Вибрации след 100 км/ч
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Вибрации след 100км
pana написа:Колеги здравейте отново сега проблема от известно време е: при скорост между 100-120км/ч ,започва да ми тресе воланасменени са всички носачи отпред,биалети,нови дискове,гуми + джанти перфектни
, ами сега?????
В 90% от случаите се касае за криви дискове. Щом си сигурен в гумите, въпреки че са ти нови дисковете, ако си ги прекарал загрети през някоя вода, е възможно да си ги изкривил. За рейката - не мисля, че може тя да е причината. Някаква вероятност за минимален луфт в главините?
Реглаж на предният мост предполагам си правил?
Последна промяна pazokolarov на 30 Апр 2008, 16:03, променена общо 1 път
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
на мене ми правеше така.. ама при 80 км/ч маи толко беше, бех с 18-ки .. смених ги, 15-ки 205/65/15 и бомба.. оказа се че гумите отвътре са поизтъркани .. ! но ти щом си с нови гуми .. ?
пробваи с др чифт джанти с гуми ако имаш, поне да си сигурен 1 по 1 и да изключваш 1 по 1
пробваи с др чифт джанти с гуми ако имаш, поне да си сигурен 1 по 1 и да изключваш 1 по 1
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Може да ти е смешно, но пробвай да размениш местата на джантите. Например задните отпред, предните отзад и газ. При мене беше същия проблем, хем съм с оригинални джанти, нови гуми, ново окачване и бла-бла. Размених ими местата и колата заспа. нема с 20, нема с 200 волана не помръдва, вози си гладко. Успех.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Аз имам странно обяснение за този проблем. Смени си накладките от пред със някакви примерно "текстар" но оригинални, а старите ги виж дали въобще са се изтрили, защото накладки менте (които за 50000км. не са се изтънили и мм) ти кривят дисковете без да усетиш. Аз така си реших проблема с мойто тресене.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Според мен проблема може да е в 4 неща:
1.Проблем в предницата
2.Проблем в рейката
3.Криви джанти
4.Криви гуми. Някъде в тези неща търси проблема и като го оправиш пиши от какво е било.
1.Проблем в предницата
2.Проблем в рейката
3.Криви джанти
4.Криви гуми. Някъде в тези неща търси проблема и като го оправиш пиши от какво е било.
обичам BMW
pana написа:sajonara написа:Аз имам странно обяснение за този проблем. Смени си накладките от пред със някакви примерно "текстар" но оригинални, а старите ги виж дали въобще са се изтрили, защото накладки менте (които за 50000км. не са се изтънили и мм) ти кривят дисковете без да усетиш. Аз така си реших проблема с мойто тресене.
Аз съм с накладки АТЕ чистак бърсак новинки,така че проблема надали е от тях,плюс това казвам на всички които явно не четат ВОЛАНА МИ ВИБРИРА В ДВИЖЕНИЕ БЕЗ ДА НАТИСКАМ СПИРАЧКАТА ПРИ СКОРОСТ 100-120КМ/Ч
![]()
Казах ти нещо - размени местата на гумите. Нищо няма да ти струва освен 15 минути от живота и пробвай. Не е толкова сложно. Ако няма промяна значи проблема е в самата предница, а, не в джантите.

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
1. Избираш един болт и го бележиш на коя дупка на главината е бил завит и на коя дупка на джантата. По този начин ще знаеш къде точно е била джантата преди да започнеш интервенцията. Няма да е лошо да завиваш всеки болт на старото му място.
2. Вдигаш на крик колата и сваляш болтовете на джантата. Белязаната дупка на джантата съвпада с белязаната на главината. Въртиш джантата, не главината, така че белязаната дупка на джантата да отиде до следващата дупка на главината. Демек белязана върху небелязана.
3. Завиваш болтовете там където са си били спрямо главината.
4. Сваляш крика.
5. Повтаряш процедурата с другото колело.
Ако имаш вибрация,но при друга скорост значи проблема ти е в джантите, гумите или и двете. Ако е при същата скорост - предница. Окачване, управление и т.н. Но ти потретвам - размени местата на гумите. Предните отзад, задните отпред преди да започнеш гореописаната гимнастика. Това го знам от собствен опит не съм си го изсмукал от пръстите.
Абе, чакай малко сега се сещам и нещо друго - сигурен ли си, че нямаш натрупана кал от вътрешната страна на джантите?
2. Вдигаш на крик колата и сваляш болтовете на джантата. Белязаната дупка на джантата съвпада с белязаната на главината. Въртиш джантата, не главината, така че белязаната дупка на джантата да отиде до следващата дупка на главината. Демек белязана върху небелязана.
3. Завиваш болтовете там където са си били спрямо главината.
4. Сваляш крика.
5. Повтаряш процедурата с другото колело.
Ако имаш вибрация,но при друга скорост значи проблема ти е в джантите, гумите или и двете. Ако е при същата скорост - предница. Окачване, управление и т.н. Но ти потретвам - размени местата на гумите. Предните отзад, задните отпред преди да започнеш гореописаната гимнастика. Това го знам от собствен опит не съм си го изсмукал от пръстите.
Абе, чакай малко сега се сещам и нещо друго - сигурен ли си, че нямаш натрупана кал от вътрешната страна на джантите?
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Вземи друг комплект гуми с джанти от колега и пробвай, но гледай да са оригинални.
Преди това пробвайте неговата, за да си убеден, че при него проблемът с тресенето липсва!
Успех!
Преди това пробвайте неговата, за да си убеден, че при него проблемът с тресенето липсва!
Успех!
- Jordandim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-39 520i
- Мечтае да кара: M5-E39
Тава Радо дето го казва за калта е вярно...аз в такъв филм се бях вкарал...Чисто новичка измита и лъсната и тръгвам аз и тресе на 120 яко масаж
спирам по пътя, в случая Пазарджик свалят предните и...Кал, финно наблъскан по вътрешната част...с нещо като длето го сваляха без майтап. Но да отбележа, че бях с железни джанти тогава...Е,просто леко рилично отклонение беше това..Дано намериш решение на проблема, че май не е много хубаво това...предница,мредница и т.н.

- Ore
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 20.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Детайли за колата: 525d
Колега имах същият проблем и дълго време се чудих от какво е , но най- накрая ми казаха да отида на динамичен баланс защото нормалния баланс не оправя нещата.
Проблема беше отстранен веднага. Динамичният баланс го прават на Ботевградското мисля че беше в Рено или Опел /не мога да си спомня кое от двете е там/- на влизане в София се пада от дясно.
Проблема беше отстранен веднага. Динамичният баланс го прават на Ботевградското мисля че беше в Рено или Опел /не мога да си спомня кое от двете е там/- на влизане в София се пада от дясно.
- patzobg
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 4.11.2007
- Местоположение: Sofiа
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330XD
Ore написа:Колега имах същият проблем и дълго време се чудих от какво е , но най- накрая ми казаха да отида на динамичен баланс защото нормалния баланс не оправя нещата.
Проблема беше отстранен веднага. Динамичният баланс го прават на Ботевградското мисля че беше в Рено или Опел /не мога да си спомня кое от двете е там/- на влизане в София се пада от дясно.
В София Ауто

40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани