прекъсва помощ :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
прекъсва помощ :(
значи колата е 320 купе 94-та ванос, като я запаля студена работи като чесовник, пали лесно форсира се всичко ОК, но .. като я покарам и загрее напълно до средата ...настава АД напрао прекъсва когато си изка на 5.500 първо после на 4...на 3500 на 2.. и накрая на 1500 оборота побива нос и краи, пука от пред гарми по гарнетата като и настъпя газта до краи неможе да се изфорсира на 2500 спира не набира едвам 60 на 5-та ужас направо вчера я карах на стенд да я закачат, и там ми казха че ламбда сондата е заминала купих я смених я и за момент почна да се оправя... но след 30 мин пак се прецака
на стенда показва че нещо ваноса не бачка като хората... горивен филтар е сменен ваздушен същто. моля някои ако е имал таъв проблем да каже какво да правя или каде да я закарам... благодаря предварително

Последна промяна PEEL_OFF на 20 Ное 2007, 7:00, променена общо 1 път
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
Колега, както ги описваш нещата колата ти пали и работи нормално докато загрява, т.е. докато горивната смес (подаването на бензин) се управлява от стъпковото моторче и почва да прекъсва когато инжекциона си мине в нормалния режим на работа.
Ако е VANOS-а или клапаните въобще, това би трябвало да се отразява до голяма степен и на паленето и на работата на студено (все пак ако диагностиката е открила грешка, каква е тя)
Това което описваш "пука от пред гарми по гарнетата като и настъпя газта до краи неможе да се изфорсира" може да е и от момента на подаване на искрата към цилиндрите и от управлението на клапаните, но както казах и по-горе, би трябвало да се отрази на паленето и загряването.
Според мен по-скоро е нещо в образуването и подаването на горивната смес (бедна или по-скоро твърде богата смес) и момента на впръскване, провери стъпковото моторче датчика на коляновия вал и ламбда сондата (независимо, че си я сменил има доста ментета)
Ако е VANOS-а или клапаните въобще, това би трябвало да се отразява до голяма степен и на паленето и на работата на студено (все пак ако диагностиката е открила грешка, каква е тя)
Това което описваш "пука от пред гарми по гарнетата като и настъпя газта до краи неможе да се изфорсира" може да е и от момента на подаване на искрата към цилиндрите и от управлението на клапаните, но както казах и по-горе, би трябвало да се отрази на паленето и загряването.
Според мен по-скоро е нещо в образуването и подаването на горивната смес (бедна или по-скоро твърде богата смес) и момента на впръскване, провери стъпковото моторче датчика на коляновия вал и ламбда сондата (независимо, че си я сменил има доста ментета)
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
ако детчика на вала или стъпковото моторче са се прецакали няма ли да изкара грешка при закачането на стенд ?
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
иначе се допитах до мнението на един приятел момтиор и тои каза че от клапани или разтегната верига неможе да прави така. но иначе се самнявам в ваноса ? на стенда маистора каза пурво че се е прецакало там електромагнитната му част но после я закачи към един уред и някакси променяше предварението на двгателя. значи това би трябвало да ряботи, нз просто нз за това ако някои знае човек които си разбира от работата да свирка...
- PEEL_OFF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Умрело е36
- Мечтае да кара: кола на газ...
а как се проверява дали работи стъпковото моторче ? а и друго дебитомера може ли да е намесен в тая изтория ?
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
PEEL_OFF написа:а как се проверява дали работи стъпковото моторче ? а и друго дебитомера може ли да е намесен в тая изтория ?
ако е от дебитомера ще се усеща и докато е студена, и на място ще ти прекъсва.
4 8 15 16 23 42
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Абе не е баш така, ако е дебитомера може да прави 1000 различни неща, според мен е много вероятно там да е проблема, а стъпковото моторче не разбрахте ли че играе роля САМО при работа на празен ход и не може да прави такива поразии по време на движение!
Колега, не си писал да не би да имаш газ, да ти е гърмяла нещо? Провери ли да не смуче въздух от някъде след дебитомера? Иначе това са нещата, ако си сигурен в свещите, кабелите и бобината и датчиците на двата вала...ама тях принципно би трябвало да ги хване диагностиката. А има и един датчик за температурата на мотора, дето като е топла ако прави поразии, може да прави богата смес като за студено и затова да ти прави така;)
Колега, не си писал да не би да имаш газ, да ти е гърмяла нещо? Провери ли да не смуче въздух от някъде след дебитомера? Иначе това са нещата, ако си сигурен в свещите, кабелите и бобината и датчиците на двата вала...ама тях принципно би трябвало да ги хване диагностиката. А има и един датчик за температурата на мотора, дето като е топла ако прави поразии, може да прави богата смес като за студено и затова да ти прави така;)

- Kurt Vagner
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Жената да мърка
Колега имах същия проблем и се оказа бензина който сипвам .... Сипвай само 100 октана от по известни бензиностанции Омв Шел Лукойл !
Колега имах подобен проблем,каде ли не ходих и нищо и нямаше на колата а само се учеха разни майстори.Отвориха ми дебитомера понеже показвала някаква грашка на ланда контрол и пак нищо.Накрая се оказа вакумрегулатора на инжекторната-бензинова рейка, подаваше бензин кьм колекторите и бьркаше тотално горивната смес и ми гореше 40л/100км.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Ства вапрос за това под номр 6.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Ства вапрос за това под номр 6.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани