twin-tec klr-bm04
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- whitewidow!
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 31.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i
twin-tec klr-bm04
Здравейте! Мисля че това чудо започва да бучи 1мин. след като стартирам двигателя, а продължителността е 4-5 сек. Това само при първо палене на студен двигател.Някакви идеи дали ниастина е възможно да е от него или от другото чудо под него? Подлежат ли на ремонт?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: twin-tec klr-bm04
whitewidow! написа:Здравейте! Мисля че това чудо започва да бучи 1мин. след като стартирам двигателя, а продължителността е 4-5 сек. Това само при първо палене на студен двигател.Някакви идеи дали ниастина е възможно да е от него или от другото чудо под него? Подлежат ли на ремонт?
А какво е това- оригинално към винта на тампона на амортисьора, няма нищо закрепено.
- whitewidow!
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 31.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i
Re: twin-tec klr-bm04
Незнам, така е купих преди 12 г. от германия, точно под него има още едно подобно, плюс това голямото цилиндрично тяло в ляво.Бученето е със сигурност в едно от тези три неща!
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: twin-tec klr-bm04
И аз съм виждал същото на 316ка и се чудих какво е. Влиза вакум от колектора в него, а отдолу излиза по-дебел вакумен маркуч и пак влиза към дросела. Поне в тоя случай, който аз видях.



- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: twin-tec klr-bm04
Това му е електронния блок. Едва ли е проблем, че бучи след изгасяне, ако не записва грешки за него.
Иначе при моторите му казват SAS, а тук май е SAP. Secondary Air System/Pump. Kолата вероятно е американска за да го има.
Иначе при моторите му казват SAS, а тук май е SAP. Secondary Air System/Pump. Kолата вероятно е американска за да го има.
Re: twin-tec klr-bm04
колега, тва нещо няма как да ти бучи... такова имах на компакта, слагат го за да намали вредните емисии при студен мотор, в белите страни го ползват за да си намалят данъка, тука и два катализатора да имаш се тая
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани