M40B18 проблем с антифриза.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- JUST A FAN
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.06.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Жигула масларка
M40B18 проблем с антифриза.
Здравей,нов съм в групата както и в клуба,изчетох малко мнение по проблема ,но все пак реших да споделя проблема с вас и ще се радвам ако дискутираме.
Е36 с M40B18.Газ-Бензин
Преди две седмици все да гасне и докато след 5 мин каране обърнах внимание на индикацията за температура,че влиза в червения сектор,след което,отворих по бързия начин капака и се оказа,че щуцера на разширителния съд се е счупил и макручи е излязал от там е загуба на охладителна течност и загряване.Оправих проблема,изпилих щуцера вкарах по навътре маркуча,следва пробег от порядъка 500км и нов проблем налице! При нормално загрят мотор при изгасване на двигателя започва да тече охладителна течност от капачката на разширителния съд.Следва отново вода в охладителната система (след изстиване на двигателя),обезвъждушаване и запалване на двигателя-поведенето беше нормално след 20 мин работа индикатора за темп. отива в нормални граници(средно положение) каране още 20мин БЕЗ НИКАКВИ ТЕЧОВЕ ,след изгасване,отново изтича течност от капачката на разширителния съд и процедурата се повтаря.КОЛАТА СЕ КАРА НА БЕНЗИН,НА ГАЗ Е СЪЩАТА ИСТОРИЯ.
Предполагам,че има проблем с гарнитура на главата,но вашето мнение по въпроса колеги,ще ми бъде от полза-благодаря за което
Е36 с M40B18.Газ-Бензин
Преди две седмици все да гасне и докато след 5 мин каране обърнах внимание на индикацията за температура,че влиза в червения сектор,след което,отворих по бързия начин капака и се оказа,че щуцера на разширителния съд се е счупил и макручи е излязал от там е загуба на охладителна течност и загряване.Оправих проблема,изпилих щуцера вкарах по навътре маркуча,следва пробег от порядъка 500км и нов проблем налице! При нормално загрят мотор при изгасване на двигателя започва да тече охладителна течност от капачката на разширителния съд.Следва отново вода в охладителната система (след изстиване на двигателя),обезвъждушаване и запалване на двигателя-поведенето беше нормално след 20 мин работа индикатора за темп. отива в нормални граници(средно положение) каране още 20мин БЕЗ НИКАКВИ ТЕЧОВЕ ,след изгасване,отново изтича течност от капачката на разширителния съд и процедурата се повтаря.КОЛАТА СЕ КАРА НА БЕНЗИН,НА ГАЗ Е СЪЩАТА ИСТОРИЯ.
Предполагам,че има проблем с гарнитура на главата,но вашето мнение по въпроса колеги,ще ми бъде от полза-благодаря за което

- peshobmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M1
Re: M40B18 проблем с антифриза.
Пробвай с друга капачка.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: M40B18 проблем с антифриза.
Сигурен ли си , че е обезвъздушена както трябва?
- JUST A FAN
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.06.2015
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Жигула масларка
Re: M40B18 проблем с антифриза.
Проблема се реши с нова капачка.Ако има отново проблеми ще се допитвам до вас.Благодаря 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани