Въпрос свързан с покупката на Е36?!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Въпрос свързан с покупката на Е36?!?
Здравейте мом4ета
Решил съм да си купя BMW но все още се чудя какво
и затова исках да получа малко инфо относно Е36-иците (предварително се извинявам ако подобни въпроси вече са задавани
, но аз търсих и не можах да се осведомя
)
1. Интересуваше ме масата на седана и купето(то сигурно купето е по-леко, но не знаех с колко точно
)
2.А и кажете някой хитринки или слаби места на Е36 та като ходя да купувам да знам къде да гледам,за да не се налага да се тормозя след това
3.А и още един(може да ви се стори наивничък въпрос,ама...
)- какъв съвет ще ми дадете: да си внеса BMW от чужбина или да я купя от тук
Мерси за отговорите предварително


Решил съм да си купя BMW но все още се чудя какво



1. Интересуваше ме масата на седана и купето(то сигурно купето е по-леко, но не знаех с колко точно

2.А и кажете някой хитринки или слаби места на Е36 та като ходя да купувам да знам къде да гледам,за да не се налага да се тормозя след това


3.А и още един(може да ви се стори наивничък въпрос,ама...


Мерси за отговорите предварително



- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
маса на е36 320 купе 95-та - 1270 кг по документи. на седана ако не се лъжа е грубо 100 кг отгоре. И тук лично мои мнения:
- Вземи си купе ако не искаш да си такси, изглежда значително по-добре (само заради окачването и 1-2 пиниза си струва леко по-високата цена)
- докарай си го от Германия, евентуално Италия и изобщо не те съветвам от България
- за слаби места се разрови малко има доста теми
съвет - ходи я гледай с някой който разбира и му имаш доверие, иначе ако ще да изчетеш цялата галактика, опита не можеш да го замениш с нищо и ще се набуташ в ремонти.
- и задължително си приготви поне 500 вероятно 1000 кинта от раз след покупката за смяна на задължителни консумативи и оправяне на леки забележки ако е в добро състояние. Иначе си взимаш по-евтина и приготвяш повече пари - аз това предпочетох, за да знам с какво точно съм я правил и къде
а и тоя червен салон не е под път и над път та нямах много избор

- Вземи си купе ако не искаш да си такси, изглежда значително по-добре (само заради окачването и 1-2 пиниза си струва леко по-високата цена)
- докарай си го от Германия, евентуално Италия и изобщо не те съветвам от България
- за слаби места се разрови малко има доста теми

- и задължително си приготви поне 500 вероятно 1000 кинта от раз след покупката за смяна на задължителни консумативи и оправяне на леки забележки ако е в добро състояние. Иначе си взимаш по-евтина и приготвяш повече пари - аз това предпочетох, за да знам с какво точно съм я правил и къде


- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
3. Най добре от частно лице от тук, поне ще можеш да я прекараш на майстор и ша знаеш какво е, а няма да взимаш на сляпо 


- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Това за 320-ките са глупости
Преди няколко дни имаше събиране на клуба и са пореден път се убедих, че разликата във вървежа между 320 и 318ИС е минимална
Имам книгата на Е36 и там разликите в ускорението са стотни от секундата, но разхода от 2 литра отгоре (около ) неоправдан според мен.Грубо сметнато ще плащаш по 40 лева на месец отгоре, ако караш 320 вместо 318ИС
Разликата им е 10 коня, а 318ИС-ката е по-лека с около 70 кила от 320-ката което компенсира конете на 320-ката в повече и се изравняват, касните версии на 318ИС са с 3 коня в повече вече 143
касните версии на 320-ките пак са си 150 коня, но в завишен вуртяш момент, но 6-така си е 6-так винаги ще има много по-добро звучене и по-уравновесен в различните диапазони на оборотите, но това си се плаща с разхода, винаги смятаи 1-2 литра + ако една ИС-ка ти харчи зимата 12 литра 320ките без проблеми 13-14
Ако вървеше много повече 320-ката от ИС-ката никога нямаше да се замисля и да си я купя и на мен като на теб точно това ми е дилема защото след няколко месеца (надявам се ) ще търся но знаешли какво ако не ти пука за тия 30-40 лева на месец повече гледаи и за двете все пак пак 30 лева не са кой знае колко, вземи по-забазената от двете...
Говоряти само за тези два модела защото за мен те са най-рентабилни отвсякаде
хем вървят хем не харчат чак толкова много.
Тарси кола от Бълагиря защото както каза Димо ще си я водиш по-сервизи той взе тази кола на скоро и е перфектна просто верно повече пари малко за 316 ама 98-ма и с какви ли не екстри, гледали сме коли 4-5 месеца и повечето не си заслуйаваха, но когато знаеп какво тарсиш става работата.От грмания ще ти излезе колата с поне 2-3 хиляди лева по-скъпо което си е вече доста и застраховките и какво ли още не пак няма да можеш да я въртиш и да я сучеш по сервизите.Там ако идеш и започнеш да преглеждаш коли една по една в сервизи ще ти излезе ацки солено
И тук има много хубали коли стига да имаш търпение и да се оглеждаш, но трябва да знаеш какво търсиш мотор кубатура и тн
успех.
Линк с много полезна информация
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37460

Преди няколко дни имаше събиране на клуба и са пореден път се убедих, че разликата във вървежа между 320 и 318ИС е минимална
Имам книгата на Е36 и там разликите в ускорението са стотни от секундата, но разхода от 2 литра отгоре (около ) неоправдан според мен.Грубо сметнато ще плащаш по 40 лева на месец отгоре, ако караш 320 вместо 318ИС
Разликата им е 10 коня, а 318ИС-ката е по-лека с около 70 кила от 320-ката което компенсира конете на 320-ката в повече и се изравняват, касните версии на 318ИС са с 3 коня в повече вече 143
касните версии на 320-ките пак са си 150 коня, но в завишен вуртяш момент, но 6-така си е 6-так винаги ще има много по-добро звучене и по-уравновесен в различните диапазони на оборотите, но това си се плаща с разхода, винаги смятаи 1-2 литра + ако една ИС-ка ти харчи зимата 12 литра 320ките без проблеми 13-14
Ако вървеше много повече 320-ката от ИС-ката никога нямаше да се замисля и да си я купя и на мен като на теб точно това ми е дилема защото след няколко месеца (надявам се ) ще търся но знаешли какво ако не ти пука за тия 30-40 лева на месец повече гледаи и за двете все пак пак 30 лева не са кой знае колко, вземи по-забазената от двете...
Говоряти само за тези два модела защото за мен те са най-рентабилни отвсякаде
хем вървят хем не харчат чак толкова много.
Тарси кола от Бълагиря защото както каза Димо ще си я водиш по-сервизи той взе тази кола на скоро и е перфектна просто верно повече пари малко за 316 ама 98-ма и с какви ли не екстри, гледали сме коли 4-5 месеца и повечето не си заслуйаваха, но когато знаеп какво тарсиш става работата.От грмания ще ти излезе колата с поне 2-3 хиляди лева по-скъпо което си е вече доста и застраховките и какво ли още не пак няма да можеш да я въртиш и да я сучеш по сервизите.Там ако идеш и започнеш да преглеждаш коли една по една в сервизи ще ти излезе ацки солено
И тук има много хубали коли стига да имаш търпение и да се оглеждаш, но трябва да знаеш какво търсиш мотор кубатура и тн

успех.
Линк с много полезна информация

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37460
разлика в масата на купе и седан няма! окачването също е взаимно заменяемо! Просто купето е малко по ниско. Съгласен съм с горния пост, наистина ралика във вървежа между 320 и 318ис почти няма... друг е въпроса че 320ката си е 6-так, което е и силата на марката
Между другото в България има доста изложбени експонати, така че спокойно можеш да търсиш от тук

Между другото в България има доста изложбени експонати, така че спокойно можеш да търсиш от тук

kal написа:разлика в масата на купе и седан няма!
Има, има...и то е около 30-40 кг. в повече за Купето...поне при 320, в ръководството го дават, че има

_BoBI_ написа:касните версии на 320-ките пак са си 150 коня, но в завишен вуртяш момент
Момента е същият, но максимумът му се достига при по-ниски обороти на двигателя.

Driver's Racing Team
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
kal написа:разлика в масата на купе и седан няма! окачването също е взаимно заменяемо! Просто купето е малко по ниско. Съгласен съм с горния пост, наистина ралика във вървежа между 320 и 318ис почти няма... друг е въпроса че 320ката си е 6-так, което е и силата на марката
Между другото в България има доста изложбени експонати, така че спокойно можеш да търсиш от тук
е ти каза ЕБАТИ и невярната информация, все едно да кажа че могат да ти присадят бъбрек от слон... направо няма да коментирам
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Пич колкото повече се двоумиш, толкова повече проблеми ще имаш след това. Първото впечатление е най-важно!
B M W и всички останали!
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
"все едно да кажа че могат да ти присадят бъбрек от слон..."
като чели купетата имат по-малко разтояние за пътниците отзад
+ това на седана е по-голям багажника с 30 литра което ми се струва странно хем по-малко място за пътниците хем по-малак багажник би трявало да се уравновесяват това пространство каде утива
С няколко сантиметра го дават по-широко купето, както и по-ниско


като чели купетата имат по-малко разтояние за пътниците отзад
+ това на седана е по-голям багажника с 30 литра което ми се струва странно хем по-малко място за пътниците хем по-малак багажник би трявало да се уравновесяват това пространство каде утива

С няколко сантиметра го дават по-широко купето, както и по-ниско
Евала момчета много хора много мнения.Хубаво е че има много и различни схващания и мисля да се вслушам в повечето от тях


- ако това което казва _BoBI_ е вярно то тогава много добре и сигурно ше започна търсене на 318-ка.Имам книгата на Е36 и там разликите в ускорението са стотни от секундата, но разхода от 2 литра отгоре (около )

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
ЧЕРНИЯ - Човече вярно е, ако не беше щеше да ми го оспорят 100 човека
Аз съм обективен нали се сещаш, че рядко ще се намери човек с 320-ка който да каже че 2 литра са му проблем и сега съжалява.
Звука на 6-така, самото усещане от него и другите неща са невероятни няма спор, но всичко се плаща а въпроса е да гледаш рентабилно над нешата, аз например ако сега ми падне 325 да мога ад си го купя на разумна цена ще си го купя, а ще харчи 14-15 с леко каране обаче си е почт 200 коня ебати, а защо да сипвам 12 и да върви като като същото БМВ, а то харчи 10, малко е тъпо, ако ми е за звука ще си му сложа яка гарнета и пак ще има басов и плътен звук...
В прочем мотора М42 (който се слага на ИС-версиите по-старите ) има ковани неща в него и е доста по-здрав смея да твърдя от М50 (мотора който го слагат на първите 320-ки) те затова и хората слагат турбини на М42 не толкова на М50
ИС-версията е правена за Италия кадето по онова време за кола над 1.8 и имало много скъпи такси и тем подобни и с него БМВ са целяли да догонят 320-ката за да не се чувствах Жабарите ощетени
Иначе ти как си обясняваш да има 2 мотора с почти еднаква мощтност и почти еднакъв вървеж.
И не бъркаи 318и с 318 ИС едното е 115 коня, а ИС версията е вентилирана и е 140-те коня
Незнам за тебе ама аз на сам на тоя принцип, че гледам най-добороти същевременно изгодното и сам го премислял и премисля хиляди пъти, казвам ти не търси твърдо 318ИС, гледай и за 320ки и което е по-читаво от двете го взимаи по-ново и това което като го видиш да си кажеш това е моята кола
каквото те интересува питаи, аз с питане и четене съм научил тези неща, всеки е започнал от някаде

Аз съм обективен нали се сещаш, че рядко ще се намери човек с 320-ка който да каже че 2 литра са му проблем и сега съжалява.
Звука на 6-така, самото усещане от него и другите неща са невероятни няма спор, но всичко се плаща а въпроса е да гледаш рентабилно над нешата, аз например ако сега ми падне 325 да мога ад си го купя на разумна цена ще си го купя, а ще харчи 14-15 с леко каране обаче си е почт 200 коня ебати, а защо да сипвам 12 и да върви като като същото БМВ, а то харчи 10, малко е тъпо, ако ми е за звука ще си му сложа яка гарнета и пак ще има басов и плътен звук...
В прочем мотора М42 (който се слага на ИС-версиите по-старите ) има ковани неща в него и е доста по-здрав смея да твърдя от М50 (мотора който го слагат на първите 320-ки) те затова и хората слагат турбини на М42 не толкова на М50
ИС-версията е правена за Италия кадето по онова време за кола над 1.8 и имало много скъпи такси и тем подобни и с него БМВ са целяли да догонят 320-ката за да не се чувствах Жабарите ощетени

Иначе ти как си обясняваш да има 2 мотора с почти еднаква мощтност и почти еднакъв вървеж.
И не бъркаи 318и с 318 ИС едното е 115 коня, а ИС версията е вентилирана и е 140-те коня

Незнам за тебе ама аз на сам на тоя принцип, че гледам най-добороти същевременно изгодното и сам го премислял и премисля хиляди пъти, казвам ти не търси твърдо 318ИС, гледай и за 320ки и което е по-читаво от двете го взимаи по-ново и това което като го видиш да си кажеш това е моята кола

каквото те интересува питаи, аз с питане и четене съм научил тези неща, всеки е започнал от някаде

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани