Помощ !!!! Пак проблем !!! SOS !!! - Решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Помощ !!!! Пак проблем !!! SOS !!! - Решен
Така. Да започна с презентацията на проблема.
1. Като паля колата на студено пали много трудно и като запали, работи като на 4-5 цилиндъра, и ако не подавам газ гасне.След време като позагрее горе долу се стабилизира, но се усещя лека вибрация на празен ход.
2. На студена или загряла кола(нама значение),на моменти като подам по-рязко газ за да се изтегля и прекъсва,като подчертавам (имам гозов инжекцион) че го прави и на газ и на бензин.Другото нещо е че като карам по магистралата ако е равен участъка почти няма проблем,но на неравностите преди Пловдив,като минава през тях ако съм настъпил по-силно газта(130-160км/ч) пак прекъсва.
3. Мерил съм бобините - уж са здрави
4. Сменил съм свещите( бмв-оригинални)
5. Ако е някой от датчиците на кол.вал или раз.вал добре до някаде -зависи колко струват
6. Ако смуче паразитен въздух - ще прекъсва на празен ход и то постоянно(независимо дали е топла или студена) ,но пък едва ли ще прекъсва при ускорение както е при мен
7. Бензиновия филтър и помпата ги изключвам тъй като го прави и на газ
8. Катализатора го изключвам тъй като го махнах
Моля споделе възможните теории и практики, решението на проблема зависи от нас.
1. Като паля колата на студено пали много трудно и като запали, работи като на 4-5 цилиндъра, и ако не подавам газ гасне.След време като позагрее горе долу се стабилизира, но се усещя лека вибрация на празен ход.
2. На студена или загряла кола(нама значение),на моменти като подам по-рязко газ за да се изтегля и прекъсва,като подчертавам (имам гозов инжекцион) че го прави и на газ и на бензин.Другото нещо е че като карам по магистралата ако е равен участъка почти няма проблем,но на неравностите преди Пловдив,като минава през тях ако съм настъпил по-силно газта(130-160км/ч) пак прекъсва.
3. Мерил съм бобините - уж са здрави
4. Сменил съм свещите( бмв-оригинални)
5. Ако е някой от датчиците на кол.вал или раз.вал добре до някаде -зависи колко струват
6. Ако смуче паразитен въздух - ще прекъсва на празен ход и то постоянно(независимо дали е топла или студена) ,но пък едва ли ще прекъсва при ускорение както е при мен
7. Бензиновия филтър и помпата ги изключвам тъй като го прави и на газ
8. Катализатора го изключвам тъй като го махнах
Моля споделе възможните теории и практики, решението на проблема зависи от нас.
Последна промяна sajonara на 27 Май 2008, 10:12, променена общо 1 път
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
тва със студения старт при мене беше асолютно същото и беше бензинов филтър и бензинова помпа - за прекъсването незнам, но щом го прави на газ и бензин значи има проблем в елктрониката на мотора (възможно е проблемите да са два) - писал съм тема в началото на годината или края наминалата някъде тук
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ти бобините си ги мерил ама за пробиви и утечки няма как да ги замериш .. проблема ти е бобина/лула 100% - почни от демонтиране на всички бобини ,измиване на лулите с коресилин и оглед за напукано по тях,проблемните се сменят .. добре е да лакираш всички бобини с изолационен лак - продава се ,лакирай ги поне 2 пъти .. след като изсъхнат и ги монтираш огледай на тъмно при запален двг дали няма искрене от тях - капака трябва да е махнат ,тая проба можеш да я направиш и преди да ги лакираш
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Добре, ако са бобини, като прекъсне трябва да припука в колектора(просто е неизбежно), но не чувам никакво припукване. Но разбирасе ще ги проверя пак за утечки и пробиви ще почистя лулите.
Интересуват ме всички възможни варианти които могат да родят този проблем.
Интересуват ме всички възможни варианти които могат да родят този проблем.
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Ако има проблем с ламбда сондите на вероятно да играят оборотите,или ако съм на бензин да ми го спре за малко(30 сек.)(случвало ми се е с друго Бмв на което компа на газта като изгоря и се шашкаше лабда сондата и спираше бензина като изюркаш малко повече колата)-но са проверени и си работят в нормален режим.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Сега да обясня какво направих.
Сложих датчик на коляновия вал но втора употреба и с друг номер. И познайте какво стана. Колата просто изгуби мощност и пак пали трудно,но непрекъсва вече - следователно трябва нов и със същия номер но да е Сименс, защото другите стават но губи мощност. Но сега идва момента с търсенето, но не от Дару или Кам. че е към 300лв. Някой ако му трябва датчик втора употреба ще му продиктувам номера и ако съвпадне с неговия датчик си стискаме ръцете за 90лв.
Сложих датчик на коляновия вал но втора употреба и с друг номер. И познайте какво стана. Колата просто изгуби мощност и пак пали трудно,но непрекъсва вече - следователно трябва нов и със същия номер но да е Сименс, защото другите стават но губи мощност. Но сега идва момента с търсенето, но не от Дару или Кам. че е към 300лв. Някой ако му трябва датчик втора употреба ще му продиктувам номера и ако съвпадне с неговия датчик си стискаме ръцете за 90лв.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,датчика нов от БМВ е 182 лв с ддс ,скоро сменях и 30 лв труд,успехsajonara написа:Сега да обясня какво направих.
Сложих датчик на коляновия вал но втора употреба и с друг номер. И познайте какво стана. Колата просто изгуби мощност и пак пали трудно,но непрекъсва вече - следователно трябва нов и със същия номер но да е Сименс, защото другите стават но губи мощност. Но сега идва момента с търсенето, но не от Дару или Кам. че е към 300лв. Някой ако му трябва датчик втора употреба ще му продиктувам номера и ако съвпадне с неговия датчик си стискаме ръцете за 90лв.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
Евала
взех за 131.60лв. утре го слагам, дано да полети че имам едно ходене в други ден до "луната"
<<Морето>>


- sajonara
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 3.09.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530 M54B30
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани