Рейка или маховик?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Рейка или маховик?
Има пукане като навивам волана.
Вибрация на волана и цялата кола след 80 км.
При спиране вибрация също.
На място тракане на целия скоростен лост и шум отзад отдолу.
-сменена плочка на ГНП и балансирани гуми.
Това маховик ли е или рейка или ше ударя джакпот и със двете:-)?
е39 тдс
Вибрация на волана и цялата кола след 80 км.
При спиране вибрация също.
На място тракане на целия скоростен лост и шум отзад отдолу.
-сменена плочка на ГНП и балансирани гуми.
Това маховик ли е или рейка или ше ударя джакпот и със двете:-)?
е39 тдс
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!

- Dien
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds
Пукането в движение ли е ?? Ако е в движение може да се окаже и тампон на двигателя. Те така пукат точно като разбити шарнири или накрайници. При мен пукат и двата тампона който са на вакуум и като уплътня маркучетата (където влизат в тампоните ) .Пукането изчезва за ден- два и после старата песен на нов глас. Вече не съм сигурен дали дърпа от някъде въздух, заминала ми е вакуумната помпа или вече тампоните са сдали багажа. Пукането при мен се чува и от двете страни като завивам , като тръгвам по рязко или спирам по рязко.
Дано това да е твоя дявол ,че е по-лек от маховици и рейки. За пукането кото навиваш волана може да е някой накрайник и аз го имах това, бях се притеснил ,но излезе накрайник и спря.
Късмет
Дано това да е твоя дявол ,че е по-лек от маховици и рейки. За пукането кото навиваш волана може да е някой накрайник и аз го имах това, бях се притеснил ,но излезе накрайник и спря.
Късмет

Доста кончета в един обор.


Re: f
irkum написа:Странното е, че когато е студена няма проблем.
Е значи не е маховик или рейка защото нито едното не се влияе от температурата на двигателя.
Търси друго. За жалост не се сещам какво

Доста кончета в един обор.


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Провери за разбити накрайници.А също и тампони на скоростната кутия,че ако имаш скъсан се получава това с лоста 

ТДС - Турбо Див Селянин
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Здравейте колеги.
и при мен се появи някакво тракане. Проблема е че от няколко месеца насам при тръгване но не всеки път колата тресе/люлее се леко. Все едно тръгва някой начинаещ шофьор. Днес както си карам със свалени стъкла и шибидах влезнах с около 50км/ч на четвърта в един остър десен завой. Завъртях волана рязко надясно за да го взема и се чу едно трак-трак-трак. Не мога да определя откъде дойде. Дали отляво/дясно отпред или отзад.
Върнах се и взех същия завой със същата скорост - пак тракане. Ако карам направо или взема завоя с по ниска скорост няма нищо. До сега това не съм го чувал, може би и защото карам на клима с дигнато стъкло.
Ако някой може да изкаже някоя диагноза ще съм много благодарен. :roll
и при мен се появи някакво тракане. Проблема е че от няколко месеца насам при тръгване но не всеки път колата тресе/люлее се леко. Все едно тръгва някой начинаещ шофьор. Днес както си карам със свалени стъкла и шибидах влезнах с около 50км/ч на четвърта в един остър десен завой. Завъртях волана рязко надясно за да го взема и се чу едно трак-трак-трак. Не мога да определя откъде дойде. Дали отляво/дясно отпред или отзад.
Върнах се и взех същия завой със същата скорост - пак тракане. Ако карам направо или взема завоя с по ниска скорост няма нищо. До сега това не съм го чувал, може би и защото карам на клима с дигнато стъкло.
Ако някой може да изкаже някоя диагноза ще съм много благодарен. :roll

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Вибрациите във волана при спиране и при скорости около и над 80 км/ч се получват от предните горни(криви) носачи или по-точно от тампоните им.
Пукането може да се получава както от накрайници - така и от лагерите горе на амортисьорите отпред. Имах подобен проблем и в 3 сервиза не можаха да го открият, като казваха, че окачването е бетон, но чукаше и пукаше и по моя инициатива сменихме ударните лагери на амортисьорите, след което всичко заспа.
Пукането може да се получава както от накрайници - така и от лагерите горе на амортисьорите отпред. Имах подобен проблем и в 3 сервиза не можаха да го открият, като казваха, че окачването е бетон, но чукаше и пукаше и по моя инициатива сменихме ударните лагери на амортисьорите, след което всичко заспа.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Проблема ти е или в тампоните на кривите носачи(както казва колегата по-горе)или в тампоните на предните амортисьори.Щом го прави само при загрял двигател,по-скоро е от второто! 

- /ASTERIX/
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 21.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на китайско
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Проблема май 6те и3ле3е лагер на 3адна главина. Когато колата е вдигната на подемник лявото 3адно колело се върти много трудно. При в3имане на десен остър 3авой с висока скорост трака. Тракането идва от3ад отляво.
Като ра3бера пове4е 6те пи6а пак.

Като ра3бера пове4е 6те пи6а пак.

- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
колега ако е маховика като включваш на скорос или по точно на първа при покои се усеща със запален двг се усеща един удар ,,,,а когато я гасиш трака много от към скоростна кутия моя го смених скоро , ако мислиш да го сменяш сложи си твърд маховик с демферен съединител така при следващата смяна ще минеш само с съединител
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
ОТ къде го взе този твърд маховик колега и колко струваstanimir_hristov написа:колега ако е маховика като включваш на скорос или по точно на първа при покои се усеща със запален двг се усеща един удар ,,,,а когато я гасиш трака много от към скоростна кутия моя го смених скоро , ако мислиш да го сменяш сложи си твърд маховик с демферен съединител така при следващата смяна ще минеш само с съединител
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
колега маховика ми струваше около 650 лв. и ми го доставиха от софия от някакъв склад ако искаш мога да попитам и да ти дам тел. можеш да провериш и във ауто плюс там е пак толкова пари демферния съединител е от960 до 1200-1300 лева
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани