За климатика става въпрос в тая жега ....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За климатика става въпрос в тая жега ....
За климатика става въпрос в тая жега ..... не ми включва първа степен като пусна климатика , втора я пуска като вдигне налягането , перката я тествах и работи и на двете степени .... изчетох какво ли не , но някой ако знае от какво се включва тая пуста първа степен , моля да пише , благодаря предварително !!! 

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
Погледна ли предпазитилите?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
релето за първа степен провери
и съответно предпазител за него
не помня номера му, но е някъде от станата на релетата там където е пантата на капака или е 5 или е 7.5 А
и съответно предпазител за него
не помня номера му, но е някъде от станата на релетата там където е пантата на капака или е 5 или е 7.5 А
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
Да използвам темата на колегата и за моята перка.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
///MBlitzz написа:Да използвам темата на колегата и за моята перка.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.
Може на извънградско, в задръстване не ти го препоръчвам... Отиди някой който разбира да ти я провери.

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
///MBlitzz написа:Да използвам темата на колегата и за моята перка.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.
С пускането на климатика, перката тръгва на 1ва степен. Някъде имаш "късо" може проблема да ти е в перката. Ако си с 6 цил. перката ти е с 2 намотки и може да е дала късо, ако си с 4 цил. първата степен минава през съпротивление. Щом горят предпязители, вероятно проблема е в перката.
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
jakson написа:Погледна ли предпазитилите?
Да .. Предпазители , релета , пинове .... двете степени иначе работят , пробвах ги директно на акомулатора но не идва ток на първа степен при пуснат климатик .... включва се втора степен като вдигне налягане на фреона
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
то първа степен не я ли пуска отново регулатора на налягането?
до колкото помня схемата и двете заключващи вериги отиват на този клапан и на самия темературен сензор
до колкото помня схемата и двете заключващи вериги отиват на този клапан и на самия темературен сензор
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
Виж autodata, там има схеми... каква ти е колата?
Аз те съветвам, да си прозвъниш веригите.
Може пък и релето, да се е развалило
Аз те съветвам, да си прозвъниш веригите.
Може пък и релето, да се е развалило
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
Да попитам и аз за един бушон.
Климатика ми беше празен. Напълних го преди месец и си заработи от раз. (дигитална клима, колата е 1.8ис 96та)
На другия ден, на която и степен да пусна, студено, топло каквото и да е не духаше. Разглобих колата, защото четох уж проблема бил в ТАРАЛЕЖ, намира се в шофьорските крака ЗАД въздуховода. Там подавах ток между пиновете но нищо не ставаше, нямаше изобщо никакъв ток на буксата?!
Оказа се обаче, че беше изгорял бушон номер 20 мисля, че беше. След това сложих друг бушон някакъв китайски и след 1-2 дни пластмасата на бушона се беше разтопила - беше се оголил проводника му?! Сложих сега хубав бушон и не гори, но за да изгори бушона трябва да има някакъв проблем?
Сега вече месец проблем нямам, но бушона винаги след каране на климатик е много горещ?
Климатика ми беше празен. Напълних го преди месец и си заработи от раз. (дигитална клима, колата е 1.8ис 96та)
На другия ден, на която и степен да пусна, студено, топло каквото и да е не духаше. Разглобих колата, защото четох уж проблема бил в ТАРАЛЕЖ, намира се в шофьорските крака ЗАД въздуховода. Там подавах ток между пиновете но нищо не ставаше, нямаше изобщо никакъв ток на буксата?!
Оказа се обаче, че беше изгорял бушон номер 20 мисля, че беше. След това сложих друг бушон някакъв китайски и след 1-2 дни пластмасата на бушона се беше разтопила - беше се оголил проводника му?! Сложих сега хубав бушон и не гори, но за да изгори бушона трябва да има някакъв проблем?
Сега вече месец проблем нямам, но бушона винаги след каране на климатик е много горещ?

- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
Колеги един бърз въпрос да не пускам нова тема,до компресора ми идва + но компресора не иска да завърти,от къде хваща маса това чудо или е изгорял.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
ако не отчита налягане в системата до колкото знам няма да пусне компресора
масата е от мотора
масата е от мотора
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
ares2 написа:ако не отчита налягане в системата до колкото знам няма да пусне компресора
масата е от мотора
ако няма налягане защо идва + на буксата на компресора а не тръгва


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
sims написа:ares2 написа:ако не отчита налягане в системата до колкото знам няма да пусне компресора
масата е от мотора
ако няма налягане защо идва + на буксата на компресора а не тръгвакато натисна копчето перката тръгва но компресора не...
Прецакан е електромагнитния шалтер, който се намира в шайбата на компресора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: За климатика става въпрос в тая жега ....
moni_is написа:За климатика става въпрос в тая жега ..... не ми включва първа степен като пусна климатика , втора я пуска като вдигне налягането , перката я тествах и работи и на двете степени .... изчетох какво ли не , но някой ако знае от какво се включва тая пуста първа степен , моля да пише , благодаря предварително !!!
Изгорял ти е резистора на перката и затова не ти тръгва първа степен. Резистора е 50w 1 ohm, писано е потърси по форума.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани