Къде ми е клаксона??
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Къде ми е клаксона??
Я който знае, бързо да си каже:) Къде се намира клаксона при е36 и как да стигна до него, май трябва да се свали цялата броня?? Искам да го погледна какъв е и дали е наред. Не че не свири ама е един такъв писклив като на Трабантче...на всички е36 ли вади такъв мизерен звук?? Ако е така направо да си слагам един от петица или седмица 


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Мда, и аз четох току що че са два - единия с по-висок тон, а другия с по-нисък. Затова си мисля че ако тоя с ниския тон не ми работи, а само другия е нормално да е по пискливо. Аиде взимам гедорето и слизам долу... после ще пиша открил ли съм нещо;)

Mitko19 написа:Мда, и аз четох току що че са два - единия с по-висок тон, а другия с по-нисък. Затова си мисля че ако тоя с ниския тон не ми работи, а само другия е нормално да е по пискливо. Аиде взимам гедорето и слизам долу... после ще пиша открил ли съм нещо;)
После ще те викам и на моята! С каса бира...



- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми значи махам аз бронята и кво да видя, няма два клаксона, а само един, и то не такъв като другите, навит ми някакъв по мъничък. Явно колегите от Мюнхен са решили че като съм с 316ка, това ми стига...е тва ако не е дискриминация!!! надявам се ако си купя двоен да мога да ги включа и двата, че то и буксата за тока е само една...сигурно ще трябва да се разделя някак си:)

- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Няма какво да разделяш, ами само прехвърляш "+" от едната тромба на другата с мостче. И гледай сега пък да си ваемеш някоя свирчица дето вдига и мъртвите от дупките




Колкото повече, толкова повече.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Значи какво направих: Отивам аз до една гробница и си избрах две от тия навитите свирки, та да съм тузар! Свалям пак бронята, заврях двете свирки на мястото на мойта....свирнаха за около половин секунда и кво...изгоря бушона
Сложих си стария клаксон и смених бушона и сега се чудя...има две възможности. Или слагам само едната свирка и пробвам дали ше бачка без проблем, или слагам и двете и един по здрав бушон, което ми се струва обаче малко рискова работа, да не вземе да изгори нешто друго
Предложения??? Сегашния бушон е 15А, имам и по силни, по 20-30 





- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Че си е рисковано, рисковано си е, но... ако няма други консуматори свързани към веригата и ако проводниците са с достатъчно сечение може и да пробваш/с пожарогасител под мишница
/. А и другото не се знае и как ще реагират контактните пластини във волана - по-голям товар, повече искрене, нагар, залепяне 


Колкото повече, толкова повече.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ако "новите" свирки не са изгорели вече, ги прекарай през реле - сегашната верига да захранва само релето, а контакт на релето през съответния бушон да захранва свирките.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
Нормално е да изгори!все пак консумацията е по голема!Увери се също как си вързал всичко!Стегни ги хубаво,вий масата!изобщо веригата ако е добра слагаи един 25А и си СВИРКАЙ 

"Знаещия не се нуждае от обяснение!
За незнаещия нещета са невъзможни!!!"
За незнаещия нещета са невъзможни!!!"
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
BMWIKTOR, лошото е, че инсталацията е правена с проводници, които са изчислени да не се палят при нормални токове. Затова са предпазителите - като протече ток, по-голям от нормалния, да не се пали инсталацията, а бушона да прекъсне веригата. Щом е сложен 15А - сменя се с 15А. Затова предложих модернизация с допълнително реле (сигурно трябваше и да пиша, че проводниците от новата верига трябва да са съобразени с тока през "свирките"
).

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани