Въпрос за климатик

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Въпрос за климатик

Мнение от niki CA 2925 KB » 28 Май 2008, 21:46

Колеги има ли някои представа за следното нещо значи отвирих днес капака на колата при включен климатроник - климатик и и забелязах че от време на време ролката която върти климатика спира за кратко ремъка се плъзга и започва пак да се върти след което пак същото


И още един въпрос при потегляне на първа има едно придърпване като че ли е скъсан накъкъв танпон на диференциала и страното че не всеки път го има, а си потеглям с нормална газ

Колата ми е 318 Е-46 двигатем М-43

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 28 Май 2008, 22:53

Братле бягай бързо да смениш тая ролка да не стане по голяма беля, то ръмъка ще даде фира. За ходовата част я прегледай или отиди да я прегледат ама хубавичко, защото ми казаха, че нямам проблеми с това ама накрая гризнах дръвцето, да им го таковам на тия майстори и за последен път отидох/ходих на сервиз, сам съм си виновен за това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 28 Май 2008, 23:08

за кое си си виновен за ходовата 4аст къкъв ти е бил проблема колега като моя ли и какво се оказа

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 29 Май 2008, 0:49

NikiNikolov написа:Братле бягай бързо да смениш тая ролка да не стане по голяма беля, то ръмъка ще даде фира

къде да бяга бързо и каква по голяма беля ще стане като тя не е станала никаква беля :mhihi:
просто компресора на климатика изключва като достигне зададената температура в купето и съответно включва като се покачи температурата ;)
ролката спира когато изключи компресора :lol:
за придърпването може да се получава и от заминал съединител а не от окачването :roll:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Май 2008, 8:04

То като спира ролката без да спира компресора, какво ще стане ???, колегата ще изпадне в шок като види пушек да излиза от капака.


На задния мост бяха скъсани едни големки тампони, намират се под задната седалка до вратата, та майстора вика всичко е здраво ама хлопа нещо, да ида да му хлопна старите тампони в главата сега.

Никога повече сервиз за каквото и да е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 29 Май 2008, 10:31

Колега описанието на поведението на климатроника ти е нормално не се коси, "придърпва" понеже компресора взема от мощността на двигателя и го усещаш като придърпване. Дори и при мен със 6-ка се усеща при потегляне ако в този момент е включен компресора.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 29 Май 2008, 21:01

Днес го погледна един мои приятел и ми каза 4е това е електро магнитна ролка и е нормалхо на спира и да приплузва ремака по нея
А дали е така о6те се 4удя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 30 Май 2008, 8:06

niki CA 2925 KB Пуснато на: 29 Май 2008, 21:01 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Днес го погледна един мои приятел и ми каза 4е това е електро магнитна ролка и е нормалхо на спира и да приплузва ремака по нея
А дали е така о6те се 4удя

Добре,че са приятелите :D Спокоино,нищо притеснително няма в това.Гецата ти го е обяснил много точно,трябва да се притесняваш,ако е обратно.И само да добавя малко инфо - при включен климатик избягвайте да разкарвате оборотомера до лютеницата :idea: .
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 30 Май 2008, 8:51

ангелски написа:И само да добавя малко инфо - при включен климатик избягвайте да разкарвате оборотомера до лютеницата :idea: .


защооооооооооо ? (лютеницата е червената зона нали :uups: а не точно преди нея)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 30 Май 2008, 10:01

niki вчера бях на сервиз за да проверя същият проблем(ролката) оказа се че точно така трябва да е както го обяснява Гецата. Загледай се добре ще видиш че ремъка на преплъзва а само така изглежда.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
когато компресора не работи ролката се върти (но само ролката) а шайбата пред ролката се забавя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 30 Май 2008, 15:05

Мерси колеги
Да сте живи и здрави
:D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
Пол: Мъж
Кара: 330xdА
Детайли за колата: Става все още.

Мнение от ангелски » 30 Май 2008, 16:47

tankishev
защооооооооооо ? (лютеницата е червената зона нали а не точно преди нея)

Представи си 5000 оборота и компресора се включва изведнъш на това натоварване :shock: направо му се разгонва фамилията :mhihi: е нема как да издържи дълго.То си го пише в книжките.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 30 Май 2008, 16:58

спокойно бре хората са го измислили :mhihi:
има предпазител който е точно за такава ситуация ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Въпрос

Мнение от swetlioo » 21 Юли 2019, 21:12

Здравейте колеги. Аз да я съживя малко тази стара тема, защото имам напълно идентичен проблем, както колегата създал темата.
При мен е 320 дизел м47н двигател.
При по-дълго каране, да кажем 100 км, с включен климатик, колата започва да придърпва. Не усещам студеното да спира, не се чуват шумове от компресора или ремъка. Първо се усъмних в дюзите или клапана за налягане в рейла, но на диагностиката показва идеални стойности. Няма записани грешки, освен за ламбда сондата.
Сега мисля, че е компресорът, след като прочетох темата. Не съм гледал под капака, но утре ще видя.
Въпросът е нормално ли е или електромагнитнния съединител си отива?
Ако е нормално, то колата придърпва доста силно, особено при изкачване на баир, чак е гадно. Как така от БМВ не са измислили нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 1.06.2016

Re: Въпрос

Мнение от swetlioo » 02 Авг 2019, 14:47

Колеги, моля ви, дайте някакво мнение, колата взе да става по-зле, а на живи данни, стойностите са в почти перфектни норми. От сутринта, започна и без климатик да придърпва съвсеееем леко и сякаш да няма мощност.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook