Мъка с Х5......

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.06.2007

Мъка с Х5......

Мнение от Charg3r » 21 Май 2008, 19:33

Болен съм...не ми се яде, не ми се спи .... Ето накратко каква е ситуацията...
В понеделник наобяд тръгвам за София...навръщане ми се стори задръстено и минах през Панчарево и Самоков..там естествено липсата на разни полицаи по пътя до Дупница ми позволи да се насладя на машинката както подобава... Всичко си беше нормално, прибирам се в Благоевград и час по-късно решавам, че имам повече време и мога да отскоча до първото градче след Македонската граница, на около 40км да хапна плескавица за вечеря... Речено сторено.
Към 20:30 тръгвам обратно, на първия наклон дочувам странно свистене, намалям музиката, давам газ , НО ...от страна на колата не последва никъв отговор освен едно виуууууууу...поглеждам в огледалото, ................................ шосето не се вижда от дим. Веднага ме озари неприятната мисъл от нуждата за закупуване на нова ТУРБИНКА. Спрях колата, дигнах капака, давам лекичко газ и същата ситуация.... чува се едно виуу виуу а отзад излиза дим, така че движението на друга кола зад мен е невъзможно.
Обадих се на майстора по телефона, казах му каква е ситуацията и ... човека ме посъветва да си се прибера като давам минимална газ..лекичко.
След адски мъки и максимална скорост от 45км.ч. се прибирам същата вечер, на следващият ден(вчера) осъмвам в местния сервиз на БМВ. След 10мин човека каза същото...нова турбинка. Като след новата турбинка трябва да сменя масло, филтър за маслени пари и да се прочистят тръбите около турбината.. За новаата част цената беше около 3000 лева + останалите му работи. Казах им че ще мина по-късно и си ми сглобиха количата.
Обадих се на едно приятелче което внася коли и части от Италия и след 15мин същият ми се обади, за да ми каже че в една морга на около стотина км. има ударена Х5 на 41 000км. 218к.с. 2004, 3.0д абе с други думи същата кола, като цената на търсената част е 1000лв.

Откарах си колата при моя майстор и му казах да я разглобява докато аз отскоча за новото "старо" турбо. Отивам, взимам частта с уговорката да я върна ако не стане и я нося на майстора, който в ръцете вече държи счупената...
Бъркам в торбата и УЖАС.... турбината не е същата. на пръв поглед е са еднакви, но горната част на мойта, там откъдето е отвора на турбината е извит по по-различен начин така че да не пасне на мойта Х5.... Майсторчето обаче не се притесни.. разглоби по 8 болтчета, взе "похлупака" със съответната пасваща тръба от старата турбина, премери с шублера и я монтира на новата за 5мин. Смених въпросния филтър за парите на маслото, смених даже и въздушния филтър. Човека ми събра колата.
Преди 2 часа се качвам с нетърпение да вида какво се е получило и с други думи..успели ли сме от две куци да сътворим едно сакато ???
Паля колата потеглям си ....всичко е нормално ... в града изглежда че колата е перфектна. Качвам се на околовръстния път.

На практика колата има същата мощност, развива същите километри, превключва перфектно както и преди, показва същият разход... абе без грешка... САМО ЧЕ не :confused: :confused: :confused:
Колата не е така пъргава както и преди, няма такъв хъс, не стартира мигновенно както със старата турбина... например карам си с 80...подавам стабилно количество газ, но колата не реагира, подавам още газ, колата се ускорява леко...подавам още газ и няколко секунди след това се изстрелва както и преди...
Същото е и при бавно каране...
Някак си....колата реагира със закъснение... Човек който не я е карал би казал че си е самолет ..обаче ако 4 месеца не си слизал от нея и се качиш на новото турбо те обвзема скръб и печал...

Мисля си...дали е заради това, че турбината е била по различна или има друга причина... подлежи ли на някакво регулиране или майката му е турбина от магазина...
Иначе ве

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 15.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Shock » 21 Май 2008, 22:43

От магазина колега не побългарявай колата турбото не е ебавка това може и да е кара 1 месец и щом колата не го приема добре или двигателя или то ще си отидат :shock:
Карам оборотомера да сънува кошмари

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Мнение от Club BMW » 21 Май 2008, 23:44

Аз имах същия проблем, но след като я закараха с пътна помощ в сервиза се оказа, че се е скъсала скоба на маркуч за турбото и след смяна на скоба за 7лв. всичко си е ок.
При мен беше точно както го описваш давам газ и зад мен яко пуши и няма мощност.

Говоря за Mitsubishi Outlander

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 22 Май 2008, 9:34

човек твоята Х5 е сериозна машина и на твое място колкото и солено да е ако наистина турбото е издухало вземи от магазин като хората щото нали знаеш че понякога по евтиното излиза по скъпо :confused:

успех и да се оправя джипката :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 27 Май 2008, 12:42

Моето предположение е малко по-различно
Имаийки предвид димовете отзад докато ти е прецакана турбината ме навява на масло и нагар !
Какво имам предвид - ми когато ти се е прецакала, е запушила, задръстила и т.н. с масло и нагар докато си я карал.
Ако ще и чисто нова турбина да взмеш, пак според мен ще се държи по същия начин
По-скоро трябва да наблегнеш на разните му ел.клапани, тръбички и вакумчета които не липсват в тази кола :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 28 Май 2008, 14:25

изчисти всички нужни работи .. интеркулер или там такива му работи, просто нещо се е запушило, може и катализатори и т.н. НЕ вярвам да е от турбото! 99% сигорен че НЕ е трябвало така да я караш.. и нещо се е позапушило :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 29 Май 2008, 9:22

като смених на е60-та турбото имаше масло чак в картера та се смени и него ... ако не си го сменил може да е станала тапа в него и сега да е запушена колата ....
виж и партномерата на двете турбини и се обади да ти ги сравнят и да ти кажат ква е разликата
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook