HELP!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 13.02.2003
Местоположение: Sofia

HELP!

Мнение от WestSide » 17 Авг 2003, 14:52

От 1 месец карам Е36 316 с Клима..Всичко си е ОК,обаче вчера започна да загрява и да качва много бързо температурата...спрях и видях че перката за охлаждането не включва.Най-лошото е че съм в сандански и вчера бях до някъв да я погледне,ама той изглежда нищо не разбираше...Въпроса ми е на колко градуса трябва да включи перката и какво може да се е скапало!(Знам че е малко балъшки Поуст-а,но от скоро карам кола и не ги разбирам нещата...)Моля да ми окажете съдействие...или някой ако си има представа къде в Сандански могат да я видят...Най-добре!!Благодаря предварително!

п.п.Перката на климата си е ОК,но другата не ще и тва е!
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 17 Авг 2003, 20:37

провери си термостата като за начало!
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Авг 2003, 23:40

quixzole написа:провери си термостата като за начало!


аз също мисля , да се провери първо термостата,
а също и да няма теч от някъде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 18 Авг 2003, 12:10

:?: пичове, перката не е ли с виско съединител? щото ако е и той не зацепва перката няма как да се върти... :? иначе съм съгласен за термостата, напълно възможно е той да е проблема 8) обаче няма нищо общо с перката :idea:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 18 Авг 2003, 12:50

Номер 1 проблем с охладителната система на по-старите БМВ-та е водната помпа. Ако е преди 96-та година, я смени сега да си нямаш ядове по-късно, дори да не е от нея проблема.

Другия често срещан проблем е термостата, както казаха колегите провери го, защото много вероятно е да е точно от това.

Да, перката е с виско-съединител, който също може да прави проблеми. Има начин да се провери на ръка - мисля ако просто завъртиш перката при спрял двигател и тя не се съпротивлява, значи е заминал.

Успех! И не давай на кой-да-е да ти човърка по колата, намери разбирач. Най-добре някой от форума да те прати при техен познат.

В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ КАРАЙ КОЛАТА ПРЕГРЯЛА, освен ако не искаш да сменяш цял двигател... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 23.09.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Petar » 18 Авг 2003, 12:50

За да сработи вискосъединителя на перката трябва да дойде топъл въздух през радиатора,ако радиатора е студен няма да се зацепи перката.Първо провери дали радиатора е топъл.Ако радиатора е равномерно топъл,то тогава търси проблема в перката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 18 Авг 2003, 23:28

А,нещо ме съмнява да не работи перката май няма Бмв е 36 ,което да не е с виско съединител и ако е така наистина не я карай докато не го смениш!!!Струва доста парички но не си прави шега,другите са прави за термостата но още като запалиш трябва да тръгва перката,в това съм сигурен :!: После опитай термостата,водна помпа,гарнитура на главата(Особено ако е внос от италия),а може и запушване по системата(ако не е сменян скоро антифриза) :roll: :!: И наистина не се доверявай на скапани майстори че може да ти излезе солено :!:

късмет и кажи какво се е оказа в крайна сметка :?: :!:
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 19 Авг 2003, 13:03

За съжаление при мен има същия проблем.Много малко вероятно е да
загрява от перката,защото колкото и да е отишъл виско съединителя
тя се пак ще се върти от инерцията,а и ще загрява само на място.
А иначе вискосъединителя може да се намери на цени от 80лв. за
такъв с неясно качество до 170 лв за SACKS.
При моя проблем нещата взеха да отпадат едно по едно и май стигнаха
до гарнитура(дано не е главата).
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 20 Авг 2003, 9:28

bmwdriver написа:За съжаление при мен има същия проблем.Много малко вероятно е да
загрява от перката,защото колкото и да е отишъл виско съединителя
тя се пак ще се върти от инерцията,а и ще загрява само на място.
А иначе вискосъединителя може да се намери на цени от 80лв. за
такъв с неясно качество до 170 лв за SACKS.
При моя проблем нещата взеха да отпадат едно по едно и май стигнаха
до гарнитура(дано не е главата).


Дано да не е главата ама колкото и познати да имам с твоя мотор са си патили от нея и почти винаги на втори цилиндър,да ти я огледат хубаво че понякога не се забелязва и се набутва човек за гарнитури труд и т.н.!Особено съм забелязал че тея които карат на газ най-много се оплакват :!:
Късмет
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 13.02.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от WestSide » 24 Авг 2003, 20:46

Благодаря за съветите момчета...в крайна сметка се оказа че е от термостата:) На перката и нямаше нищо както се предполагаше,но ония от сервиза твърдеше че 100% е преебана...абе нали знаете че "разбирачи" има много:)
Абе всичко е ок и се прибрах жив и здрав от Сандански:)
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook