Смяна на ангренаж М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 2.02.2011
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
Мечтае да кара: РЕТРО автомобил

Смяна на ангренаж М40

Мнение от Ta4kata » 05 Яну 2016, 22:23

Колеги, направих едно бързо сваляне на глава на моето БМВ М40 318и след което претърпя пълно обслужване, надуване, пасване клапани, гумички, нови повдигачи и едни малки пулчета които седят над клапана. След сглобяването на главата ми направи впечатление че вала спрямо зъбното колело има лек луфт в шпонковия канал! Колата пали върви много малко по мудна е от преди пали задоволително добре но е шумна на 2000 оборота, трябва ли да го има този луфт (на ляво на дясно) на ангенажното колело в шпонковия канал на вала преди стягане на централния болт и каква е вероятността да е мръднало с половин зъб от центровката и от там да е по малкото вървене !
Благодаря и Поздрави.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook