помощ с ел. прозорци
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
помощ с ел. прозорци
Колата е 92ра седан с 4 ел. прозореца проблема е понякога проработват и като си отворя прозореца след 15 минути като реша да го затворя не иска да се затвори,а става и обратното пък понякога не иска да се отвори въобще.Може ли да кажете от какво може да прави така?
П.С. Единия ми прозорец седи наполовина отворен вече сумати време
П.С. Единия ми прозорец седи наполовина отворен вече сумати време

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: помощ с ел. прозорци
92' Е36 е с бутони които играят ролята на контактори обръщащи посоките на моторчетата в следствие на което нагарят вътре с времето и натоварването и става така.
след 92' от БМВ ги махат и слагат един модул които играе ролята на тези бутони, а самите бутони стават с едни малки буксички
решението е да си купиш чисто нови бутони от твоя модел - предните са бели с дебели пинове, а задние сини
трябва да смажеш путя на самите прозорци в каналите на уплътненията защото това прави голям товар на моторите и от там копчето се явява наи лошата връзка и нагаря още повече.
ремонта не помага. контакторите нагарят след 1 седмица пак
след 92' от БМВ ги махат и слагат един модул които играе ролята на тези бутони, а самите бутони стават с едни малки буксички
решението е да си купиш чисто нови бутони от твоя модел - предните са бели с дебели пинове, а задние сини
трябва да смажеш путя на самите прозорци в каналите на уплътненията защото това прави голям товар на моторите и от там копчето се явява наи лошата връзка и нагаря още повече.
ремонта не помага. контакторите нагарят след 1 седмица пак
Re: помощ с ел. прозорци
Махни шафьорската седалка, хваната е за пода с четири гайки. Махаш пластмасата на прага която държи мокета. Вдигаш мокета от към вратата /малко е трудно и неудобно/. Трябва да достигнеш няколко кабелчета които са хванати за обща метална пластина обвита в силиконова обвивка / най-вероятно обвивката е пропуснала и пластината е корозирала/. Вържи ги всички заедно, изолирай яко да не накъси с купето, връщай всичко по обратния ред и карай.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: помощ с ел. прозорци
колега това за което говориш е вероятно обща маса и ако тя окъси с купето няма да е голям проблем. а и не е там масата за прозорците
всички разпределителни кутии са вдигнати горе зад таблото и са закачени на пластмасови конзоли. под мокета няма никакви връзки на + от нито една група. може да има маса, но при Е36 честно казано не помня да я има там.. на Е39 съм 100 % че я има
всички разпределителни кутии са вдигнати горе зад таблото и са закачени на пластмасови конзоли. под мокета няма никакви връзки на + от нито една група. може да има маса, но при Е36 честно казано не помня да я има там.. на Е39 съм 100 % че я има
Re: помощ с ел. прозорци
Казвам как оправих моето, след като прочетох написаното от друг колега. Симптомите ми бяха същите. Какви ли не кутии и релета търсих преди това.
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Re: помощ с ел. прозорци
Благодаря
излезна,че е от синиото реле под кората на волана смених го и си работят,но на десния преден прозорец уплътнението е развалено и затруднява затварямето му и се опасявам заради това затрудняване да не изгори и новото реле което замених 


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани