проблеми с 320д 150кс ................ в Испания!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
проблеми с 320д 150кс ................ в Испания!
покрай темита за махнатите клапи (пеперуди, марипосас и тн) ми попадна и таз много интересна тема.... Заглавието е "Да заявим всички , на които ни се е чупило турбото 320д/тд!" Ето я самата тема :
http://www.bmwfaq.com/f10/firmemos-que-se-haya-roto-turbo-320d-td-18964/
Вярно , на испански е но пък има около 70 страници с мнения! . Хората са помолени да потвърдят счупеното си турбо с година на произв и километрите когато са аварирали...Само хвърлете едно око на фактите, смразяващо е
Наистина по-горещо е , а и там хората със сигурност карат 30-35000км с едно масло , но все пак цифрата е над 500 оплакали се от 2006та насам
http://www.bmwfaq.com/f10/firmemos-que-se-haya-roto-turbo-320d-td-18964/
Вярно , на испански е но пък има около 70 страници с мнения! . Хората са помолени да потвърдят счупеното си турбо с година на произв и километрите когато са аварирали...Само хвърлете едно око на фактите, смразяващо е

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
dude01 написа:без лоши думи за печките, моля!
ни най-малко , но да го имат предвид бъдещите собственици - да, турбината Е консуматив при този модел ! И няма ремонт , най-добре нова или друга читава

Хората там ги жулят 3000 евра за ремонт и ново турбо + катализатори (в комплект вървят само!)
- plevenskiq_
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2007
- Местоположение: Madrid
хахахаах! Това с турбото тук наистина е голям проблем! Само искам да обясна някоои неща за да стане по-ясно на тези които не разбират много от испански! Значи 3000 евро ти взимат в БМВ и само ако си дочакал чупенето на турбото и ако си продължил да караш та така да прецакаш и катализатори и всичко! Иначе има много места където да си смениш турбото за много по-малко парички! Аз например съм поръчал моето от едно място в Барселона и ми струва 613 евро ново с гаранция и от референцията която не се чупят така лесно! За смяна още около 150 евро и спинкаш спокойно! Сега чакам да ми дойде и ще го сменям и аз понеже моето вече свири доста силно! Също така съм намислил и да сменя катализаторите и гърнето което ще ми струва още около 1000 евро и така! Мисля че за километрите на които е мойта които са 190.000 близо е напълно нормално да се сменят тези неща за да е спокоен човек!
Te Gusta Conducir?


- plevenskiq_
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2007
- Местоположение: Madrid
Между другото къде видя че тук хората карат по 30-35 хиляди км с едно масло! Почети малко из форума да видиш! Има отделни теми за това! Аз моето го сменям на 15 някъде, но спокойно може да карам до 20.
Te Gusta Conducir?


- plevenskiq_
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2007
- Местоположение: Madrid
Също мисля че е редно да се отбележи че този проблем е само при колите произведени в периода от 2001 до края на 2002! От 2003 нагоре има много малко случаи и то явно от неправилна поддръжка! Също така да кажа че са малко и случаите на счупено турбо при тези с 6 скорости!
Te Gusta Conducir?


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
както и автоматите - уж пазели турбините...
можеш ли да дадеш 2та серийни номера на турбините , ще е полезно . След 2004та те вече са с електронно управление , а не на вакуум и са доста по-различни
можеш ли да дадеш 2та серийни номера на турбините , ще е полезно . След 2004та те вече са с електронно управление , а не на вакуум и са доста по-различни
- plevenskiq_
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 30.05.2007
- Местоположение: Madrid
320 d2003M47TU1502.0/4DGT1749V750431-00067794144.0
320 d2004M47TU1502.0/4DGT1749V750431-0009
REF.750431
референцията започваща с 750431 е тази която не се чупи! Даже те са 3! Третата завършва на 0012!
Това е референцията на Гарет която може да се види единствено на турбото! За целта трябва да се махнат няколко пластмаси и няколко маркучета! За да смените турбото е задължително да знаете тази референция, а не тази на БМВ имайки предвид че турбото може да е сменяно преди да попадне колата във Вас! Аз съм поръчал от третата референция понеже е последната която излезе и с нетърпение очаквам момента в който ще го сменя!
320 d2004M47TU1502.0/4DGT1749V750431-0009
REF.750431
референцията започваща с 750431 е тази която не се чупи! Даже те са 3! Третата завършва на 0012!
Това е референцията на Гарет която може да се види единствено на турбото! За целта трябва да се махнат няколко пластмаси и няколко маркучета! За да смените турбото е задължително да знаете тази референция, а не тази на БМВ имайки предвид че турбото може да е сменяно преди да попадне колата във Вас! Аз съм поръчал от третата референция понеже е последната която излезе и с нетърпение очаквам момента в който ще го сменя!
Te Gusta Conducir?


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
твойто е от здравия модел
На М47ТУ турбините ако искарат 100 000км си е постижение , а и не малко късмет. Иситна , че от Гарет поемат вината и пооправят нещата към края на 2003та...

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
твойто е от здравия модел
На М47ТУ турбините ако искарат 100 000км си е постижение , а и не малко късмет. Истина , че от Гарет поемат вината и пооправят нещата към края на 2003та...
Къде съм го видял ли - ами на самата кола на екранчето на борд компа
Ако не си светнат и гледаш колко ти показва до смяна спокойно с испанското "градско" каране ще изкара 35000км. А и аз съм бил в Испания преди 8-10 години и ги познавам хората - наивни са и без много технически познания . Тогава като им правех чипове ме гледаха като извънземно


Между другото къде видя че тук хората карат по 30-35 хиляди км с едно масло!
Къде съм го видял ли - ами на самата кола на екранчето на борд компа




- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани