525тдс трудно пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 25 Май 2008, 21:58

Задрвейте,
Ето тука информация за клапана:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=82760

Колеги с 2.5 дизел ако имате затреднение с паленето сутрин /въртите до скъсване/, то решението е елементарно и много евтино - нарича се "еднопосочен клапан за гориво" - перфектно става такъв от "Лада Самара"!!!

Струва 5лв. и монтажа му е много елементарен и бърз: 1.купува се клапана; 2. реже се "ПВЦ" горивопровода след горивния филтър; 3. проверява се посоката на клапана /за да не стане грешка/; 4. с пистолет за горещ въздух се нагряват двата края /докато умекнат/; 5. монтира се клапана и се изчакват 30-40 сек. да изстине "ПВЦ"-то.

След извършването на въпросната процедура Баварката започва да пали от раз! - пробвано

При първа възможност ще постна снимки за да е по нагледно!


пп: колеги надявам се да съм Ви бил полезен с моя опит /много се дразня като чуя, че 2.5 дизел на БМВ трудно палел...../! Важното е нашите БМВ да ни носят само положителни емоции !
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 22:05

Добре съгласен съм че този клапан помага..... ОБАЧЕ,как така преди това си е е палела колата перфекто и изведнъж има нужда от такъв клапан? Аз искам да открия причината поради която връща гориво обратно? Друго с този клапан отпада помпата в резервоара защото ГНП-то ще си дърпа нафтата от резервоара така... или бъркам???

п.с. На мойта хидрвличното казаче и разширителния съд не са така? има разлики ли???
Последна промяна madpetio на 25 Май 2008, 22:06, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 25 Май 2008, 22:05

madpetio написа:а някакво вероятно място от кадето дърпат въздух.....нещо като слабо място :help:
Щото и аз влязох в часа на TDS :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Имахме проблем с едно е34.Сутрин палеше с мъка ама като дойдеха клиенти да я оглеждат и събарях акумулатора да върти и пак неискаше.Сменихме подгряващи свещи,но се оказа че смуче въздух.3 дена търсих откъде може да е и накрая се оказа че при слагането са смачкали О пръстена на горивния филтър и от там гълта въздух.Първо проверете дали помпата от резервоара хвърля нафта като се откачи маркуча на горивния филтър и после вижте дали не е от тия пръстенчета,сложете и един клапан и ако не е от филтъра е от помпата,но може и да е обратно :)
Дано сте ме разбрали :)
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 25 Май 2008, 22:07

madpetio написа:ясно ще купувам вероятно и аз....


ПС Madteam -а на ТДС въна ли е!? ;)
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 25 Май 2008, 22:08

madpetio написа:Добре съгласен съм че този клапан помага..... ОБАЧЕ,как така преди това си е е палела колата перфекто и изведнъж има нужда от такъв клапан? Аз искам да открия причината поради която връща гориво обратно? Друго с този клапан отпада помпата в резервоара защото ГНП-то ще си дърпа нафтата от резервоара така... или бъркам???

п.с. На мойта хидрвличното казаче и разширителния съд не са така? има разлики ли???


принципно тоя клапан не позволява да се връща нафтата в резервоара когато колата е била дълго време спряна
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 22:09

Tod написа:
madpetio написа:ясно ще купувам вероятно и аз....


ПС Madteam -а на ТДС въна ли е!? ;)
Аз взех един ТДС брат ми е с бензика но и двете са Е34 комби ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 22:14

Днес смених свещи имах изгоряли..... обаче трудното палено остана донякаде.... Не съсипвам акумулатора от въртене просто се зачудва и усещам че е въздух защото като запали и разтресе леко и после изчисти.,аз принципно съм дизел фен и доста дизели съм покарал та им знам признаците на болести просто на всяка се откриват различно....

Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 25 Май 2008, 22:16

madpetio написа:.........

Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???


това директно след като си я угасил ли?
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 25 Май 2008, 22:17

:OT: още малко
madpetio написа:
п.с. На мойта хидрвличното казаче и разширителния съд не са така? има разлики ли???


Нивомата и хидравликата на волана на комбито са с едно казанче и маслото е друго, Pentosin CHF 11 S - 2.5л. събира !
Последна промяна Tod на 25 Май 2008, 22:23, променена общо 1 път
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 22:20

RSxRacer написа:
madpetio написа:.........

Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???


това директно след като си я угасил ли?
Не това за първо палене за деня...
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 25 Май 2008, 22:21

Tod написа::OT: още малко
madpetio написа:
п.с. На мойта хидрвличното казаче и разширителния съд не са така? има разлики ли???


Нивомата и хидравликата на волана на комбито са с едно казанче и маслото е друго, Pentosin CHF 11 S - 2.5л. сабира !
:OT: мойто комби е без нивомат ;) просто местата са различни от тези на снимката...
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 25 Май 2008, 22:29

madpetio написа:
RSxRacer написа:
madpetio написа:.........

Забелязах че като дам три-четири пъти на контакт без да чакам подгряването просто връткам ключа колата пали по-лесно....това някой пробвал ли го е???


това директно след като си я угасил ли?
Не това за първо палене за деня...


това пък сефте го чувам,аз моята ако не я подгрея има да си я въртя цял ден и няма да запали.

п.п Айде ако можете да обясните как става това с на madpetio че ми е нелогично или поне не ми е ясно
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: В. Търново

Мнение от nip » 26 Май 2008, 0:27

а и да споделя със всичко това което го прави като;топла пали трудно,като намалее нафтата на 20-тина литра варти като откачена и на 3 000,4000 оборота по някога ива едно предръпване.Както си карам грацко лекинко няколко пъти ми светва лампата на дюзите огасва двг-то и като завартя запалва веднага .При вас има ли го това нещо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Май 2008, 13:10

Очаквай включване - управление на помпата :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 26 Май 2008, 13:39

Споко и аз съм така ...то не че е споко ми май май ще има скоро тема ..сменям моторя..:) :mhihi:
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook