Двигател работи шумно

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Яну 2006, 9:07

баси за БМВ ли говорим ,взеха да се гаврят с феновете си .. на 6к маховик за смяна .. моята на 220к не и беше смъквана кутията .. няма да си купя ново БМВ :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Яну 2006, 20:11

Alexi написа:баси за БМВ ли говорим ,взеха да се гаврят с феновете си .. на 6к маховик за смяна .. моята на 220к не и беше смъквана кутията .. няма да си купя ново БМВ :mhihi:
ДА, МАЙ ЗА БМВ става въпрос тука :roll: Аз даже и не се у4удвам, БМВ ве4е се затвърждава като един съпоструваЩ БОКЛУК :!: :!: :!: :!: :!: Бахти и гадната фирма бълваЩа евтини боклуци на висока цена :evil: и със ЗАВИШЕНИ показатели :!: Вси4ко ве4е се 4упи, като 4ета например за проблемите на Е39 и ме обхваЩа едновременно 4увство на жал и ярост :twisted: към производителя на тази ве4е бълваЩа :puke: дефекти марка...но ако продължава така :arrow: цените нагоре а ка4еството надолу, се надявам хората 4ас по скоро да разберат за какво си дават парите и да ги дадат на друг :!: :!: :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 20 Яну 2006, 20:37

TOM написа:
Alexi написа:баси за БМВ ли говорим ,взеха да се гаврят с феновете си .. на 6к маховик за смяна .. моята на 220к не и беше смъквана кутията .. няма да си купя ново БМВ :mhihi:
ДА, МАЙ ЗА БМВ става въпрос тука :roll: Аз даже и не се у4удвам, БМВ ве4е се затвърждава като един съпоструваЩ БОКЛУК :!: :!: :!: :!: :!: Бахти и гадната фирма бълваЩа евтини боклуци на висока цена :evil: и със ЗАВИШЕНИ показатели :!: Вси4ко ве4е се 4упи, като 4ета например за проблемите на Е39 и ме обхваЩа едновременно 4увство на жал и ярост :twisted: към производителя на тази ве4е бълваЩа :puke: дефекти марка...но ако продължава така :arrow: цените нагоре а ка4еството надолу, се надявам хората 4ас по скоро да разберат за какво си дават парите и да ги дадат на друг :!: :!: :!:


Дефекта не идва от БМВ, а идва от доставчика на части.(например при накой дизелови модели с помпи на бош... дават фира,заради некачествена пластмаса).Същите проблеми ги има при всички германски марки. :(
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Яну 2006, 21:02

MaXimal написа:
TOM написа:
Alexi написа:баси за БМВ ли говорим ,взеха да се гаврят с феновете си .. на 6к маховик за смяна .. моята на 220к не и беше смъквана кутията .. няма да си купя ново БМВ :mhihi:
ДА, МАЙ ЗА БМВ става въпрос тука :roll: Аз даже и не се у4удвам, БМВ ве4е се затвърждава като един съпоструваЩ БОКЛУК :!: :!: :!: :!: :!: Бахти и гадната фирма бълваЩа евтини боклуци на висока цена :evil: и със ЗАВИШЕНИ показатели :!: Вси4ко ве4е се 4упи, като 4ета например за проблемите на Е39 и ме обхваЩа едновременно 4увство на жал и ярост :twisted: към производителя на тази ве4е бълваЩа :puke: дефекти марка...но ако продължава така :arrow: цените нагоре а ка4еството надолу, се надявам хората 4ас по скоро да разберат за какво си дават парите и да ги дадат на друг :!: :!: :!:


Дефекта не идва от БМВ, а идва от доставчика на части.(например при накой дизелови модели с помпи на бош... дават фира,заради некачествена пластмаса).Същите проблеми ги има при всички германски марки. :(
ЕЕЕЕ, то е лесно да се оправдават така, 4увал съм... фирмата достав4ик на 4асти ги била подвела :mhihi: Дрън-дрън, но е вярно 4е скоро БОШ признаха за някакъв дефект. Ама всеки път ли :?: АМА ЗАБРАВЯТ ДА СПОМЕНАТ 4Е ВОДЯТ ПАЗАРЛЪК И ЗА ПОСЛЕДНИЯ ЦЕНТ С ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ НА 4АСТИ :!: :!: :!: После 4арковете били скапани, те нямали вина и т.н. :mhihi: :mhihi: Ами да като им налагат ограни4ения за цената на всяко бол4е :?: ЗаЩо например тялото на дроселовата клапа на е46 318 е DEL 'ORTO италианско производство :?: Да не би да е по ка4ествена :?: НЕ, ПО ЕВТИНА Е :!: Всеки който се е сблъсквал например с карбуратор ДЕЛ'ОРТО знае какъв евтин боклук е :!: А за пластмасовите тръби на охлаждането на съЩото е46 каво да кажа :?: :!: :?: БОКЛУК :!: Дори на Опелите са по здрави :!: Примерите са много, трябва да направим подфорум специално за тях :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Яну 2006, 21:47

Томи, и мен ме боли адски много,като слушам и гледам за тези простотии :( :(

Не мога да се начудя как може да караш автомобил,който да ти къса нервите постоянно,да се изсипват чували с пари и да се радваш :?: :!: Чета из американските форуми,хората собственици на Е39-ки,главно 4,4 литрови се оплакват от поне 10 серийни проблема и то все скъпо струващи простотии - боли ме като чета,че всички които имат и по един Лексус,говорят,че той е в пъти по-сигурен/надежден/здрав и т.н. и че единствената причина да държат БМВ-тата е любовта им към фирмата :bcry: :bcry:
Разбирам напълно истинските фенове на марката,които карат автомобили произведени до 1995 година :!: Ами така де,все пак тези автомобили са за каране,за да служат на човека,като чета как хората "трошат" пари по таралясниците си, си мисля как с паричната равностойност биха отишли и видяли неща за които само са си мечтали :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не е истина просто ...

Още нещо, в момента съм абсолютно убеден че БМВ губи най-яростните си фенове,под 'губи" имам предвид като потенциялни купувачи на актуалната стока на пазара :help:

Просто тези хора ще си карат автомобилите,които преди 10 и повече години бяха по върховете на всички класации по издръжливост и качество на изработката и ще са доволни 8) И докато карат и се радват на живота,другите ще се чудят какво да правят и ще правят "пътеки" към фирмените сервизи пълни с некадърници :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 20 Яну 2006, 22:06

Penchev написа:Томи, и мен ме боли адски много,като слушам и гледам за тези простотии :( :(

Не мога да се начудя как може да караш автомобил,който да ти къса нервите постоянно,да се изсипват чували с пари и да се радваш :?: :!: Чета из американските форуми,хората собственици на Е39-ки,главно 4,4 литрови се оплакват от поне 10 серийни проблема и то все скъпо струващи простотии - боли ме като чета,че всички които имат и по един Лексус,говорят,че той е в пъти по-сигурен/надежден/здрав и т.н. и че единствената причина да държат БМВ-тата е любовта им към фирмата :bcry: :bcry:
Разбирам напълно истинските фенове на марката,които карат автомобили произведени до 1995 година :!: Ами така де,все пак тези автомобили са за каране,за да служат на човека,като чета как хората "трошат" пари по таралясниците си, си мисля как с паричната равностойност биха отишли и видяли неща за които само са си мечтали :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не е истина просто ...

Още нещо, в момента съм абсолютно убеден че БМВ губи най-яростните си фенове,под 'губи" имам предвид като потенциялни купувачи на актуалната стока на пазара :help:

Просто тези хора ще си карат автомобилите,които преди 10 и повече години бяха по върховете на всички класации по издръжливост и качество на изработката и ще са доволни 8) И докато карат и се радват на живота,другите ще се чудят какво да правят и ще правят "пътеки" към фирмените сервизи пълни с некадърници :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев


Според мен проблема не е в марката,ами в икономиката... вече всички коли са ... как да го кажа еднодневки... изтича гаранцията .. и вече трябва да си купил новия модел.Пример тойота.
Изображение

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 21 Яну 2006, 0:15

MaXimal написа:Според мен проблема не е в марката,ами в икономиката... вече всички коли са ... как да го кажа еднодневки... изтича гаранцията .. и вече трябва да си купил новия модел.Пример тойота.


То със коя стока не е така.. всичко вече е еднодневка която се прави на място с ниско платен труд и лошо качество съответно! :evil:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 21 Яну 2006, 13:34

Това важи навсякъде-колкото повече части има дадена кола толкова е по-голяма вероятноста нещо да се осере.А най-големия проблем е в тая пуста конкуренция-фирмите пускат толкова много нови модели,че тестовите им центрове просто нямат нужното време да си свършат работата.Това е проблем предимно на Премиум класа в Европа-там борбата е постоянно набиване в колите на нова и нова електроника-докато колата просто не се превърне в ходещ процесор.Еми дизайна-в момента дизайнерите на Бмв правят 1 модел -за време 5пъти по-малко от преди-прост пример е,че от първата 5ца до Е34 има 2пъти по-малко нововаведения отколкото от е34 до сега

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Яну 2006, 17:12

OPASNO LUD написа:.. тестовите им центрове просто нямат нужното време да си свършат работата...
Да приемем 4е е така ;) Оба4е заЩо не си вземат поука от дефектите на по старите модели :?: :?: :?: Например тая грозна шайба дето на всеки ТДС и по рядко на М40 се е разбила да не би да не ИМ е направила впе4атление на ГОСПОДАТА от БМВ :?: :?: :?: И как са я подобрили :?: :arrow: :arrow: С оЩе по евтина и скапана дето на 6000 км се разбива :puke: Това ли нари4ат ДЪ УЛТИМАТЕ ДРИВИНГ МА6ИНЕ :?: Да я нарекат ДЪ УЛТИМАТЕ СЕРВИЗИНГ МА6ИНЕ майка им евтина :!: А Японците как успяват да ги направят здрави :?: Аз Ще ВИ кажа.... с пове4е ум и по малко АЛ4НОСТ :!: :!: :!: Взимат толкова пари на хората а какво им прелагат :?: Супермодерни изделия с ка4еството на китайска изработка :puke:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 22 Яну 2006, 0:15

Ми на мене бившата кола-525д не ми даваше никакви непредизвикани проблеми,а по двигателя до 270хилки не беше барано грам.'Големите'' проблеми бяха в електрониката- 3-4пъти климаттроника се побъркваше и решаваше че е -40 през лятото,а на 270-нов колектор на турбото впоследсвие 2 препрограмирания на електрониката на двигателя,а другите ми ремонти,като изключими завесата и страничната завеса изгърмяли при удар в дупка заради засичане(не е по вина на бмв) са си били по график-надявам се и новата ми кола да е такава

Предишна

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook