Табло БМВ 325

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2004

Табло БМВ 325

Мнение от azer » 12 Фев 2004, 4:05

Здравейте, интересувам се от трите букси отзад на таблото, коя за какво е и на кои пера какво се подава. Т.е. на кратко казано ел. схемата на връзките на таблото. Не можах да намеря нищо по въпроса и затова ще се радвам ако някой ми помогне. Предварително брагодаря. Номера на таблото е 621136750 . Имам ETK за БМВ, но там няма това което ми трябва, гледах също и в workshop-a и Caps.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 12 Фев 2004, 15:59

Добре дошъл! Тук във форума имаше линкове към някои сайтове с такива схеми, а също и към един руски сайт ако не се лъжа където имаше цяла книжка за поддръжка на БМВ-та. Пробвай да ги намериш с търсачката на форума.
let the BMW be with you

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2004

Мнение от azer » 12 Фев 2004, 17:09

Мерси мерси, но ако щеш вярваи изкъчкаш всичко няма и няма, всичките са с три букси по 26 пера, а това табло е с 2 букси с 26 пера и една с 12 пера. Продължавам фа си ровичкам, ама 8 часа стана вече не съм ставал и мисля че някои ме е метнал с това табло, като ми е казал че е от тройка, много прилича на такова и мисля че е дизел, защото е до 5000 оборота :(
Айде със здраве ...

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Фев 2004, 17:37

azer написа:Мерси мерси, но ако щеш вярваи изкъчкаш всичко няма и няма, всичките са с три букси по 26 пера, а това табло е с 2 букси с 26 пера и една с 12 пера. Продължавам фа си ровичкам, ама 8 часа стана вече не съм ставал и мисля че някои ме е метнал с това табло, като ми е казал че е от тройка, много прилича на такова и мисля че е дизел, защото е до 5000 оборота :(
Айде със здраве ...


Дизел е братче :D
Пребий го тоя :evil:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2004

Мнение от azer » 12 Фев 2004, 17:59

Ами това че е дизел ... няма значение, но върпоса ми е от къде мога да намеря схемата на това табло, че не ми се отваря да прозвънявам всички пера :( знам номера 621136750, но не мога да намеря табло с такъв номер, единственото верно е че 62 е за таблата на всички БМВ-та. Ако мога да разбера от каква кола е точно, по лесно ще намеря електрическата схема, ама .... ще видим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.02.2003

Re: Табло БМВ 325

Мнение от Anton Anastasov » 12 Фев 2004, 18:49

azer написа:...Номера на таблото е 621136750 . Имам ETK за БМВ, но там няма това което ми трябва, гледах също и в workshop-a и Caps.


Според мен на този номер му липсват две цифри.
Аз проверих в ЕТК-то - наистина нищо не излиза - чака за още цифри.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2004

Re: Табло БМВ 325

Мнение от azer » 12 Фев 2004, 19:39

Anton Anastasov написа:
azer написа:...Номера на таблото е 621136750 . Имам ETK за БМВ, но там няма това което ми трябва, гледах също и в workshop-a и Caps.


Според мен на този номер му липсват две цифри.
Аз проверих в ЕТК-то - наистина нищо не излиза - чака за още цифри.


Аз имам ЕТК-то, но не ми е пълно май :( . Я виж дали има електрическата схема на 62_0292 Instrument cluster. В това ЕТК изобщо има ли ел. схеми ? или е само за справка и поръчване. От 1 ден го имам .... и още не съм наясно какво точно има в него.
Ето такова нещо ми трябва, но буксите да са 2х26 и една с 12 пера.
:arrow: :arrow: :arrow: http://bubu.to/azer/remont/8.pdf

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 12 Фев 2004, 20:00

Няма схеми нито в ETK нито в TIS. ETK е каталог за резервните части. Тоя файл, дето даваш линк към него е от http://www.diakom.ru. Иди там и си намери каквото ти трябва. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2004, 20:08

най вероятно е 318тдс или пък 325тдс , но както и да е аз не знам какво то4но си намислил , можеби иска6 да го преработи6 така 4е да пасне на твойта кола , без отваряне няма да мине :) , ще трябва да разсглобиш и двете и малко да се попипа вътре :) ако иска6 звънни 098493 522 иво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 12 Фев 2004, 20:20

Незнам ти къде си гледал, но току що проверих във www.diakom.ru и таблото на 325i 1994 г. е точно с две букси по 26 и една с 12 пина. Става въпрос за схемата Instrument Cluster Circuit 1 8) .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2004, 20:34

Dimitar написа:Незнам ти къде си гледал, но току що проверих във www.diakom.ru и таблото на 325i 1994 г. е точно с две букси по 26 и една с 12 пина. Става въпрос за схемата Instrument Cluster Circuit 1 8) .



:) 325 няма с оборотомер до 5000 оборота

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2004

Мнение от azer » 12 Фев 2004, 21:54

ludiagsm Мерси че си се ангажирал, но определено не е 325i защото на 5000 да изключва !!! На таблото а и на всички пластмасови части пише 96, но не знам от коя година е модела, а не самата кола. Най-много прилича на 1992, ама утре ще видя като се развихря какво ще стане :)
Мерси на всички и ще пиша какво се получи в крайна сметка :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 12 Фев 2004, 23:33

ludiagsm написа::) 325 няма с оборотомер до 5000 оборота


Обиждаш ме 8) . Мисълта ми беше, че на всички схеми дето ги гледах таблото е с три конектора A, B и C. А и B са с по 26 пина, а С с 12. Даже и във въпросния файл, дето azer го е постнал са така, само че на конектор С са показани само пиновете, които са свързани (в случая 3, след 1992 има още един сигнал на този конектор, който отива към модула за управление на светлините). Мойто табло е със същите конектори. Предполагам, че и на другите е така.
А, че таблото е от дизел, няма съмнение. Аз поне не съм чувал за бензин с по-малко от 6000 ограничител.

Между другото azer - за какво е цялата тая гимнастика?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 12.02.2004

Мнение от azer » 12 Фев 2004, 23:43

Тя гимнастиката да стане тогава ще кажа, не знам дали че стане далаверата, щото много много с БМВ вземане даване съм нямал, ама електрониката си електроника, та ... Като стане ще кажа какво съм правил, мисля че ще ви е интересно, но ... Да стане пък тогава ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 13 Фев 2004, 14:01

Dimitar написа:
ludiagsm написа::) 325 няма с оборотомер до 5000 оборота


....quote]


сори ако съм те обидил, не е било нарочно :)

та по същество: на мойта кола (аз фабри4но бях Е36 316i 1992 май месец ) първото табло беше с часовник на маястото на оборотомера , естествено исках да го заменя за такова с оборотомер и икономайзер, когато свалих таблото има6е три конектора два еднакви (не си спомням с колко пина бяха но предполагам 4е е колкото казва6 по горе) и един по малък конектор , първото табло с което опитах скоростомера бе6е ок но оборотомера показва6е с около 2000 оборота по-малко, после се оказа 4е било от е36 320 1992, след това сложих от 318 1992 и вси4ко си бе6е ок, по късно когато насадих М42 318ис смених и таблото от 318ис 1993г за6тото не знаех с колко км/ч карам :) идеята тук е 4е и трите вида са с еди и същи конектори



другия момент с разликите идва от там 4е бензиновата кола работи по разли4ен принцип в сравнение с дизела от там и сигнала към оборотомерао идва от разли4ен изто4ник, малко по сложно става и със сигналите към икономайзера от там идват разликите в таблата


та без отваряне няма да мине :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook