Къде ми е клаксона??

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Къде ми е клаксона??

Мнение от Митко Ганчев » 26 Юли 2006, 15:26

Я който знае, бързо да си каже:) Къде се намира клаксона при е36 и как да стигна до него, май трябва да се свали цялата броня?? Искам да го погледна какъв е и дали е наред. Не че не свири ама е един такъв писклив като на Трабантче...на всички е36 ли вади такъв мизерен звук?? Ако е така направо да си слагам един от петица или седмица :mhihi:
Изображение

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 26 Юли 2006, 15:27

И мене не ме кефи! :(

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Sofia
Кара: 325i E30

Мнение от wanks » 26 Юли 2006, 15:34

На моето coupe е отпред в дясно /пред шофиорското място/ и като сваля бронята се виждат /щото са два клаксона/ идеално!!!Може единият от тях да се е прецакал.........моите вадят добур звук!!!
Likes!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 26 Юли 2006, 15:39

Мда, и аз четох току що че са два - единия с по-висок тон, а другия с по-нисък. Затова си мисля че ако тоя с ниския тон не ми работи, а само другия е нормално да е по пискливо. Аиде взимам гедорето и слизам долу... после ще пиша открил ли съм нещо;)
Изображение

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 26 Юли 2006, 15:40

Mitko19 написа:Мда, и аз четох току що че са два - единия с по-висок тон, а другия с по-нисък. Затова си мисля че ако тоя с ниския тон не ми работи, а само другия е нормално да е по пискливо. Аиде взимам гедорето и слизам долу... после ще пиша открил ли съм нещо;)


После ще те викам и на моята! С каса бира... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 26 Юли 2006, 16:36

Ми значи махам аз бронята и кво да видя, няма два клаксона, а само един, и то не такъв като другите, навит ми някакъв по мъничък. Явно колегите от Мюнхен са решили че като съм с 316ка, това ми стига...е тва ако не е дискриминация!!! надявам се ако си купя двоен да мога да ги включа и двата, че то и буксата за тока е само една...сигурно ще трябва да се разделя някак си:)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Yojimbo » 26 Юли 2006, 17:08

Няма какво да разделяш, ами само прехвърляш "+" от едната тромба на другата с мостче. И гледай сега пък да си ваемеш някоя свирчица дето вдига и мъртвите от дупките :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Колкото повече, толкова повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 26 Юли 2006, 17:29

Прав си...се еба в електротехника! после що не съм си взимал изпитите...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 26 Юли 2006, 20:29

Значи какво направих: Отивам аз до една гробница и си избрах две от тия навитите свирки, та да съм тузар! Свалям пак бронята, заврях двете свирки на мястото на мойта....свирнаха за около половин секунда и кво...изгоря бушона :mhihi: :uups: Сложих си стария клаксон и смених бушона и сега се чудя...има две възможности. Или слагам само едната свирка и пробвам дали ше бачка без проблем, или слагам и двете и един по здрав бушон, което ми се струва обаче малко рискова работа, да не вземе да изгори нешто друго :?: Предложения??? Сегашния бушон е 15А, имам и по силни, по 20-30 :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Yojimbo » 26 Юли 2006, 21:44

Че си е рисковано, рисковано си е, но... ако няма други консуматори свързани към веригата и ако проводниците са с достатъчно сечение може и да пробваш/с пожарогасител под мишница :mhihi: /. А и другото не се знае и как ще реагират контактните пластини във волана - по-голям товар, повече искрене, нагар, залепяне :!:
Колкото повече, толкова повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Юли 2006, 21:45

Ако "новите" свирки не са изгорели вече, ги прекарай през реле - сегашната верига да захранва само релето, а контакт на релето през съответния бушон да захранва свирките.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 26 Юли 2006, 21:46

Нормално е да изгори!все пак консумацията е по голема!Увери се също как си вързал всичко!Стегни ги хубаво,вий масата!изобщо веригата ако е добра слагаи един 25А и си СВИРКАЙ :mhihi:
"Знаещия не се нуждае от обяснение!
За незнаещия нещета са невъзможни!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 26 Юли 2006, 22:29

BMWIKTOR, лошото е, че инсталацията е правена с проводници, които са изчислени да не се палят при нормални токове. Затова са предпазителите - като протече ток, по-голям от нормалния, да не се пали инсталацията, а бушона да прекъсне веригата. Щом е сложен 15А - сменя се с 15А. Затова предложих модернизация с допълнително реле (сигурно трябваше и да пиша, че проводниците от новата верига трябва да са съобразени с тока през "свирките" :roll: ).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 27 Юли 2006, 1:55

Ще го побългарим! То както казваше един майстор: Тва нема ли тел и пирон, не е кола!! :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 27 Юли 2006, 10:36

Колеги, :mhihi: дано такива да са най-големите проблеми по колите ни!!! :lol: :bchug:

п.п. Напиши какво си направил в крайна сметка :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook