За климатика става въпрос в тая жега ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.07.2009
Местоположение: sofiq

За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от moni_is » 24 Юли 2015, 23:38

За климатика става въпрос в тая жега ..... не ми включва първа степен като пусна климатика , втора я пуска като вдигне налягането , перката я тествах и работи и на двете степени .... изчетох какво ли не , но някой ако знае от какво се включва тая пуста първа степен , моля да пише , благодаря предварително !!! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от jakson » 25 Юли 2015, 9:06

Погледна ли предпазитилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от ares2 » 25 Юли 2015, 9:19

релето за първа степен провери
и съответно предпазител за него
не помня номера му, но е някъде от станата на релетата там където е пантата на капака или е 5 или е 7.5 А
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: Троян

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от ///MBlitzz » 25 Юли 2015, 10:36

Да използвам темата на колегата и за моята перка.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от Haddess » 25 Юли 2015, 10:41

///MBlitzz написа:Да използвам темата на колегата и за моята перка.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.

Може на извънградско, в задръстване не ти го препоръчвам... Отиди някой който разбира да ти я провери.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от jakson » 25 Юли 2015, 10:48

///MBlitzz написа:Да използвам темата на колегата и за моята перка.
При пускане на климатика веднага ли трябва да се пусне и ел.перката или според температура/налягане потегля? Предпазител 16 ми беше изгорял ,смених го и перката тръгна но нямах фреон. Вчера го напълних и духа Много студено при външна 37 ,но ел.перката не тръгва и след оглед - бушона пак беше изгорял. Смених го и от тогава нито перка тръгва ,нито бушон прекъсва. Не мога да си обясня на какъв принцип работи тази перка и може ли климатика да работи без нея (само на виско) или се претоварва компресора. А перката когато тръгна след като смених бушона мисля ,чв работи само на 1ва степен.

С пускането на климатика, перката тръгва на 1ва степен. Някъде имаш "късо" може проблема да ти е в перката. Ако си с 6 цил. перката ти е с 2 намотки и може да е дала късо, ако си с 4 цил. първата степен минава през съпротивление. Щом горят предпязители, вероятно проблема е в перката.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.07.2009
Местоположение: sofiq

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от moni_is » 25 Юли 2015, 13:35

jakson написа:Погледна ли предпазитилите?

Да .. Предпазители , релета , пинове .... двете степени иначе работят , пробвах ги директно на акомулатора но не идва ток на първа степен при пуснат климатик .... включва се втора степен като вдигне налягане на фреона

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от ares2 » 25 Юли 2015, 23:47

то първа степен не я ли пуска отново регулатора на налягането?
до колкото помня схемата и двете заключващи вериги отиват на този клапан и на самия темературен сензор
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от jakson » 26 Юли 2015, 0:55

Виж autodata, там има схеми... каква ти е колата?
Аз те съветвам, да си прозвъниш веригите.
Може пък и релето, да се е развалило

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от k.milanov » 26 Юли 2015, 18:02

Да попитам и аз за един бушон.
Климатика ми беше празен. Напълних го преди месец и си заработи от раз. (дигитална клима, колата е 1.8ис 96та)
На другия ден, на която и степен да пусна, студено, топло каквото и да е не духаше. Разглобих колата, защото четох уж проблема бил в ТАРАЛЕЖ, намира се в шофьорските крака ЗАД въздуховода. Там подавах ток между пиновете но нищо не ставаше, нямаше изобщо никакъв ток на буксата?!
Оказа се обаче, че беше изгорял бушон номер 20 мисля, че беше. След това сложих друг бушон някакъв китайски и след 1-2 дни пластмасата на бушона се беше разтопила - беше се оголил проводника му?! Сложих сега хубав бушон и не гори, но за да изгори бушона трябва да има някакъв проблем?
Сега вече месец проблем нямам, но бушона винаги след каране на климатик е много горещ? :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от sims » 27 Юли 2015, 18:49

Колеги един бърз въпрос да не пускам нова тема,до компресора ми идва + но компресора не иска да завърти,от къде хваща маса това чудо или е изгорял.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от ares2 » 29 Юли 2015, 0:48

ако не отчита налягане в системата до колкото знам няма да пусне компресора
масата е от мотора
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is на Гняс

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от sims » 29 Юли 2015, 18:16

ares2 написа:ако не отчита налягане в системата до колкото знам няма да пусне компресора
масата е от мотора


ако няма налягане защо идва + на буксата на компресора а не тръгва :dunno: като натисна копчето перката тръгва но компресора не... :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от stony1 » 29 Юли 2015, 20:30

sims написа:
ares2 написа:ако не отчита налягане в системата до колкото знам няма да пусне компресора
масата е от мотора


ако няма налягане защо идва + на буксата на компресора а не тръгва :dunno: като натисна копчето перката тръгва но компресора не... :help:


Прецакан е електромагнитния шалтер, който се намира в шайбата на компресора.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: За климатика става въпрос в тая жега ....

Мнение от b00st » 29 Юли 2015, 21:51

moni_is написа:За климатика става въпрос в тая жега ..... не ми включва първа степен като пусна климатика , втора я пуска като вдигне налягането , перката я тествах и работи и на двете степени .... изчетох какво ли не , но някой ако знае от какво се включва тая пуста първа степен , моля да пише , благодаря предварително !!! :)

Изгорял ти е резистора на перката и затова не ти тръгва първа степен. Резистора е 50w 1 ohm, писано е потърси по форума.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook