Проблем със запалването

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Проблем със запалването

Мнение от ///sasho » 29 Май 2008, 2:16

Значи , някакъв странен проблем се появи преди малко в колата /525 tds/. :roll:
Паркирам си колата и след около 1 час се качвам и тръгвам да паля и ми свети лампата че ми е свършило горивото , а като спрях имаше около 15 литра , и неиска да пали. Върти и неиска. На втория или третия път запали. След малко пак спирам за около час , качвам се и пак същата работа , върти и пак след 1-2 опита тогава чак запалва.
Плсле спирам за около 10 минути и пак така. Какво ли и стана на тая кола? Преди около 2-3 седмици смених тоя ремък пред двигателя и ролките и основата му.
Четох и тази тема и си мисля да не е същия проблем , защото на бензиностанцията момчето ми каза , че капачката на резервоара заяжда.
Последна промяна ///sasho на 29 Май 2008, 11:36, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Май 2008, 7:25

колега бяхме пуснали тема те колата палу трудно като има под 15 литра.
пробвай да я напълни малко по-вече и пак пробвай. дано да е от това

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 29 Май 2008, 11:13

е каква тема си дал като си дал линк на търсачката :mhihi:
мисля че е проблем както при повечето ТДС-и под 30 литра нафта гасне и не пали, може да е дошло времето на помпата в резервоара ? я наистина сипи повече нафта да видим както ще стане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.03.2008
Местоположение: София

Мнение от novak58 » 29 Май 2008, 13:14

може да е от стартера при мен беше от него,на няколко пъти ми го прави същото(трудно палеше) и накрая отказа тотално...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 29 Май 2008, 13:32

novak58 написа:може да е от стартера при мен беше от него,на няколко пъти ми го прави същото(трудно палеше) и накрая отказа тотално...




Стартера е сменян с чисто нов преди известно време и според мен проблема няма да е в него. Просто незнам от какво може да е при положение , че през последните няколко години е подменено почти всичко , откъм техническа гледна точка , на тази кола. Четох в една тема за топлия старт , че на 200 000 км. веригата се разтягала , а двигателя на колата сега е на около 209 000 км. и си мисля да не е там проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 31 Май 2008, 23:05

Понеже не карам колата всеки ден , чак днес отдох да я запаля и пак нестана . Върти и не пали и след няколко опита вече запали. Значи варианта за "топлия старт" отпада , тъй като днес беше студена.
Преди да направи този проблем бях сипал малко нафта на бензиностанцията , та си мисля да не е нещо от горивото.
Мислех си да не са ми сипали бензин вместо нафта и да се е смесил с нафтата вътре , ама пък като запали си върви нормално така , че и този вариант май отпада. Капачката на резервоара малко заяжда при отваряне и затваряне , може ли това да е някакъв проблем? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 10.05.2007
Местоположение: Бургас

Ре

Мнение от BIKA_73 » 01 Юни 2008, 0:55

Бактан от ТДС!!!! Няма друг по-проблемен мотор! На един приятел тази седмица му изгасна със 1/2 резервоар нафта на магистралата,като се има предвид ,че смени помпа във резервоара заради тази х....я! След което 250 лв. пътна помощ до Ст.Загора до Бензиностанцията пълен до горе и юрушшшшшш! Да ама кафаааа от ТДС! :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Re: Ре

Мнение от asasin18 » 01 Юни 2008, 1:31

колега най-вероятно е помпата. Потърси има доста теми, дори в 1 от тях беше описано как може да я провериш. Според мене 99% е помпата в резервоара, не е болка за умиране, ако не ти се дават пари да я сменяш дръж си резервоара над половината, или преди да палиш я дръж малко повече врене на контакт, НО я смени с оригинална като я сменяш

BIKA_73 написа: като се има предвид ,че смени помпа във резервоара заради тази х....я!


с каква я е сменил, защото ако е сожил няква италианска или испанска ето ти го проблема :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Ре

Мнение от ///sasho » 01 Юни 2008, 1:42

asasin18 написа:колега най-вероятно е помпата. Потърси има доста теми, дори в 1 от тях беше описано как може да я провериш. Според мене 99% е помпата в резервоара, не е болка за умиране, ако не ти се дават пари да я сменяш дръж си резервоара над половината, или преди да палиш я дръж малко повече врене на контакт, НО я смени с оригинална като я сменяш

BIKA_73 написа: като се има предвид ,че смени помпа във резервоара заради тази х....я!


с каква я е сменил, защото ако е сожил няква италианска или испанска ето ти го проблема :winky:



Благодаря колега , а как мога да разбера със сигурност дали е тя , за да не я сменя и да се окаже , че е нещо друго.
Ако трябва да се сменя , ще я сменя разбира се с оригинална , както са сменяни всички части до сега по нея , а те са доста.
Като се замисля по колата са сменени 95% от техническата и част през последните няколко години , а тази помпа на резервоара досега май не е сменяна и може и да и е дошло времето. :roll:
Последна промяна ///sasho на 01 Юни 2008, 14:03, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 01 Юни 2008, 1:57

вадиш маркуча който влиза в горивния филтър и го слагаш в ботилка от кола, като дадесх на контакт трябва да пълни около 1.5 до 2 литра (по памет нещо такова беше). Аз като се прееба мойта имаше цъщите признаци между другото, не съм я проверявал направо я смени колата направо полетя после така че слагай нова и не се притесниавай

п.с. то с тая наща нафта ще видиш под помпата има 1 мрежичка 1000% е пална с боклуци, както и резервоарите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 01 Юни 2008, 10:51

Колеги нека не изклучваме вариянта за датчик на колянов или разпределителен вал :confused:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 01 Юни 2008, 14:02

Отпада и варианта с помпата на резервоара , защото и тя е сменяна преди година с чисто нова /оригинална/ и не мисля , че за една година ще се развали.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 01 Юни 2008, 14:10

еми колега това беше най-безболезнения вариант, сори :(

моя съвет в такъв случай е да отиваш до НН сервиза и там вече като я закачат ще ти кажат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 01 Юни 2008, 20:56

Уфф не ми се пишеше на тая тема ама не се сдържах... Случая е деликатен и може решението да е много смешно, но докато не пробваш няма как да разбереш... Писал съм и преди по въпроса и някои хора знаят какви премеждия съм имал и даже днес като по чудо се измъкнах от едно такова в последните дни... Та по същество работата е там, че преди време малко след като купих колата ми го направи тоя проблем, но тогава не знаех какво да правя и един приятел ми помогна да я закарам в сервиз... После там я оправиха и казаха, че проблема е в управлението на помпата в резервоара и ми взеха 175 лева тогава... Преди няколко месеца пак започна да прави проблеми и кога пали кога не, докато в един прекрасне ден хапнах бахура и тогава я закарах с пътна помощ до НН сервиз и там ми смениха помпата в резервоара щото проблема беше в нея... И за капак в петък вечерта ми загасна на кръстовището на България и Несторов и не искаше да пали... След малко въртене запали ама колко да я преместя и пак изгасна и днес отидохме с двама авери да прайм Rescue Mission на колата и той ми даде ток и по метода с маркуча от ГНП-то в тубата запалих... После я преместих на един паркинг и мислех там да я оставя докато реша какво да правя, но почнах да проверявам бушоните и се оказаха здрави... Но после единия (точно тоя на помпата) се оказа, че не дава добър контакт и сега съм го сменил и пак се возя... Работата беше там, че проследих кабелите от помпата къде отиват и се оказа, че са до бушоните в багажника и като слагах обратно конзолката с бушоните щото я бчх махнал да видя къде отива кабела отдолу и излизаха искри от бушона и така разбрах, че не е читафф... Може и първия път да е бил такъв проблема, но тогава откъде можех да знам... Така, че проверявайте всички възможни вариянти преи да карате колата в сервиза, че понякога може да се окаже излишно... А за тези, които казват, че двигателя е проблемен аз такова нещо не съм забелязал и не съм толкова съглесен... Единствените проблеми които съм имал и заради които колата е спирала да върви не са под предния капак !!!

Толкова от мене :)
Поздрави на всички и дано съм бил полезен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 02 Юни 2008, 0:51

Благодаря за помоща , утре ще проверя бушоните.
Кой бушон по-точо - 31 , 17 ?
:roll:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook