HELP!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
HELP!
От 1 месец карам Е36 316 с Клима..Всичко си е ОК,обаче вчера започна да загрява и да качва много бързо температурата...спрях и видях че перката за охлаждането не включва.Най-лошото е че съм в сандански и вчера бях до някъв да я погледне,ама той изглежда нищо не разбираше...Въпроса ми е на колко градуса трябва да включи перката и какво може да се е скапало!(Знам че е малко балъшки Поуст-а,но от скоро карам кола и не ги разбирам нещата...)Моля да ми окажете съдействие...или някой ако си има представа къде в Сандански могат да я видят...Най-добре!!Благодаря предварително!
п.п.Перката на климата си е ОК,но другата не ще и тва е!
п.п.Перката на климата си е ОК,но другата не ще и тва е!
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
quixzole написа:провери си термостата като за начало!
аз също мисля , да се провери първо термостата,
а също и да няма теч от някъде
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Номер 1 проблем с охладителната система на по-старите БМВ-та е водната помпа. Ако е преди 96-та година, я смени сега да си нямаш ядове по-късно, дори да не е от нея проблема.
Другия често срещан проблем е термостата, както казаха колегите провери го, защото много вероятно е да е точно от това.
Да, перката е с виско-съединител, който също може да прави проблеми. Има начин да се провери на ръка - мисля ако просто завъртиш перката при спрял двигател и тя не се съпротивлява, значи е заминал.
Успех! И не давай на кой-да-е да ти човърка по колата, намери разбирач. Най-добре някой от форума да те прати при техен познат.
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ КАРАЙ КОЛАТА ПРЕГРЯЛА, освен ако не искаш да сменяш цял двигател...
Другия често срещан проблем е термостата, както казаха колегите провери го, защото много вероятно е да е точно от това.
Да, перката е с виско-съединител, който също може да прави проблеми. Има начин да се провери на ръка - мисля ако просто завъртиш перката при спрял двигател и тя не се съпротивлява, значи е заминал.
Успех! И не давай на кой-да-е да ти човърка по колата, намери разбирач. Най-добре някой от форума да те прати при техен познат.
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ КАРАЙ КОЛАТА ПРЕГРЯЛА, освен ако не искаш да сменяш цял двигател...

- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
А,нещо ме съмнява да не работи перката май няма Бмв е 36 ,което да не е с виско съединител и ако е така наистина не я карай докато не го смениш!!!Струва доста парички но не си прави шега,другите са прави за термостата но още като запалиш трябва да тръгва перката,в това съм сигурен
После опитай термостата,водна помпа,гарнитура на главата(Особено ако е внос от италия),а може и запушване по системата(ако не е сменян скоро антифриза)
И наистина не се доверявай на скапани майстори че може да ти излезе солено
късмет и кажи какво се е оказа в крайна сметка





късмет и кажи какво се е оказа в крайна сметка


Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
За съжаление при мен има същия проблем.Много малко вероятно е да
загрява от перката,защото колкото и да е отишъл виско съединителя
тя се пак ще се върти от инерцията,а и ще загрява само на място.
А иначе вискосъединителя може да се намери на цени от 80лв. за
такъв с неясно качество до 170 лв за SACKS.
При моя проблем нещата взеха да отпадат едно по едно и май стигнаха
до гарнитура(дано не е главата).
загрява от перката,защото колкото и да е отишъл виско съединителя
тя се пак ще се върти от инерцията,а и ще загрява само на място.
А иначе вискосъединителя може да се намери на цени от 80лв. за
такъв с неясно качество до 170 лв за SACKS.
При моя проблем нещата взеха да отпадат едно по едно и май стигнаха
до гарнитура(дано не е главата).
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
bmwdriver написа:За съжаление при мен има същия проблем.Много малко вероятно е да
загрява от перката,защото колкото и да е отишъл виско съединителя
тя се пак ще се върти от инерцията,а и ще загрява само на място.
А иначе вискосъединителя може да се намери на цени от 80лв. за
такъв с неясно качество до 170 лв за SACKS.
При моя проблем нещата взеха да отпадат едно по едно и май стигнаха
до гарнитура(дано не е главата).
Дано да не е главата ама колкото и познати да имам с твоя мотор са си патили от нея и почти винаги на втори цилиндър,да ти я огледат хубаво че понякога не се забелязва и се набутва човек за гарнитури труд и т.н.!Особено съм забелязал че тея които карат на газ най-много се оплакват

Късмет
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
Благодаря за съветите момчета...в крайна сметка се оказа че е от термостата:) На перката и нямаше нищо както се предполагаше,но ония от сервиза твърдеше че 100% е преебана...абе нали знаете че "разбирачи" има много:)
Абе всичко е ок и се прибрах жив и здрав от Сандански:)
Абе всичко е ок и се прибрах жив и здрав от Сандански:)
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани