Вдига ли се разхода на гориво когато фаровете са пуснати ?
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
vicho написа:
По темата: И според мен има завишен разход на гориво, но той е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК за единица от населението
Когато завишеният разход на гориво от всички автомобили се сумира, съвсем не е пренебрежимо малък, а е доста голям. Ако мога да намеря данните, в които се изясняваше, колко повече гориво се зарежда по време на акция "Светлина", ще ги постна. Разликата е в милиони левове и литри и това само заради едни фарове, ама цо2-то си отива в атмосферата.
Иначе отделният човек трудно ще го усети.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Turbo_Ted написа:тука сони е напълно прав

гледаите оборотомера и пуснете някои по голям консуматор на ел енергия и се вижда как падат малко оборотите съответно като се изключи се вдигат колкото по голяма консумация на ток има толкова по трудно се върти динамото

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
В Top Gear бяха писали някаква сума (цитирам по памет) от 46 млн.лв. похарчени повече за гориво в следствие на запалените фарове...това за България става дума, не пише как е изчислено, но подчертават и повишеното количетво на въглероден двуокис.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колега кажи на "господина" да си скъса дипломата за вишето, защото това се учи още в техникума!
Генератора генерира магнито-електрическо поле което индуцира електродвижещто напрежение в цялата електрическа система на автомобила. Като включиш консуматор протича ток. Този ток от своя страна е причина и източник на собствено ел-магнитно поле, което се стреми да продиводейства на първото поле (едното се върти в една посока , другото в противоположна, получава се триене м/у двете и всичко това става вътре в генератора
)
Повече ток=> по -силно магнитно поле=> повече работа за двигателя =>повече гориво.
пп. Като вземеш два магнита и ги движиш един над друг нали почват да мърдат и усещаш че си пречат един друг? е вътре в генератора става същото и двигателя се товари!
Генератора генерира магнито-електрическо поле което индуцира електродвижещто напрежение в цялата електрическа система на автомобила. Като включиш консуматор протича ток. Този ток от своя страна е причина и източник на собствено ел-магнитно поле, което се стреми да продиводейства на първото поле (едното се върти в една посока , другото в противоположна, получава се триене м/у двете и всичко това става вътре в генератора

Повече ток=> по -силно магнитно поле=> повече работа за двигателя =>повече гориво.
пп. Като вземеш два магнита и ги движиш един над друг нали почват да мърдат и усещаш че си пречат един друг? е вътре в генератора става същото и двигателя се товари!

.
Естествено,че има повишение в разхода,и както някои колеги казват било малко,хич не е малко,щото специално акция "светлина" е зимата,а зимата както се сещате пускаме освен фарове,парно и т.н.да не говорим колите ни колко горница лапат заради - температури.Мойто Толедо спец.вдигаше разхода тази зима над 5/100 горница само от тия фактори 

- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Абе, аз никога не съм учил електроника или други подобни, ама по емпиричен път установих, че на жената колата, като са и включени и климатика и фаровете, не ще да върви. Като се изключат фаровете, нещата се променят. Проблемите идват в летните нощи, когато не върви да изключваш ни фаровете, ни климатика 

Енергия не се губи а се преобразува,при двигателя с вътрешно горене се създава механична енергия,после алтернаторът я преобразува в електическа енергия,а фаровете в светлинна. При това при всяко едно преобразуване има загуба на ефективна енергия. При горенето има топлинна загуба КПД-то е около 40%.При алтернаторът също има топлинни загуби,както и при фаровете.Демек няма как да получиш светлинна енергия от нищото преобразуваш задължително друг-а енергия.
- Pavkata_svt
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 29.04.2008
При всички положения по-висок разход и запалени фарове.Така се ВИЖДАМ иВИЖДАМ другите а това е БЕЗОПАСТНОСТ.Това е важно.
0888 700 336 0898 69 65 03
- monsterofcock
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39 530д
Пичове незнам, ама днеска Тояга ми сложиха 6 колони с усилвател, и на навигацията от 9.5 градско ми показва 11.2 като спра музиката пада... по принцип мисля че нещо не е както хората вързано за да има такава разлика от литър и половина, другото което е казаха че стъпалото на касетофона ми било изгоряло и били взели сигнал от преди стъпалото каквото и да значи това... така че си мисля че или са вързали нещо не по тоя начин по който трябва или верно бая си се дига от музиката разхода...
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани