ГНП 2.5tds ПОМОЩ номер 994

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

ГНП 2.5tds ПОМОЩ номер 994

Мнение от to6i_Racing » 22 Май 2008, 16:26

колеги днес ми сложиха помпа Е39 със същите номера като на моята самоче като я сложиха на колата и я зацепиха колата пали и работи на ниски обороти вобще неможе да и се дава газ някои от вас знае ли на какво се дължи това

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 22 Май 2008, 17:28

1. Неправилно зацепване - не е трудно да се сбърка.
2. Неправилно регулирана "плочка" на ГНП. Как я настройваха и какви параметри и зададоха?
Това - на пръво четене. Дай малко подробности за ремонта.
Ако не е бил откачен акумулатора при смяната, е възможно да има и по-сериозни причини :confused:
ГНП-то ново или 2 ръка?
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 23 Май 2008, 20:38

pazokolarov написа:1. Неправилно зацепване - не е трудно да се сбърка.
2. Неправилно регулирана "плочка" на ГНП. Как я настройваха и какви параметри и зададоха?
Това - на пръво четене. Дай малко подробности за ремонта.
Ако не е бил откачен акумулатора при смяната, е възможно да има и по-сериозни причини :confused:
ГНП-то ново или 2 ръка?


моята помпа менеше оборотите и гаснеше,на 1-ва 2-ра -3та скорост от 1000 до 3000оборота присецваше,утидох да качат колата на комп и там ми казаха че помпата трябва да се смени взех помпа от е39 със същите номера на моята помпа сложиха новата помпа колата пали работи на место но повече от 600оборота немива като почне да и се дава газ то пак си стои на 600оборота и нищо неправи,казаха ми че са я реглулирали на 0.1 и не са били откачили клемата на акумулатора,сега сложиха старата ми помпа колата неиска да запали стартера върти но нито пуши отзад нито нищо П.С СЕРВИЗА Е ПЕЖО МОНТАНА!!! и нямат инстроменти да направят центровка!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 23 Май 2008, 21:31

старата плочка може да се направи а че не може да се дава газ е от центровката на плочката , и няма никакво значение дали ще е откачен акумулатора или не

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 23 Май 2008, 21:51

Какво общо има Пежо с БМВ само не разбрах ?!?! И как попадна БМВ-то в сервиза на Пежо ?!?! Нищо чудно, че нямат инструменти... За сервизите на Пежо не съм чулвал хубави неща честно казано... Един приятел даже ми каза за една случка тук в София в сервиз на Пежо как след като е минала колата от там 1000 Км и дал фира двигателя... Не казвам, че навсякъде е така, ама по добре си закараи колата там дето правят коли, а не дето само ги гледат и се чудят какво е това...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 23 Май 2008, 22:10

Колеги това е Монтана а не София.Фалиха ми го това пежо доста хора доверих им се и тия боклу.. тотално ми дотрошиха колата щом монтиорите там незнаят какво е четритактов двигател сами преценете колко са монтиори тия и за лудни..та няма да ги приемат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 23 Май 2008, 22:26

А ако не е тайна колко пари даде за плочката и от този сервиз ли я купи, и това ли е най добрия сервиз в Монтана

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 2.12.2007
Местоположение: Северозапад
Пол: Мъж

Мнение от to6i_Racing » 23 Май 2008, 22:38

wmb написа:А ако не е тайна колко пари даде за плочката и от този сервиз ли я купи, и това ли е най добрия сервиз в Монтана


купих гориво нагнетателна помпа от Е39 читава! "Уж това е наи добрия сервиз в Монтана" но аз немисля така тия са пълни некадърн.ци в Пежо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 23 Май 2008, 23:18

wmb написа:старата плочка може да се направи а че не може да се дава газ е от центровката на плочката , и няма никакво значение дали ще е откачен акумулатора или не

Колега, ако си сигурен в това, което си написал и си говидял лично с очоите си, че някой може да ремонтира успешно регулиращия блок на ГНП-то - сподели информацията тук, ще е много полезна за всички. Аз също съм чувал приказки за пренавиване на бобини, изчистване на "пътечки" и т.н., но ремонтирана работеща "плочка" до сега не съм виждал. Щото едно е да кихнеш 1100 лв занова "плочка", друго е да дадеш 100лв и една бутилка водка :mhihi:
За центроваката е необходима специална апаратура за диагностика на дизелови агрегати. Има си софтуер за различните марки автомобили. В София, аз лично съм много доволен от ННСервиз до летището.
За откачането на акумулатора: има ТИС, с натрупана от десетилетия техинчска информация за ремонт на моделите БМВ. В това ръководство изрично е подчертано, че когато се извършва ремонт и се изключват и включват кабели, имащи директна вризка с микроелектроника (пък и не само), задължително се прекъсва първо ел.захранването. Защо е така - предполагам, че ти е пределно ясно. Макар и малко вероятно, е възможо да бъде засегнато ДДЕ-то или някой друг електронен модул и тогава вече става доста неприятно....
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 24 Май 2008, 0:45

pazokolarov написа:
wmb написа:старата плочка може да се направи а че не може да се дава газ е от центровката на плочката , и няма никакво значение дали ще е откачен акумулатора или не

Колега, ако си сигурен в това, което си написал и си говидял лично с очоите си, че някой може да ремонтира успешно регулиращия блок на ГНП-то - сподели информацията тук, ще е много полезна за всички. Аз също съм чувал приказки за пренавиване на бобини, изчистване на "пътечки" и т.н., но ремонтирана работеща "плочка" до сега не съм виждал. Щото едно е да кихнеш 1100 лв занова "плочка", друго е да дадеш 100лв и една бутилка водка :mhihi:
За центроваката е необходима специална апаратура за диагностика на дизелови агрегати. Има си софтуер за различните марки автомобили. В София, аз лично съм много доволен от ННСервиз до летището.
За откачането на акумулатора: има ТИС, с натрупана от десетилетия техинчска информация за ремонт на моделите БМВ. В това ръководство изрично е подчертано, че когато се извършва ремонт и се изключват и включват кабели, имащи директна вризка с микроелектроника (пък и не само), задължително се прекъсва първо ел.захранването. Защо е така - предполагам, че ти е пределно ясно. Макар и малко вероятно, е възможо да бъде засегнато ДДЕ-то или някой друг електронен модул и тогава вече става доста неприятно....



трябва да си голям късметлия ако от едно откачане на букса да ти се скапе DDE (по книга е така) може и при откачане на акумулатора са се скапе, но това е друга тема. За ремонта на плочката мога лично да ти го направя и центровам на колата но не мога да кажа как защото е все едно да си дам ключа от къщата. Да в ННСервиз мога да ти кажа че работят само с нови части,ако ти е прецакана плочката ти слагат нова и плащаш като пич.
Апаратурата им е на ниво но и парите за проверка на помпата без никакъв ремонт е 150лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 24 Май 2008, 15:25

Управленията на помпите и електрониките на колата са различни и си представи какво се получава като ги комплектоваш .......
Управлението е зацепено на максимум гориво и затова пали, но неще повече ..... ако се намали порцията просто няма и да пали
Като запалиш сигурно ти свети "Дюза" постоянно?
Както и да е различни са по същност управленията на помпите и електрониките на моделите ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Май 2008, 20:59

wmb написа:старата плочка може да се направи а че не може да се дава газ е от центровката на плочката , и няма никакво значение дали ще е откачен акумулатора или не
и как по то4но може да се направи пло4ка с износени писти :roll: за 4етеца няма проблем,но тои и не се износва колкото пистите.За мене ремонта на пло4ка с износени писти е само един-нова пло4ка,освен ако колегата не ме обори,което ще е радост за много тдс-и

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 24 Май 2008, 23:08

правят се всички видове капачки и с износени писти и с обратното напрежение даже и електронните на Е46
не искам да споря с никой и не го карам да вярва.
Може та отвориме друга тема, че човека има проблем а ние отиваме много далеч


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Май 2008, 16:05

wmb написа:правят се всички видове капачки и с износени писти и с обратното напрежение даже и електронните на Е46
не искам да споря с никой и не го карам да вярва.
Може та отвориме друга тема, че човека има проблем а ние отиваме много далеч

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=70412
Ето ти тема,даваи да я довършим :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: Монтана

Мнение от dani_94 » 06 Юни 2008, 5:46

to6i_Racing написа:
wmb написа:А ако не е тайна колко пари даде за плочката и от този сервиз ли я купи, и това ли е най добрия сервиз в Монтана


купих гориво нагнетателна помпа от Е39 читава! "Уж това е наи добрия сервиз в Монтана" но аз немисля така тия са пълни некадърн.ци в Пежо


Колега, не каза тук докъде си стигнал, кой, как, и кога ти оправи колата???

Незная дали колегата ще отговори, а и да отговори, незнам какво са го излъгали от въпросният сервиз, но аз ще ви разкажа изторията, от както аз се явих при колата...

В петъка ме викат във въпросният сервиз на Пежо-Монтана да погледна едно БМВ че не иска да запали... Собственика бил казал да си му го направят както си им я е докарал, те му сложили старата помпа, но не иска да запали... Запалих им аз колата и остана уговорката, че ще питат собственика, дали да отремонтирам електрониката на помпата за да се оправи колата на клиента им... В неделя слет обяд се освободих и взех БМВто при мен... След около 3 часа, колицата замърка като коте и изобщо нямаше симптомите с които колегата я е закарал в Пежо-Монтана... Звъннах на човека от Пежо и той дойде да си я прибере... Каза че в понеделника, със собственика са се возили около 30 мин. и е останал доста доволен...
Та за собствена реклама и за ваше улеснение и не голяма загуба на нерви и доста пари, мога да кажа... Поправям електроните помпи на вашите автомобили за скромната сума от 120-150лв... Отнася се само за тези които излишното гориво им е отзад, тези които излишното гориво е от горе, аз не го ремонтирам... От Монтана съм, но никак не е далеч, като се има на предвид колко пари ви струва иначе ремонта... Идват хора от цяла България и остават доволни... Имал съм клиенти и от Варна, Бургас, Русе.............
При интерес, пишете на dani_94@abv.bg ; danayl@abv.bg ; 0886064448 Дани
Ще се радвам колегата да си погледне отново темата и да разкаже неговата история...
Последна промяна dani_94 на 28 Сеп 2008, 21:16, променена общо 1 път
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook