клапан или дюза

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

клапан или дюза

Мнение от flober » 16 Сеп 2006, 20:25

значи от няколко дни насам от както е по хладно времето сутрин при студен старт след 20 -30 секунди започва да се чува тъничко метално чукане и не спира докато стрелката на температурата не застане по средата ,днес направих промивка на мотора и сложих кастрол 10W40 GTX но проблема си го има ,какво мислите дали е клапан и въобще възможно ли да е дюза ,а ако е клапан небитрябвало ли да си чука още в самото начало,ще ви бъда благодарен да изкажете мнения и съвети.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 17 Сеп 2006, 1:07

Не знам на дизелите какво може да е, но при мен го има подобно тиктакане което не започва веднага след като запаля ами някъде след като изляза от синята зона и спира като загрее съвсем. Днес ходих на майстор, държах я да изстине и му го демонстрирах. Оказа се че не е от самия двигател ами от някаква клапа дето е на всмукателния колектор, въпреки че аз подозирам едно клапанче което пускало пари от резервоара към колектора за да изгарят, Четох в нета някакъв от USA писал по въпроса и симптомите ми са много подобни. Утре ще открия това клапанче и ще видя дали е от него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 17 Сеп 2006, 19:05

моля те непрененно да напишеш след това какъв е бил резолтата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 18 Сеп 2006, 15:28

Така. Оказа се при мен наистина от тоя клапан. Той се управлява от ЕКУто и започва да тиктака като позагрее двигателя за да пропусне парите от резервоара. Предлаганото решение е да се отвие металната скоба която е прикрепена към ботуша на предното ляво колело и да се сложи същия тампон като тия които са на кутията на въздушния филтър. Само че на моята кола тая скоба е по различна и е с 2 болта. Но може и така да си карам сега като съм спокоен че не верита или клапани. Довечера в нова тема ще постна линк към оригиналната тема където има и снимки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 19 Сеп 2006, 12:31

благодаря ти ,при мен се оказа съвсем друг проблем незначителене -шаибата на климатика и съм спокоен .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook