аксиален лагер или скоростна кутия...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
аксиален лагер или скоростна кутия...
При работа на празен ход на място, ако включа клима или нагревателя на задното стъкло, при лекото падане на оборотите от кожуха на съединителя /проверка на канал/ се чува шум, който изчезва след вдигане на оборотите. Иначе всичко работи перфектно, а ми предстои път към морето с жени, деца и т.н. и нема пари за ремонти та съм леко притеснен. Та въпроса ми е дали ще е акс. лагер или кутията, при натиснат съединител няма шум, а утре смятам да сваля работния цилиндър да видя без натиск дали ще изчезне ако е лагера. Ако някой е имал този проблем моля за инфо
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
тракането наподобява работа на дизел и аз продължавам да се колебая мейду лагери на кутия и аксиален другото което съм забелязал е че като натисна скоростния лост да влезе в някоя предавка без сзъединител той естествено не вклучва но в момента в който стой под напън шумът също изчезва , също колкото е по загряла колата толкова шумът е по силен
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
И при мен го имаше този проблем. Дори бях пуснал и тема. Но оборотите ми бяпа ниски-600. Като ги вдигнах на 850-900 всички се оправи. Не знам обаче до кога 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Днес махнах работния цилиндър и издърпах вилката за да отделя акс. лагер, но шума си остана. При мен шума е като от изпускащо гърне и донякъде наистина и като дизел, но интересно е че само 50-100 оборота нагоре и шум няма. Явно обаче проблема не е само мой, съдейки по по-горните мнения и наистина ако някой знае нещо по-подробно, сериозно моля за съдейстеие. Май работата отива на кутия и понеже съм болен ако нещо по колата не е перфектно върна ли се от море веднага ще я отварям, като според мен се касае за лагери на първичен вал или междинен вал /т.н. блок зъбчатка/. И все пак не стоплям как при това кутията работи перфектно без шум, виене и хъркане и ми прави мизерий само на място на празен ход.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
абе няма нищо общо с оборотите просто не се чува като е на по високи обороти за това така си мислиш но шума си е там просто честотата е друга и се губи в шума на двигателя според мен е някакав луфт на кутията но не съм сигурен трябва някой който го е правил да каже щото шума си го имам от миналото лято и то най вече при пусната клима на обороти тогава е най лошо зимата при студените температури звукът е перфектен както всяка заран като паля !
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Нормално е на 800, но при вкл. клима и фарове едновременно падат с 100 /по стрелка, приблизително/ и тогава шуми, изгася ли фаровете или спра климатика всичко е 6.
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
michev написа:Нормално е на 800, но при вкл. клима и фарове едновременно падат с 100 /по стрелка, приблизително/ и тогава шуми, изгася ли фаровете или спра климатика всичко е 6.
така бесхе при мене миналата година сега се чува макар и доста по слабо без да са пуснати тия агрегати , та според мене време е за смяна ама там е дилемата какво точно е

- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
На мен както писах по- горе го правеше на ~600 оборота. Icco, според мен има доста общо с оборотите. Двигателя е даден да работи около 850-900 оборота. При падането им се нарушава и почва да "трака"
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Колите ни са си старички и си имат натрупаните хлабини и от там са и проблемите. Не съм сигурен дали и след отваряне на кутията ще се установи точния проблем ако говорим за сумарни луфтове, а се замислям, че и кутия втора употреба ще е същата. Гадното е че все пак това са BMW-та да му .... на Лада кутията и на 500 хиляди е перфектна.
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
И при мен има индентичния шум, по скоро ромолене малко като все едно ти тракат повдигачите, като натисна съединителя и или повиша оборотите шума изчезва, според мен си е аксиален лагер, карам я от доста време така, просто и съединителя ми е за смяна не отделя добре, ако са лагери на скоростната кутия мисля, че ще се чува при движение и по високи обороти, но знае ли човек... ще изчакам да мине лятото и ще разглобявам. Успех!

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Какво ли ще стане ако сменя маслото на кутията с друго например 75W90, май сериозно се замислям за една такава проба
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Остави тея проби за след като се върнеш, че да не стане семеен скандал
Опа сега се сетих... При БМВ маслото е малко по-специфично... В смисъл при мен на ръчната скотостна кутия се слага ATF за автоматик!!!
С моя човек го гледахме по номера от стикера на кутията и спрямо некав софтуеър на БМВ и бая се пулихме ама нема дерт де след като го изменкахме пак си е ОК.
Ти по-скоро се увери, че има малсо вътре и газ към морето!


Опа сега се сетих... При БМВ маслото е малко по-специфично... В смисъл при мен на ръчната скотостна кутия се слага ATF за автоматик!!!
С моя човек го гледахме по номера от стикера на кутията и спрямо некав софтуеър на БМВ и бая се пулихме ама нема дерт де след като го изменкахме пак си е ОК.
Ти по-скоро се увери, че има малсо вътре и газ към морето!

- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Сменял съм аксиален лагер и мога да кажа,че свукът който издава е по скоро като виене което се чува при потегляне и също така има вибрации в педала на съединителя.А звукът който описвате вие е най вероятно от луфтове в скоростната кутия 

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани