twin-tec klr-bm04

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 31.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 316i

twin-tec klr-bm04

Мнение от whitewidow! » 04 Сеп 2016, 15:32

IMAG0637.jpg
Здравейте! Мисля че това чудо започва да бучи 1мин. след като стартирам двигателя, а продължителността е 4-5 сек. Това само при първо палене на студен двигател.Някакви идеи дали ниастина е възможно да е от него или от другото чудо под него? Подлежат ли на ремонт?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: twin-tec klr-bm04

Мнение от zvetiko » 04 Сеп 2016, 16:03

whitewidow! написа:
IMAG0637.jpg
Здравейте! Мисля че това чудо започва да бучи 1мин. след като стартирам двигателя, а продължителността е 4-5 сек. Това само при първо палене на студен двигател.Някакви идеи дали ниастина е възможно да е от него или от другото чудо под него? Подлежат ли на ремонт?


А какво е това- оригинално към винта на тампона на амортисьора, няма нищо закрепено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 31.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 316i

Re: twin-tec klr-bm04

Мнение от whitewidow! » 04 Сеп 2016, 16:26

Незнам, така е купих преди 12 г. от германия, точно под него има още едно подобно, плюс това голямото цилиндрично тяло в ляво.Бученето е със сигурност в едно от тези три неща!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: twin-tec klr-bm04

Мнение от ЦецоДоктора » 05 Сеп 2016, 16:51

И аз съм виждал същото на 316ка и се чудих какво е. Влиза вакум от колектора в него, а отдолу излиза по-дебел вакумен маркуч и пак влиза към дросела. Поне в тоя случай, който аз видях. :dunno: :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: twin-tec klr-bm04

Мнение от bum_bum » 05 Сеп 2016, 18:29

Това му е електронния блок. Едва ли е проблем, че бучи след изгасяне, ако не записва грешки за него.

Иначе при моторите му казват SAS, а тук май е SAP. Secondary Air System/Pump. Kолата вероятно е американска за да го има.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Re: twin-tec klr-bm04

Мнение от Игнатов » 27 Сеп 2016, 13:30

колега, тва нещо няма как да ти бучи... такова имах на компакта, слагат го за да намали вредните емисии при студен мотор, в белите страни го ползват за да си намалят данъка, тука и два катализатора да имаш се тая

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook