решението е сваляне на мокета и залепване на тапите със сиикон, че те дори не са гумени, а некви метални капачки. След уплътняването им продължи да мокри, но по-малко. Беше от корите на предните две врати. Водата минава отвън между стъклото и лайстната на стъклото и тъй-като повечето БМВ-та на нашите години нямат уплътняваща вата между кората на вратата, водата се плъзга по ел. механизма на стъклото и тече отвътрешната страна на кората. Ако нямаш осветителни плафони отдолу на декоративната кора почти няма да имаш проблеми........ освен, че след години тази кора ще се деформира. Но ако имаш такива водата минава през тях и тече като водопад право на предния мокет. Дано да се окаже че е това, щото знам колко е неприятно да ти вали в колата. Успех.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
@koko29, във вратите има изолация, която не позволява намокрянето на корите.Там си е съвсем нормално да минава вода.Долните уплътнения на прозореца не са направени да спират водата, тя си се отича отдолу на вратата.Ако е запушен отвора (дренажа) на врата се мокри мокета, както съм описал в горния си пост Т.2.
А да запушваш дупките, които са на пода не е добра идея
А да запушваш дупките, които са на пода не е добра идея

Не "има", а трябва да има такава изолация колега;) при мен нямаше и от там водата прескачаше към плафона за осветление. А за дупките на пода те са си запушени оригинално, просто металните тапи са залепени със силикон - тънка ивица която с годините изгаря и не държи. Не виждам защо БМВ биха ги оставили........... да се изтича водата ли 

И в този ред на мисли ми минава и друго през главата:) знаеш ли ако са запушени дренажите на вратата колко вода трябва да има, за да прелее вътре в купето.............. мисля минимум 3-4 литра:) което веднага ще се усети и по тежестта на вратата и хлопченето при движение, при затваряне и отваряне;) Уважавам мнението ти, но мисля, че не е от дренажите колега.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани