Смяна на ангренаж М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Смяна на ангренаж М40
Колеги, направих едно бързо сваляне на глава на моето БМВ М40 318и след което претърпя пълно обслужване, надуване, пасване клапани, гумички, нови повдигачи и едни малки пулчета които седят над клапана. След сглобяването на главата ми направи впечатление че вала спрямо зъбното колело има лек луфт в шпонковия канал! Колата пали върви много малко по мудна е от преди пали задоволително добре но е шумна на 2000 оборота, трябва ли да го има този луфт (на ляво на дясно) на ангенажното колело в шпонковия канал на вала преди стягане на централния болт и каква е вероятността да е мръднало с половин зъб от центровката и от там да е по малкото вървене !
Благодаря и Поздрави.
Благодаря и Поздрави.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани