Спортен филтър-КиН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 24 Апр 2008, 20:36

Недейте се кара бе хора. Всички имате право до някъде. Спортен филтър само, ако ще и хладинлник да му сложиш, до колелата ще стигнат МАКС 5 к.с. Сега не знам на какво викате "Генерация" обаче най-много магарета се изкарват от смяна на колекторните тръби Има огромна разлика между качествено направени ,изобретени от инжинери колектори и такива които някой си ги е правил сам.
Например-
http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39M-HEADERS&Category_Code=superheaders
Тези колектори за 540 ( $3800 не случайно) дават 30к.с. на маховика. Ако се прибави това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39M-HEADERS-RCATS&Category_Code=supersprintcats , това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39-F-PIPE&Category_Code=superx и това http://www.beastpower.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BMI&Product_Code=SU-BE39-540-EX-76&Category_Code=ssex заедно със хубав филтър и ще е много близко до 40-45 к.с. не са никак недупостими.
Друг е въпроса дали си заслужава за около $8000-$9000. Така че недейте да спорите за глупости, всичко е комбинация от елементи, само един от елементите сам не прави разлика, обаче комбинацията от няколко е забележима.
Ето ви малко графики на различни БМВ-та с различни комбинаций и колко коня правят:

http://bmw540ifun.com/Dynos&QtrMile.htm

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 24 Апр 2008, 20:58

Не се караме колега ;) Нали затова са форумите да поспорим. Просто някой хора си говорят празни приказки без покритие.
Ето моите испускателни колектори преди да ги монтирам.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 013tj8.jpg
Генерацията ми след колекторите също е сменена със две прави тръби на 63мм до последното гърне без катализатор без средно гърне. Не казвам че няма разлика но но не е нешо много фрапиращо. Сега колегата излезе с постановка че било процентно повишението. Вярно е ама все пак и аз съм със 192 кс фабрично така че не е чак кой знае колко разликата.
Понеже пиша и чета също и в някой германски сайтове ще кажа само че колега с М50 В25 в германия със сменен колянов вал от М50 В28 с по къси биели със сменена изходяща генерация от колектора до последното гърне. Със дросели от М3 със Щрик валове 256/244 и от 192 фабрични на диното едва 245кс А всезнайкото ще ми обеснява че с един умрял филтър ще искара 40кс на страшната му 540-ка. Е как да стане??? Язък само че осрахме темата и от един филтър направихме цялостен перформънс :mhihi: :mhihi: Не че не стана интересно де :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 25 Апр 2008, 1:51

Ако модераторите не се занимаваха със събора тая тема да беше заключена още преди седмица :winky:
Последна промяна asasin18 на 25 Апр 2008, 9:02, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: usa

Re: ре

Мнение от BManiaW » 25 Апр 2008, 3:00

slavianko написа:Не се караме колега ;) Нали затова са форумите да поспорим. Просто някой хора си говорят празни приказки без покритие.
Ето моите испускателни колектори преди да ги монтирам.
http://img521.imageshack.us/my.php?imag ... 013tj8.jpg
Генерацията ми след колекторите също е сменена със две прави тръби на 63мм до последното гърне без катализатор без средно гърне. Не казвам че няма разлика но но не е нешо много фрапиращо. Сега колегата излезе с постановка че било процентно повишението. Вярно е ама все пак и аз съм със 192 кс фабрично така че не е чак кой знае колко разликата.
Понеже пиша и чета също и в някой германски сайтове ще кажа само че колега с М50 В25 в германия със сменен колянов вал от М50 В28 с по къси биели със сменена изходяща генерация от колектора до последното гърне. Със дросели от М3 със Щрик валове 256/244 и от 192 фабрични на диното едва 245кс А всезнайкото ще ми обеснява че с един умрял филтър ще искара 40кс на страшната му 540-ка. Е как да стане??? Язък само че осрахме темата и от един филтър направихме цялостен перформънс :mhihi: :mhihi: Не че не стана интересно де :mhihi: :mhihi:
Всичко това е така,твоите твърдения,моите,има и други методи.Това последното ,което си описал е така,но скъпо за тази малка разлика в мощноста.В Калифорния има цял институт в който изобретяват и произвеждат суперчапджъри за европейски коли,струват м/у 6-10 000$,монтират се без модификации,комплекта включва абсолютно всичко+софтуеар,инсталационно време 12-16ч.,вдигат мощноста с 120-200к.с. в зависимост от модела.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 25.05.2003
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual

Мнение от savo_ » 26 Апр 2008, 23:38

Kartoff написа:Аз на моята съм с такъв филтър... Така си я купих с него. Панелен на мястото на оригинлния... За година и нещо съм го чистил 4-5 пъти, на всяка смяна на маслото и между смените... Горе долу излиза на около 6000 км по едно миене... Мия го с обезмаслител Меглио и става супер, но съм пробвал и с оригиналния комплект на К&Н и нищо не стана, а само дадох 50 лева и от комплекта ползвам само флакончето за омасляване след измиване... Иначе Меглиото може да се намери във всеки магазин за перилни препарати и е към 7 лева, а има и такова масло във флакончета, което се продава за под 10 лева и така излиза доста по евтино :)

Изпрах го филтъра с Меглио, но какъв омаслител да купя и от къде

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Май 2008, 9:40

колеги я кажете като сменя филтрите на 525 тдс и сложа спортни на кн
трябва ли да се правят после някакви настройки на колата или само сменям филтрите и колата лети :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 29 Май 2008, 11:09

само сменяш филтъра, ама я кажете звука променя ли се ? защото се чудя да сменям моя с панелен, или да махна кутията и да сложа конусен.. като се излулира около него за топъл въздух

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook