проблем с автоматика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с автоматика
Здравейте, искам да питам на някой колега с автоматична Е36 случвало ли му се е следното нещо: спирам рязко и автоматика сам си натиска съединител един вид, до колкото знам турбината играе тази роля. Обаче като тръгвам не го зацепва пак и колата форсира на място и след 2-3 секунди се оправя. А днес ми се случи и въобще да не се оправи докато не подадох газ. То е ясно че ме чакат 4 цифрени суми, но искам да знам дали да карам колата или може да се доразвали нещо?
We love you Ronnie!
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Какво означава съединителя да отцепва?!?
При спиране оборотите си падат до около 700. Като пуснеш спирачката и колата съвсем леееко започва да увлича без газ, ако е на равно - при теб това ли не се получава?
Лампата за кутията на таблото не ти ли светва?
Маслото как е - кога е сменяно; течове?
П.п. Няма гаранция, че те чакат чак четирицифрени суми
Но е сигурно, че ако има нещо нередно, няма да се оправи сама. По-скоро ще се влоши (сумата ще се увеличи
)
При спиране оборотите си падат до около 700. Като пуснеш спирачката и колата съвсем леееко започва да увлича без газ, ако е на равно - при теб това ли не се получава?
Лампата за кутията на таблото не ти ли светва?
Маслото как е - кога е сменяно; течове?
П.п. Няма гаранция, че те чакат чак четирицифрени суми

Но е сигурно, че ако има нещо нередно, няма да се оправи сама. По-скоро ще се влоши (сумата ще се увеличи

При отпускане на спирачката тръгва без газ, но не и като спирам рязко. Например излизам назаден бързо от някаде, наковавам спирачка, превключвам на Д и колата вдига обороти, но не тръгва и след малко се чува удряне и тръгва рязко. Все едно държи съединителя натиснат за малко и го отпуска рязко. А ако не натискам газта не ще да тръгне.
Маслото го смених скоро, течове не съм забелязъл. Лампата веднъж светна - времето беше влажно и имах проблеми с датчиците за алармата, непрекъснато се включваше. Изключих акумулатора и на сутринта паля и лампата светва. Шаш и паника. Пак изключих акумулатора и я оставих да поизсъхне (предполагам е влязла влага не кадето трябва) и след това лампата не светеше вече.
Един приятел ми каза, че ако съм късметлия ще мина с почистване на мозък, но може и турбината да е за смяна.
Маслото го смених скоро, течове не съм забелязъл. Лампата веднъж светна - времето беше влажно и имах проблеми с датчиците за алармата, непрекъснато се включваше. Изключих акумулатора и на сутринта паля и лампата светва. Шаш и паника. Пак изключих акумулатора и я оставих да поизсъхне (предполагам е влязла влага не кадето трябва) и след това лампата не светеше вече.
Един приятел ми каза, че ако съм късметлия ще мина с почистване на мозък, но може и турбината да е за смяна.
We love you Ronnie!
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Значи, ако ти го прави само при превключване от R на D или обратно е нормално да изчакаш около секунда да си качи налягане в т.нар. логика (мозък); да си отцепи и зацепи съответните съединители, предавки, валове.
Винаги оставяй малко време на логиката и механизмите да сработят. Никога не давай рязко газ веднага след като си преместил лоста. И никога не го прави в движение, освен на 3, 2 или 1 (с адекватна скорост, естествено)
Предполагам я караш грамотно - не правиш такива работи. Да не би проблема да се е появил след смяната на маслото? Нивото дали е измерено точно? На читаво място ли го сменя, или някой се е учил на твоята кола?
Пък ако ти е светвала лампата по-добре я закарай на тест да ти прочетат грешките. Може и да няма връзка с алармата или влагата...


Предполагам я караш грамотно - не правиш такива работи. Да не би проблема да се е появил след смяната на маслото? Нивото дали е измерено точно? На читаво място ли го сменя, или някой се е учил на твоята кола?
Пък ако ти е светвала лампата по-добре я закарай на тест да ти прочетат грешките. Може и да няма връзка с алармата или влагата...
Ами започна около 3к км след смяната на маслото, но съм го сменил при надежден човек и със сигурност е сложил добро масло. Побра около 2-3 литра. А лошото е, че го прави не само от Р на Д. При всяко по-рязко натискане на спирачката го прави. А си карам нормално по принцип, не местя лоста в движение, ползвам кикдауна само.
Каде могат да ми прочетат грешките? Навсякъде, където правят диагностика ли?
Каде могат да ми прочетат грешките? Навсякъде, където правят диагностика ли?
We love you Ronnie!
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

Бързай, и да смениш и филтър-а!!!!
Ако след това не се оправи -> нова кутия!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Exy написа:Ами започна около 3к км след смяната на маслото, но съм го сменил при надежден човек и със сигурност е сложил добро масло. Побра около 2-3 литра. А лошото е, че го прави не само от Р на Д. При всяко по-рязко натискане на спирачката го прави. А си карам нормално по принцип, не местя лоста в движение, ползвам кикдауна само.
Каде могат да ми прочетат грешките? Навсякъде, където правят диагностика ли?
Моята събира около 6 литра

- Jeison
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: петица
- Мечтае да кара: икс петица
Exy написа:При отпускане на спирачката тръгва без газ, но не и като спирам рязко. Например излизам назаден бързо от някаде, наковавам спирачка, превключвам на Д и колата вдига обороти, но не тръгва и след малко се чува удряне и тръгва рязко. Все едно държи съединителя натиснат за малко и го отпуска рязко. А ако не натискам газта не ще да тръгне.
Маслото го смених скоро, течове не съм забелязъл. Лампата веднъж светна - времето беше влажно и имах проблеми с датчиците за алармата, непрекъснато се включваше. Изключих акумулатора и на сутринта паля и лампата светва. Шаш и паника. Пак изключих акумулатора и я оставих да поизсъхне (предполагам е влязла влага не кадето трябва) и след това лампата не светеше вече.
Един приятел ми каза, че ако съм късметлия ще мина с почистване на мозък, но може и турбината да е за смяна.
Може ли да попитам как изглежда лампата. И аз карам 320 автомат и ми се е случвало същото няколко пъти. Лампата, която ми светкаше е жълта запчатка с удивителна в средата.
На този свят има две неща, които са безкрайни - Вселената и глупостта на хората, но не съм сигурен за първото !
В момента и аз карам една 318i автоматик и имах същия проблем, но смених маслото на скоростите и с хубаво и м/у другото имаше доста липса на масло.
Колата се оправи и резултатът беше: нужда от доливане на масло в скоростите и за моя сигурност смяна на същото с истинско масло.
P.S.
А относно диагностиката: на теста с компютъра не ми изкара никакви грешки никъде.
Колата се оправи и резултатът беше: нужда от доливане на масло в скоростите и за моя сигурност смяна на същото с истинско масло.
P.S.
А относно диагностиката: на теста с компютъра не ми изкара никакви грешки никъде.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани