До колегите с присадени двигатели.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

До колегите с присадени двигатели.

Мнение от dynalias » 09 Май 2015, 20:09

Колеги, кажете като присаждате двигателите и най-често 2.8 мислите ли какво ще правите един ден ако решите да ги продавате тия коли? Говорим за градски коли, а не кола за писта. Гледам масово в карс и мобиле се продават 328-ци за по 4-5-6 хиляди лева с присадени мотори, а истинските 2.8-ци са рядкост. Аз карам 320-ска и ми попадна 2.8 мотор на изгодна цена, обаче нямам никакъв документ с който един ден да го легализирам в КАТ когато реша да продавам возилото. Обаждал съм се преди една година за да си търся такъв двигател и всичките не можеха да ми дадат талон или някакви немски документи за колата донор. Двигателят който е при мен е 1997 година и има ламаринка с болт която показва уж, че е със стоманени ризи тоест предполагам няма да има номер на мотора (няма как да проверя в момента защото го стоварих в сервиза ,а гледах само какво пише на компа когато го копувах). А в моят талон е вписан някакъв номер на 20-сковия мотор. Ако реша да го сложа тази кола става непродаваема нали? Единствения вариант е да си пазя 20-сковия двигател и да го върна ако реша един ден да я продавам? Има ли вариант от някоя морга да ми издадат някаква фактура че съм го закупил от тях и с нея да си го легализирам един ден или и това е невъзможно? Двигателят ще го слагам на скъпа 20-ска. Имам в предвид, че не е за 1000 лева. Ако беше за писта оглозгана и без екстри и нямаше стойност нямаше да задавам тези въпроси.

Прочетох доста теми, но това не става ясно никъде във форума.
Помагайте с акъли да знам дали да слагам големия таралеж в гащите... :D
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от DirtySouth » 09 Май 2015, 20:11

Аз съм в софия , 2 милионен град , демек шанса да продам колата е тук , а продам ли я номера не се сменят , а иначе и за всеки случаи съм си запазил блока от съария мотор , недай си боже има ли проблем , мятам го в коша за пред шапкарите и след това отново слагам другия :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от ръб » 09 Май 2015, 21:44

Плащаш си там 200-300лв, или колкото беше ДЕКРА, и нови талони. Евентуално, спирачките съм се чудел, дали ги пробват.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от FuRoRR » 10 Май 2015, 15:23

ДЕКРА е 500 лв.Проверява се всичко...Спирачки ,двигател ,окачване ,размери на дискове и серийни номера на амортисьорите...Като цяло си имат някакви стандарти и се гони съвместимост.

Там си е сериозна работа дето я върши уж частна фирма....Но пък това е най-законният вариянт с който с 1 месец главоблъскане ще си спестите по-нататъчни главоболия...Все пак обаче им трябва някакъв документ ,че двигателя е купен от някъде...

Ако не става с декра колегите са го казали-пазиш блока някъде на някой палет и при проблеми насаждаш оригиналния двигател...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от dynalias » 10 Май 2015, 21:29

Общо взето вариантите при такива садени двигатели без документи при което масово продаваните 328-ци са така са:
1. Продаване без прехвърляне с декларация и пълномощно, че другия човек кара колата. ( това гледам се случва с 328 до 3000лв. и цел на закупуването е яко да се пилят по писти и въобще навсякъде.)
2. Разпродаване на части или цялата някой да я купи специално пак за да я разпродаде на части. (това ако има М пакети и скъпи неща по нея.)
3. Връщане на старият мотор в коша при продажба. (това пак си струва само ако колата има по-голяма стойност.)

Всички варианти обсъждахме с няколко човека и стигнахме до този извод, че все излиза някоя пречка с новия двигател.
За мен остава дилемата дали да го сложа и после да избирам от горните 3 варианта или да не си усложнявам живота и да си карам умалялата ми вече 320-ска. :D
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от bum_bum » 10 Май 2015, 23:24

Ако се продава пак в същия град и не се минава канал не виждам какъв е проблема да се прехвърли документално.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от SPEED_GABROVO » 10 Май 2015, 23:27

Намери човек от морга да ти извади фактура,че си го купил от него,разбира се срещу някакво заплащане ще да е,но задължително трябва колата,от която е взет мотора, да е бракувана.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от EnimEn » 11 Май 2015, 2:46

FuRoRR написа:ДЕКРА е 500 лв.Проверява се всичко...Спирачки ,двигател ,окачване ,размери на дискове и серийни номера на амортисьорите...Като цяло си имат някакви стандарти и се гони съвместимост.

Там си е сериозна работа дето я върши уж частна фирма....Но пък това е най-законният вариянт с който с 1 месец главоблъскане ще си спестите по-нататъчни главоболия...Все пак обаче им трябва някакъв документ ,че двигателя е купен от някъде...

Ако не става с декра колегите са го казали-пазиш блока някъде на някой палет и при проблеми насаждаш оригиналния двигател...

аз 2 коли прекарах през декра (е36 и е30) и никога не са гледали такива неща тази иначе "уж сериозна фирма"

гледаха номер на мотор, рама и това беше и двата пъти. Е, казах им, че всичко е прехвърлено от колата-донор на другата
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от Киров » 11 Май 2015, 18:09

EnimEn написа:
FuRoRR написа:ДЕКРА е 500 лв.Проверява се всичко...Спирачки ,двигател ,окачване ,размери на дискове и серийни номера на амортисьорите...Като цяло си имат някакви стандарти и се гони съвместимост.

Там си е сериозна работа дето я върши уж частна фирма....Но пък това е най-законният вариянт с който с 1 месец главоблъскане ще си спестите по-нататъчни главоболия...Все пак обаче им трябва някакъв документ ,че двигателя е купен от някъде...

Ако не става с декра колегите са го казали-пазиш блока някъде на някой палет и при проблеми насаждаш оригиналния двигател...

аз 2 коли прекарах през декра (е36 и е30) и никога не са гледали такива неща тази иначе "уж сериозна фирма"

гледаха номер на мотор, рама и това беше и двата пъти. Е, казах им, че всичко е прехвърлено от колата-донор на другата

Колега, колко пари струва техно теста в Декра, и след това номера трябва ли да се сменят в КАТ или само талоните ти сменят и номерата си остават и след като минеш Декра има ли някакъв срок който трябва да закраш колата да озаконят мотора или може когато искаш след теста да я закараш? :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от M-coupe » 11 Май 2015, 18:28

Ако колата по документи е ''без номер на двигателя'' как ще разберат дали е 2.0 или 2.8 в кат :dunno:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от M10 » 11 Май 2015, 19:00

:P
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:29, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от M-coupe » 11 Май 2015, 19:36

M10 написа:Не много коли са така.

Моята е така ама за мое нещастие е йеска :bang:
По темата: Щом ще слагаш мотора в ''скъпа 20ка'' мини технотест и няма да имаш никакви проблеми с продаването на колата след време :yes: ето една доста полезна тема...
viewtopic.php?f=8&t=313077&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%BA+%D1%81%D0%B5+%D1%83%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M1

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от peshobmw » 12 Май 2015, 9:51

Уреди си документ за новия мотор да ти седи. Като тръгнеш да продаваш и тн. тогава мини теста така оставаш с малки данъци.
Ако искаш да си изряден пред куките знаеш процедурата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1003
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от SPEED_GABROVO » 12 Май 2015, 17:53

M-coupe написа:Ако колата по документи е ''без номер на двигателя'' как ще разберат дали е 2.0 или 2.8 в кат :dunno:

Пак си в издънка,ще видят,че блока реално има номер.Като кажете така,че колата няма номер на мотора и готово вече,а това далеч не е така,като я купи друг човек и отиди в неговия град да я регистрира и ще му стане тъжно,като видят,че има номер.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: До колегите с присадени двигатели.

Мнение от M10 » 12 Май 2015, 18:47

номера лесно може да бъде заличен, преди монтажа на мотора и да няма издънки :mhihi:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook