Рейка или маховик?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 18.02.2006

Рейка или маховик?

Мнение от irkum » 15 Юни 2008, 19:30

Има пукане като навивам волана.
Вибрация на волана и цялата кола след 80 км.
При спиране вибрация също.
На място тракане на целия скоростен лост и шум отзад отдолу.
-сменена плочка на ГНП и балансирани гуми.
Това маховик ли е или рейка или ше ударя джакпот и със двете:-)?
е39 тдс
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 15 Юни 2008, 19:43

май "имаме печеливш идарил джакпота" ...
:roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 15 Юни 2008, 23:56

Пукането в движение ли е ?? Ако е в движение може да се окаже и тампон на двигателя. Те така пукат точно като разбити шарнири или накрайници. При мен пукат и двата тампона който са на вакуум и като уплътня маркучетата (където влизат в тампоните ) .Пукането изчезва за ден- два и после старата песен на нов глас. Вече не съм сигурен дали дърпа от някъде въздух, заминала ми е вакуумната помпа или вече тампоните са сдали багажа. Пукането при мен се чува и от двете страни като завивам , като тръгвам по рязко или спирам по рязко.
Дано това да е твоя дявол ,че е по-лек от маховици и рейки. За пукането кото навиваш волана може да е някой накрайник и аз го имах това, бях се притеснил ,но излезе накрайник и спря.
Късмет :!:
Доста кончета в един обор.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 18.02.2006

f

Мнение от irkum » 16 Юни 2008, 8:38

Странното е, че когато е студена няма проблем.
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Re: f

Мнение от emok » 17 Юни 2008, 0:11

irkum написа:Странното е, че когато е студена няма проблем.


Е значи не е маховик или рейка защото нито едното не се влияе от температурата на двигателя.
Търси друго. За жалост не се сещам какво :roll:
Доста кончета в един обор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 17 Юни 2008, 23:59

Провери за разбити накрайници.А също и тампони на скоростната кутия,че ако имаш скъсан се получава това с лоста ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 21 Юли 2009, 23:50

Здравейте колеги.
и при мен се появи някакво тракане. Проблема е че от няколко месеца насам при тръгване но не всеки път колата тресе/люлее се леко. Все едно тръгва някой начинаещ шофьор. Днес както си карам със свалени стъкла и шибидах влезнах с около 50км/ч на четвърта в един остър десен завой. Завъртях волана рязко надясно за да го взема и се чу едно трак-трак-трак. Не мога да определя откъде дойде. Дали отляво/дясно отпред или отзад.
Върнах се и взех същия завой със същата скорост - пак тракане. Ако карам направо или взема завоя с по ниска скорост няма нищо. До сега това не съм го чувал, може би и защото карам на клима с дигнато стъкло.
Ако някой може да изкаже някоя диагноза ще съм много благодарен. :roll
:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Мнение от doomy525 » 22 Юли 2009, 0:00

Щом като го вземаш бавно няма тракане/пукане, а с по висока скорост се чува при рязко свиване на волана - шарнира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 22 Юли 2009, 9:29

Вибрациите във волана при спиране и при скорости около и над 80 км/ч се получват от предните горни(криви) носачи или по-точно от тампоните им.

Пукането може да се получава както от накрайници - така и от лагерите горе на амортисьорите отпред. Имах подобен проблем и в 3 сервиза не можаха да го открият, като казваха, че окачването е бетон, но чукаше и пукаше и по моя инициатива сменихме ударните лагери на амортисьорите, след което всичко заспа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 22 Юли 2009, 17:09

Проблема ти е или в тампоните на кривите носачи(както казва колегата по-горе)или в тампоните на предните амортисьори.Щом го прави само при загрял двигател,по-скоро е от второто! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 21.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на китайско

Мнение от /ASTERIX/ » 22 Юли 2009, 21:18

Кат ти давах М-ката на чист бартер се дърпаше,а глей кво става сега.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 26 Юли 2009, 16:10

Проблема май 6те и3ле3е лагер на 3адна главина. Когато колата е вдигната на подемник лявото 3адно колело се върти много трудно. При в3имане на десен остър 3авой с висока скорост трака. Тракането идва от3ад отляво. :roll:
Като ра3бера пове4е 6те пи6а пак.
:bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 30 Юли 2009, 21:46

колега ако е маховика като включваш на скорос или по точно на първа при покои се усеща със запален двг се усеща един удар ,,,,а когато я гасиш трака много от към скоростна кутия моя го смених скоро , ако мислиш да го сменяш сложи си твърд маховик с демферен съединител така при следващата смяна ще минеш само с съединител

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 31 Юли 2009, 14:13

stanimir_hristov написа:колега ако е маховика като включваш на скорос или по точно на първа при покои се усеща със запален двг се усеща един удар ,,,,а когато я гасиш трака много от към скоростна кутия моя го смених скоро , ако мислиш да го сменяш сложи си твърд маховик с демферен съединител така при следващата смяна ще минеш само с съединител
ОТ къде го взе този твърд маховик колега и колко струва

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 02 Авг 2009, 1:20

колега маховика ми струваше около 650 лв. и ми го доставиха от софия от някакъв склад ако искаш мога да попитам и да ти дам тел. можеш да провериш и във ауто плюс там е пак толкова пари демферния съединител е от960 до 1200-1300 лева

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook