HID H4 - H1
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
HID H4 - H1
Здравейте колеги и колежки ,
от стария кошник ми остана цялата ксенонова система .Но пробела ,е че е H4 би ксенонче. Огледах го добре и ми дойде гениалната идея да си я сложа на каляската .
Виждам ,че мога да сменя конектора ,който е 3-ка ,но се чудя какъв трябва да е за Н1 ? Въпреки ,че мога да побългаря с два габела единия + другия сигнала за късите .
Но когато разглеждам крушки h1 из нета виждам ,че има два типа :
Едините крушки са с два допълнителни кабела ,които предполагам са един за контролния + ,а другия масата .
а другия който открих в нета е :

Този е с 2 извода ,както е и Н4 с тази разлика ,че Н4 имат допълнителен кабел за дългите .
Ако не използвам модула за дългите дали няма да мога да го вържа на кошника.
Ксенона е луксима слим баласти и бях се изръсил 400 кинта близо за него преди 3 или 4 години
Дали нещо бъркам и се заблуждавам или може да се случат нещата ? Не ,че не мога да дам 60 евро и да си пусна нов но искам и на халогените да си сложа ,че гледам в момента едни халогени с лупа и само ,чакам да ме удари дивото и да ги взема
от стария кошник ми остана цялата ксенонова система .Но пробела ,е че е H4 би ксенонче. Огледах го добре и ми дойде гениалната идея да си я сложа на каляската .
Виждам ,че мога да сменя конектора ,който е 3-ка ,но се чудя какъв трябва да е за Н1 ? Въпреки ,че мога да побългаря с два габела единия + другия сигнала за късите .
Но когато разглеждам крушки h1 из нета виждам ,че има два типа :
Едините крушки са с два допълнителни кабела ,които предполагам са един за контролния + ,а другия масата .
а другия който открих в нета е :

Този е с 2 извода ,както е и Н4 с тази разлика ,че Н4 имат допълнителен кабел за дългите .
Ако не използвам модула за дългите дали няма да мога да го вържа на кошника.
Ксенона е луксима слим баласти и бях се изръсил 400 кинта близо за него преди 3 или 4 години

Дали нещо бъркам и се заблуждавам или може да се случат нещата ? Не ,че не мога да дам 60 евро и да си пусна нов но искам и на халогените да си сложа ,че гледам в момента едни халогени с лупа и само ,чакам да ме удари дивото и да ги взема



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: HID H4 - H1
Вземаш баластите от твоя ксенон,а останалото го слагаш в мазето/подаряваш на някой.Купуваш си 2 крушки H1 и си готов. 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: HID H4 - H1
Сложих ги всичко заспа ! Купих чисто нови крушки и при паленето едната започва от розова и като загрее се оправя? Другата е ок няма проблем . Дефектна крушка или баласта с запалките си утива ?


Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани