Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Здравейте колеги,в дилема съм между регулируемо спортно окачване от китайските или пружини айбах на стандартните амортисьори?Със 17 ки съм 225/45/17 на седан.Кое бихте предпочели вие,колата не е всекидневка?Благодаря.
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Аз лично на всекидневната кола съм със сток окачване и бих сложил само регулируемо чат пат да го свалям за мероприятия. На другата кола съм със спортно окачване (амортисьори и пружини) - нерегулируемо. Като цяло ако не е евридейка според мен е по-добре марково окачване дори и да не е регулируемо.
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Бюджета ми е макс 500 лв.Имам айбах пружини обаче амортите са за смяна и сега се чудя дали да сменям 4 аморта или направо китайско регулируемо?Дали ще друса повече от айбаха?Спрямо оригиналните и айбаха разликата е,че с айбаха е по ниска друго нищо.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Доста приятели карат с китайци регулируеми и да ти кажа меко казано отвратително вози.
Само на визия го докарват, ама мен не ми стига
Само на визия го докарват, ама мен не ми стига

- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Tisho_BMW написа:Бюджета ми е макс 500 лв.Имам айбах пружини обаче амортите са за смяна и сега се чудя дали да сменям 4 аморта или направо китайско регулируемо?Дали ще друса повече от айбаха?Спрямо оригиналните и айбаха разликата е,че с айбаха е по ниска друго нищо.
Мда ще друса повече от айбаха. Вземи си едни нови стокови амортесьори и си карай возията със спортна пружина и сток амортесьор е поносима.Минеш ли на китаец амортесьор ще се возиш в каручка.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
edimen написа:Tisho_BMW написа:Бюджета ми е макс 500 лв.Имам айбах пружини обаче амортите са за смяна и сега се чудя дали да сменям 4 аморта или направо китайско регулируемо?Дали ще друса повече от айбаха?Спрямо оригиналните и айбаха разликата е,че с айбаха е по ниска друго нищо.
Мда ще друса повече от айбаха. Вземи си едни нови стокови амортесьори и си карай возията със спортна пружина и сток амортесьор е поносима.Минеш ли на китаец амортесьор ще се возиш в каручка.
Нали това е идеята на спортното окачване. То ако не е по твърдо и стегнато няма да се нарича спортно. Разграничавайте целта с която са направени оригиналните и спортните амортисьори, та макар и китайци. С TuningArt регулируемо с което са масовите е36-ци в България си се усеща всяка бабуна на пътя и върви стегнато. (с такова окачване съм) Няма как да вози меко. Няма хем спортно хем с возия на мерцедес.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
dynalias написа:edimen написа:Tisho_BMW написа:Бюджета ми е макс 500 лв.Имам айбах пружини обаче амортите са за смяна и сега се чудя дали да сменям 4 аморта или направо китайско регулируемо?Дали ще друса повече от айбаха?Спрямо оригиналните и айбаха разликата е,че с айбаха е по ниска друго нищо.
Мда ще друса повече от айбаха. Вземи си едни нови стокови амортесьори и си карай возията със спортна пружина и сток амортесьор е поносима.Минеш ли на китаец амортесьор ще се возиш в каручка.
Нали това е идеята на спортното окачване. То ако не е по твърдо и стегнато няма да се нарича спортно. Разграничавайте целта с която са направени оригиналните и спортните амортисьори, та макар и китайци. С TuningArt регулируемо с което са масовите е36-ци в България си се усеща всяка бабуна на пътя и върви стегнато. (с такова окачване съм) Няма как да вози меко. Няма хем спортно хем с возия на мерцедес.
Колега,не ме бърка чак толкова как вози все пак и на 17 ки,проблема ми е дали ще издържи повече от оригинални аморти с пружини айбах?А също и ако искам да кача в багажника някакъв товар как ще се представи регулируемото,не ми трябва да е много ниска.
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
@dynalias Човека пита дали китаеца ще му друса повече от айбах пружини на сток амотресьори.. Гледай какво се пише. никой не говори за возия "като на мерцадес". Евтините китайци са за визия и някоя начална кола за дрифт и издевателства. Нито като надежност са кой знае какво нито стабилността е по-добра от на билщайн б8 с пружини, просто са евтин вариант на спортно окачване.
"Тука през интернета не мога да гадая кое-колко ще изкара това зависи от много фактори. Но на китаец за надежност особоно в този ценови клас просто не бих разчитал" По нагоре съм написал моето мнениеq за при този бюджет нещата за евридей бих оставил пружини и нови амортесьори, а за издевателства евтиния китаец. Като цяло и двата варианта са компромис с нещо, ако искаш нещо читаво и истинско цените са други, но подходи с читави части от самото начало, това е моето мнение което не е мередавно всеки се решава за него
Tisho_BMW написа:Колега,не ме бърка чак толкова как вози все пак и на 17 ки,проблема ми е дали ще издържи повече от оригинални аморти с пружини айбах?А също и ако искам да кача в багажника някакъв товар как ще се представи регулируемото,не ми трябва да е много ниска.
"Тука през интернета не мога да гадая кое-колко ще изкара това зависи от много фактори. Но на китаец за надежност особоно в този ценови клас просто не бих разчитал" По нагоре съм написал моето мнениеq за при този бюджет нещата за евридей бих оставил пружини и нови амортесьори, а за издевателства евтиния китаец. Като цяло и двата варианта са компромис с нещо, ако искаш нещо читаво и истинско цените са други, но подходи с читави части от самото начало, това е моето мнение което не е мередавно всеки се решава за него

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
За надеждност моят TuningArt е сложен 2009 година и до ден днешен имам само разбити долни тампони на задните амортисьори. За тия пари не знам колко повече искате да изкарат.
За товарене съм качвал 4 човека с багаж и колата клеква малко и става равна отпред и отзад иначе задницата седи леко по вирната. Вдигната е възможно най-високо и само така я карам. За мен ако не си някакъв маниак и обичаш да е стегната и твърда го вземи, иначе не е за теб! Това окачване е за хората каращи нормални е36-ци който искат да усещат че се возят в спортен автомобил, но не на цената на още едно е36. Все пак има доста разлики между е36 за писта, за всеки ден и маниакално сипване на пари. Мнооого разлика има между оригиналното окачване и това. С оригиналното окачване в колата моето лично усещане е все едно плувам в басейн и се клати гадно. Това е моето мнение и не държа да го споделяте и вие.

history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
За визията тя си я има с пружините айбах,но задницата подскача доста и е мека,а искам да е твърда и да не подскача толкова.Явно това е от изпусналите амортисьори.Колата ще се кара повече градско 1.8 е и не съм за писта и тем подобни,повече за возене в града и за кафенца,а за извън града и за работа имам друга кола.
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Едни sachs/boge амортисьори за м-тех окачване и ще заспи според мен. На половината от цената на китайците.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Tisho_BMW написа:За визията тя си я има с пружините айбах,но задницата подскача доста и е мека,а искам да е твърда и да не подскача толкова.Явно това е от изпусналите амортисьори.Колата ще се кара повече градско 1.8 е и не съм за писта и тем подобни,повече за возене в града и за кафенца,а за извън града и за работа имам друга кола.
Обърни внимание на червения текст

georgivar написа:Едни sachs/boge амортисьори за м-тех окачване и ще заспи според мен. На половината от цената на китайците.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Tisho_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 4.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E36 черна,Е60 синя
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
~Мишо~ написа:Tisho_BMW написа:За визията тя си я има с пружините айбах,но задницата подскача доста и е мека,а искам да е твърда и да не подскача толкова.Явно това е от изпусналите амортисьори.Колата ще се кара повече градско 1.8 е и не съм за писта и тем подобни,повече за возене в града и за кафенца,а за извън града и за работа имам друга кола.
Обърни внимание на червения текст
georgivar написа:Едни sachs/boge амортисьори за м-тех окачване и ще заспи според мен. На половината от цената на китайците.Колегата ти е дал верния отговор.
A цена за м-тех нови аморти предни и задни?
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
Аз съм с пружини и предни амортисьори AC Schnitzer а отзад амортисьорите са ми BOGE sport и спрямо окачване JOM примерно возията ми е в пъти по-мека и комфортна а колата си е доста твърда.
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Регулируемо окачване или пружини айбах на седан?
dynalias написа:За надеждност моят TuningArt е сложен 2009 година и до ден днешен имам само разбити долни тампони на задните амортисьори. За тия пари не знам колко повече искате да изкарат.За товарене съм качвал 4 човека с багаж и колата клеква малко и става равна отпред и отзад иначе задницата седи леко по вирната. Вдигната е възможно най-високо и само така я карам. За мен ако не си някакъв маниак и обичаш да е стегната и твърда го вземи, иначе не е за теб! Това окачване е за хората каращи нормални е36-ци който искат да усещат че се возят в спортен автомобил, но не на цената на още едно е36. Все пак има доста разлики между е36 за писта, за всеки ден и маниакално сипване на пари. Мнооого разлика има между оригиналното окачване и това. С оригиналното окачване в колата моето лично усещане е все едно плувам в басейн и се клати гадно. Това е моето мнение и не държа да го споделяте и вие.
Това е супер, че е изкарало 6 години, колко km си направи приблизително? Например аз на моето Koni yellow + H&R 30/15 купени нови за 13 месеца съм им направил около 25k km, към 60-70% от тях са градско. Като кача хора или товар колата остава същата височина не кляка, също не съм забелязал да ми създава повече проблеми от "нормалното задиране".
49 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани