725
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
725
здравейте,нещо напоследък съм се побъркал на тема 7-мица.но понеже не съм заможен,но ми се иска да опитам вкуса на лукса и се насочвам към 725(94-98г) този с 143кс..
и да ме насочите заслужава ли си да събирам за такъв автомобил,въпреки,че докато не го имаш мерака не си отива,ама друга тема е вече.
725 тдс -първо дизел,аз лично не съм привърженик на дизелите и никога не съм имал личен,но за съжеление това е единствения модел от №7 ,който не подлежи на допълнителни такси като акциз,ддс и т.н..
първото което жизнено ме интересува е разхода на гориво - софийско и извънградско,при положение че е дизелов агрегат се навявам на мисалта за среден разход от около 10-13л/100км.
след това като цяло имат ли определени дефекти(то е ясно,че зависи от определения модел),но понякога се срещат проблеми за определен модел.
скъпа ли е подръжката или може да се сравнява с 520 ка от 90 та г..
също не отказвам и от мнение към какво да се насоча при разглеждане на този автомобил.
споделете честно ,че направо се измъчвам с тази дилема.
и кой е по добрия вариант -автоматична или ръчна скоростна кутия погледнато механично,иначе за Сф е ясно че е по хубаво с авт..
за съжеление бях мераклия за 730 218 кс от 92 ,но като сметнах таксите и като сметка ми излезе още 2 7мици от 90 те и затова се насочвам към "мъника" 725.
мерси
и да ме насочите заслужава ли си да събирам за такъв автомобил,въпреки,че докато не го имаш мерака не си отива,ама друга тема е вече.
725 тдс -първо дизел,аз лично не съм привърженик на дизелите и никога не съм имал личен,но за съжеление това е единствения модел от №7 ,който не подлежи на допълнителни такси като акциз,ддс и т.н..
първото което жизнено ме интересува е разхода на гориво - софийско и извънградско,при положение че е дизелов агрегат се навявам на мисалта за среден разход от около 10-13л/100км.
след това като цяло имат ли определени дефекти(то е ясно,че зависи от определения модел),но понякога се срещат проблеми за определен модел.
скъпа ли е подръжката или може да се сравнява с 520 ка от 90 та г..
също не отказвам и от мнение към какво да се насоча при разглеждане на този автомобил.
споделете честно ,че направо се измъчвам с тази дилема.
и кой е по добрия вариант -автоматична или ръчна скоростна кутия погледнато механично,иначе за Сф е ясно че е по хубаво с авт..
за съжеление бях мераклия за 730 218 кс от 92 ,но като сметнах таксите и като сметка ми излезе още 2 7мици от 90 те и затова се насочвам към "мъника" 725.
мерси
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Според мен не си за 7-ма серия. Подръжката ще ти е много сериозна и само за да си я стегнеш след купуването, може да ти хвръкнат няколко хилядарки. Аз лично се бях хвърлил да купувам 7-ца около 2000 година, но след като закарах 3-4 на сервиз преди покупка и се отказах. Големи кенефи бях и много пари трябваше да налея да ги стегна. Вярно, че бях са големи мотори, а не 2.5, но разходът по ремонт на ходова част ще ти е същият. Просто 7-ма серия е за хора със солидни доходи, а ти щом от сега мислиш за разход на гориво и подръжка, значи нямаш огромни възможности (ако греша, извинявай). Аз лично нямам притеснения с парите, но пък си намерих страхотна 5-ца и не съжалявам въобще. Моя съвет е или Е39, или ако толкова ти е мерак 7-ца да си вземеш някоя запазена Е32 бензин. Мисля, че по-лесно се подържа. Желая ти успех.
да мерси за съвета.
наистина от финансова гледна точка не съм за 7 мица ,и точно за това се носочвам към дизела 2.5. но за консумативите предполагам си прав,защото въпреки че е класов модел си е на бая години,а за тези автомобили това са наистина бая хиляди км (предполагам и за дизела дори,въпреки че не е много желан).
наистина от финансова гледна точка не съм за 7 мица ,и точно за това се носочвам към дизела 2.5. но за консумативите предполагам си прав,защото въпреки че е класов модел си е на бая години,а за тези автомобили това са наистина бая хиляди км (предполагам и за дизела дори,въпреки че не е много желан).
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Е32 му е майката
ама от българия че да няма акцизи разни
тия дизели ги заеби
поддръжката не е кой знае каква (това е лично мнение)
ама от българия че да няма акцизи разни
тия дизели ги заеби
поддръжката не е кой знае каква (това е лично мнение)

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
jojo33 написа:да мерси за съвета.
наистина от финансова гледна точка не съм за 7 мица ,и точно за това се носочвам към дизела 2.5. но за консумативите предполагам си прав,защото въпреки че е класов модел си е на бая години,а за тези автомобили това са наистина бая хиляди км (предполагам и за дизела дори,въпреки че не е много желан).
Не консумативите са ти проблема.... те са реално като за Х25tds (дали 3-ка, дали 5-ца) щото двг-то е същото... проблема е вече по окачване и останалите елементи по колата, които по един или друг начин може да ти направят проблем... както вече казах окачване, също и скоростна кутия, електрониката особено (зависи колко "богата" на екстри ще е колата).. въпреки, че 725tds е евтин (на фона на останалите) не се лъжи, че за 13-14к ще вземеш читава... може, ма от познат, проверена кола и т.н... за нов внос - забрави (освен ако нямаш познати да ти намерят). На наистина добре поддържани и запазени 725tds им искат и по 16-18к... вярно, отиваш в ценовият диапазон на 728i/730i, че дори и някоя 730d може да изпадне... ма тяхното състояние кой знае какво ще е...
явно трябва да отбележа,че ако взимам подобен автомобил съм се насочил той да е от Англия (Великобритания) ,поради по достъпните цени и това е гарантирано.
за ремонт относно по ходова част не се притеснявам,само за частите май не ми изнася много.забелязах ,че и ламарините при удар трябва да се заменят с нови,защото трудно се оправят деформираните особенно по калниците,което е лек минус .иначе за двигател знам ,че е монтиран и в другите класове,но дизелови агрегати не съм ремонтирал никога и ми е мъгла.
иначе като екстри ,винаги съм се насочвал към варианта с най. но при 725 наистина базово се предлагат не малко,а тези които са с лесен монтаж от по горните класове не ми представлява трудност да си ги прибавя.
успях да събера малко информация за дадения модел и се натъкнах на доста противоречия-за разход на гориво един път ми казаха към 11л ,друг към 20л за градско ,при това от собственици
,може би истината е по средата.така също и най-различни хипотези при подмяна на части от други модели .
също докато проявявам такъв интерес ме вълнува и автоматичната скоростна кутия (доколкото ми е известно типтроник се монтира само на моделите след 1999г или греша?) дали създава ядове и скъпа ли е поправката.
за механичната прочетох доста мнения и си направих заключение,но точно 725 личния ми избор е автоматик(поне спойствието да е пълно
).
ще се радвам ако собствениците на такъв автомобил ми дадат отгор на въпроса :след като вече сте притежател на този автомобил,мерака напуска ли ви и съжелявате ли за покупката ,да речем след 1 година и доволни ли сте ?
за ремонт относно по ходова част не се притеснявам,само за частите май не ми изнася много.забелязах ,че и ламарините при удар трябва да се заменят с нови,защото трудно се оправят деформираните особенно по калниците,което е лек минус .иначе за двигател знам ,че е монтиран и в другите класове,но дизелови агрегати не съм ремонтирал никога и ми е мъгла.
иначе като екстри ,винаги съм се насочвал към варианта с най. но при 725 наистина базово се предлагат не малко,а тези които са с лесен монтаж от по горните класове не ми представлява трудност да си ги прибавя.
успях да събера малко информация за дадения модел и се натъкнах на доста противоречия-за разход на гориво един път ми казаха към 11л ,друг към 20л за градско ,при това от собственици

също докато проявявам такъв интерес ме вълнува и автоматичната скоростна кутия (доколкото ми е известно типтроник се монтира само на моделите след 1999г или греша?) дали създава ядове и скъпа ли е поправката.
за механичната прочетох доста мнения и си направих заключение,но точно 725 личния ми избор е автоматик(поне спойствието да е пълно

ще се радвам ако собствениците на такъв автомобил ми дадат отгор на въпроса :след като вече сте притежател на този автомобил,мерака напуска ли ви и съжелявате ли за покупката ,да речем след 1 година и доволни ли сте ?
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Аз съм с автоматик /стептроник и мисля, че от 1998 ги слагат. Доколкото знам е много скъп ремонтът на кутията - няколко хилядарки. Нова е към 8 000 лв. Пак ти казвам, че е доста скъпа за подръжка. Много е вероятно двигателя да е на половин милион км и да ти се наложи и там да наливаш, а дизелът си е скъп за подръжка. Ходовата част не е никак евтина също.
От Англия с десен волан ли ще взимаш?
От Англия с десен волан ли ще взимаш?

да мерси още веднъж.
да оттам с обратен волан но само за клас лимузини.
добре я кажи тогава как стоят нещата с 520 ка ,но от тези в периода 97-01 год. най-малкия двигател 2.0 150кс ,че поне е бензинка.
частите много ли са скъпи и какви са и таксите на нея?
започвам да обмислям и за такава ,въпреки че е по висока но пък е бензинка.
ти с всички екстри ли си ?
гледам и цените в Европа (вкл.България) са по ниски ,то ясно че зарад класа.
този двигател 150кс 2.0 ми прави впечатление че е издръжлив и на големи натоварвания ,прав ли съм?
при петицата автоматика същия ли е като при 7?
да оттам с обратен волан но само за клас лимузини.
добре я кажи тогава как стоят нещата с 520 ка ,но от тези в периода 97-01 год. най-малкия двигател 2.0 150кс ,че поне е бензинка.
частите много ли са скъпи и какви са и таксите на нея?
започвам да обмислям и за такава ,въпреки че е по висока но пък е бензинка.
ти с всички екстри ли си ?
гледам и цените в Европа (вкл.България) са по ниски ,то ясно че зарад класа.
този двигател 150кс 2.0 ми прави впечатление че е издръжлив и на големи натоварвания ,прав ли съм?
при петицата автоматика същия ли е като при 7?
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Лично аз имам 725тдс и ти препоръчвам вземаи и несе чуди. Разхода ми в града е 11л/100км. Извънградско пада на 8 . Моята е с автоматична кутия и нямам никакви проблеми, голяма глезотия
. Иначе подръжката на мотора е ефтина тъи като не е особено нова година, но си се държи добре на пътя, а ако му сложиш и чип мисля че ще останеш доволен
Скъпа е подръжката по купето, но като си направиш каско в сериозна фирма няма да имаш никакви проблеми. Гледаи като купуваш да има повече ексти щото базовите модели са доста и търси с телевизия и навигация щото си е голяма глезотиика 



с този разход направо който ми обяви направо ми идва мисълта да не чакам да спестявам ,а направо един заем да взимам.
че в момента съм с разход 19л градско бензин(всъщност газ).
иначе със сигурност ще се хвърля на "добиче" със кожен салон,абс,тв,навигация,клима,срс (ако е възможно) или ще добавям в последствие.
иначе тенекийте не ме притесняват освен предните калници ,защото си трябват нови там ако ти се набият недай боже.
но наистина този разход ти е реален ,нали?
че в момента съм с разход 19л градско бензин(всъщност газ).
иначе със сигурност ще се хвърля на "добиче" със кожен салон,абс,тв,навигация,клима,срс (ако е възможно) или ще добавям в последствие.
иначе тенекийте не ме притесняват освен предните калници ,защото си трябват нови там ако ти се набият недай боже.
но наистина този разход ти е реален ,нали?
за каквото и да си говорим,винаги става дума за пари!!!
- 7ца на въглища
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.05.2007
Колицата не е лоша. Просто километрите на тия, които влизат тука са адски много. Ако е на 300000 е що годе добре, материалите са качествени и вътре е като нова. От 400000 нагоре вече им личи в купето. Относно механиката, при тия километри може всичко да рухне всеки момент и само ще набиваш пари и то много. За 13-14х читави няма. Двигатела е по-слаб и го компенсират с къси предавки, затова на магистрала държи високи обороти и често прегряват и криват глави:при 200 км си с 4600 об, а за дисел това е много, особено с това тежко купе. Иначе ако дюзите и компресията са наред харчи много малко, градско около 9 (в София), извън 7. Ако намериш кола на малко километри и то истински взимай и въобще не му мисли
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
jojo33 написа:но наистина този разход ти е реален ,нали?
100% разбира се съдя по моето каране в Габрово, и аз не я щадя много




12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани